Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHandle with care!!!!!!

Handle with care!!!!!!

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De KaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Handle with care!!!!!!
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
KaapStad zei:
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit
Klik om te vergroten...
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm bij nadere inspectie zijn die blotters van mij niet tweezijdig met iets kleurrijks bedrukt en is het lettertype aan de ‘witte’ kan wel de zelfde als die op de volledige wit met zwarte tekst blotters. Wel erg goed dat hier af en toe naar gekeken wordt, het is natuurlijk logisch dat dit vroeg of laat gebeurt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fyrckant zei:
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!
Klik om te vergroten...

bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
Klik om te vergroten...
Ja kan ook de verf van de print zijn zei iemand hier eerder al. Mijn enige referentie zijn die bijna blanco 1P blotters. Het blijft een beetje gissen, jammer dat ik niet zo slim ben als die Reddit chemicus.

ik kijk wel wat ik ermee doe. Misschien nog een paar MD van <20ug om te kijken of ik er consistent hoofdpijn mee kan triggeren. 🐇
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb die 1-p-lsd artwork blotters 150 mcg van rcp (ik herken de verpakking) ook al gehad. Was werelds CEV's
s en OEV's everywhere. Jammer dat je niet meer naar musea kan, want moderne kunst werkt altijd goed bij mij (en walvissentrancemuziek) In België hoorde ik zijn ze nog open. Alleen om daar over de grens te gaan heb je weer een soort verklaring voor nodig.

Die andere weet ik niet. Is dat wat eigenlijk Mipla? Eigenlijk nog nooit van gehoord.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
Klik om te vergroten...
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
cutepool zei:
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
Klik om te vergroten...
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
Klik om te vergroten...
Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is gewoon best jammer dat het argument “het is een RC LSD analoog en dus accuraat gedoseerd” kennelijk niet meer op gaat. Waarschijnlijk bergafwaarts vanaf hier...

Beste wat je kunt doen is je vendor erop aanspreken en de spullen terugsturen. Kleine kans dat er iets mee gedaan wordt en de fabrikant z’n proces verbetert, maar toch.

Ik snap dat het lullig is als je hier net een flinke strippenkaart van hebt aangeschaft en het dan maar voor lief neemt, maar het is natuurlijk eigenlijk gewoon niet goed.

Pace Ley zei:
Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Klik om te vergroten...
Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Megadude zei:
walvissentrancemuziek
Klik om te vergroten...
:laughing::laughing:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pace Ley zei:
Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Klik om te vergroten...
Deze print heb ik ook gehad, wel licht smaakje maar niet heel vies, werkten verder prima.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#16
KaapStad zei:
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit
Klik om te vergroten...
rc-scene.com

Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.

LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…
rc-scene.com rc-scene.com

dit zaakje stinkt...
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#17
VJ_LSD72 zei:
rc-scene.com

Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.

LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…
rc-scene.com rc-scene.com

dit zaakje stinkt...
Klik om te vergroten...
Ik mis een beetje de check in deze fact check. Waar kan ik zien dat die anonymous voor de betreffende producent werkt?
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#18
VJ_LSD72 zei:
rc-scene.com

Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.

LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…
rc-scene.com rc-scene.com

dit zaakje stinkt...
Klik om te vergroten...

Hmm.., dit had ik nog niet gelezen. Nu moet ik bekennen dat ik niet zo vaak op rc-scene.com lees - en dus ook niet weet hoe betrouwbaar de persoon achter rc-scene.com is... Dat komt mede ook door het 'schreeuwerige gevoel' dat ik bij die website krijg...

Edit, precies zoals Fyrckant hierboven al benoemd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon de zegels laten testen dus :wink:

Je kan inmiddels weer gewoon een afspraak maken bij de testpunten.

Waar kan ik drugs laten testen? - Drugs-test.nl

Wil je weten waar je drugs kan testen? Hier vind je een overzicht van alle drugstestlocaties in Nederland, inclusief de openingstijden.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl
T
ToniSeroneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oeh drama op Reddit. Dus met andere woorden. Een producent verkoopt zijn stoffen (een tartrate waarschijnlijk) aan een tussenhandelaar, die tussenhandelaar koopt blotters en gooit ze in de tartrate en laat ze daar een tijdje weken. Droogt ze daarna en zet ze op de markt. Daarna gaat de producent de blotters van de tussenhandelaar testen en zegt dat via een anonieme gebruiker op Reddit met nogal voorname (kostbare) apparatuur dat ze vervuild zijn terwijl de stof bij diezelfde producent gekocht is.

Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.

Megadude zei:
walvissentrancemuziek
Klik om te vergroten...
Is dat dit ik kan me voorstellen dat je daar niet nuchter naar kan luisteren. Ik vind het zo nuchter niks. Echter ik kan me wel voorstellen dat op LSD het erg leuk wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."