#1
Handle with care!!!!!!
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!
Ja kan ook de verf van de print zijn zei iemand hier eerder al. Mijn enige referentie zijn die bijna blanco 1P blotters. Het blijft een beetje gissen, jammer dat ik niet zo slim ben als die Reddit chemicus.bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
Gekregen? 😏 Ja ik ook.Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Deze print heb ik ook gehad, wel licht smaakje maar niet heel vies, werkten verder prima.Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:
rc-scene.com
Ik mis een beetje de check in deze fact check. Waar kan ik zien dat die anonymous voor de betreffende producent werkt?![]()
Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.
LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…rc-scene.com
dit zaakje stinkt...
![]()
Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.
LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…rc-scene.com
dit zaakje stinkt...
Is dat dit ik kan me voorstellen dat je daar niet nuchter naar kan luisteren. Ik vind het zo nuchter niks. Echter ik kan me wel voorstellen dat op LSD het erg leuk wordt.Megadude zei:
walvissentrancemuziek
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."