Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is duidelijk dat via lijntjes bij verslavingszorg instellingen er iets van een hetze tegen 3mmc wordt gevoerd. Die mensen worden uiteindelijk betaald door de overheid, en die verslavingszorgmedewerkers zijn vaker dan meestal mensen die zelf vroeger iets te veel van de pillendoos hebben gepakt. Ervaringsdeskundigen zijn inderdaad een meerwaarde, alleen er is ook duidelijk een neiging om bekeerlinggedrag te vertonen. Daar bedoel ik mee dat ze nogal doorslaan naar de andere hoek. Je ziet het vaak al aan de doorleefde koppen dat het ervaringsdeskundigen zijn. Het is allemaal goed bedoeld, alleen ze begrijpen soms niet dat er ook mensen zijn die geen problemen hebben met drugs. Meestal zijn dat ook de mensen die een leuke opvoeding hebben genoten en niet psychische problemen hebben. Nu zie ik opeens in de media allerlei horrorverhalen over 3mmc, terwijl ik dan lees dat iemand 8 dagen doorgaat op 3mmc of 3mmc intravaneus gaat zitten nemen, en dat elke week. Nu en dan valt het me nog op dat ik nergens iets over doden lees. Ja, hoe kom je erbij vraag ik me dan af. Ik kreeg ruzie met iedereen op me heen, raakte mijn werk kwijt enz, enz. en ik voelde me nogal slecht. Ja, nogal logisch als je al je lichaamseigen voorraden van dopamine en serotonine er zo doorheen jast. En diezelfde verhalen en erger kun je dus ook maken over alcohol, kun je ook maken over legale medicijnen en dan met tienduizenden doden erbij. Alleen die verhalen komen dan niet in de media, want ja de advertentieruimte moet wel gevuld worden. Beetje 3mmc bashen want dat kan ongestraft zonder dat Heineken of 1 of andere grote pharmagigant daar gedoe over maakt. Ik zie gewoon hoe goed en groot die lobby van de alcoholindustrie is. Bijvoorbeeld Amy Winehouse, waar is die aan overleden? Denk even na en geef dan je 1e antwoord. Meeste mensen zullen zeggen heroïne of wellicht zelfs crack, terwijl de patholoog zei dat het alcoholvergiftiging was (12 lege flessen wodka rondom haar lichaam gevonden). Met andere woorden op 1 of andere manier komen er nagenoeg zeer weinig droevige verhalen over alcohol in de media terwijl die er veel meer zijn dan 3mmc. Er vallen ook echt doden van bingegebruik van alcohol en dat niet alleen in het verkeer, maar ook aan acute alcoholvergiftiging. Toen ik op vakantie was in Rhodos zei de dokter daar (ik was in een soort egel gestapt in de zee) dat hij al 5 doden onder de 20 aan alcoholvergiftiging had gehad. Dat is dus 1 zomer. Lekker dat, hoor je toch nooit wat over? Ik weet nog een keer een jongen van 15 die moest naar het ziekenhuis omdat hij gewoon veel te veel had gedronken. Maag leeggepompt en hij kon het gelukkig navertellen. Ik zie gewoon dat de massa allereerst door de media wordt voor gemasseerd om 3mmc te gaan verbieden. 3mmc moet tot een soort horrordrug gemaakt worden, terwijl echt alcohol vele malen erger is. En het opvallende is, 3mmc is helemaal niet zo gevaarlijk. Het is echt geen flakka, alleen dan zie je een artikel verschijnen over flakka en 3mmc waarbij niet heel subtiel 3mmc wordt meegetrokken Legale maar verwoestende drugs flakka en 3-mmc in opkomst: verslavingszorg slaat alarm | Binnenland | AD.nl . ‘De seks is geweldig, maar designerdrug 3-mmc heeft mijn leven verwoest’ | Binnenland | AD.nl Een ander artikel . Elke week gebeuren ongelukken op de feestjes, mede omdat mensen behalve 3-mmc ook coke, speed en andere drugs gebruiken. Die cocktails zijn levensgevaarlijk . Een goede vriend was in Amsterdam in een sauna. Hij raakte oververhit mede door de drugs, maakte een val en kwam om het leven.” Met andere woorden er wordt even 3mmc bij gehaald, terwijl die gozer het ook nog eens intraveneus gebruikt. Pfff. En dan Grapperhaus met dit Volgens Grapperhaus gaat ook achter de legale designer drugs ‘een keiharde criminele wereld schuil waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd’. Nu ken ik best wel wat van die mensen achter rc's en dan is echt heel ander volk dan die van de xtc en vooral coke. Ze lijken meer op koffieshopeigenaren qua vibe vind ik. Veel relaxter. Ja, weet het ook niet maar ze komen echt niet over als keiharde criminelen op mij. Dus het wordt allemaal zo geframed allemaal. Ok, het is wel lang geworden. Ik las het draadje en ik moest die frustratie nu even hier een keer kwijt."
"Echt als ik dit soort dingen lees, denk ik altijd lezen mensen zich helemaal niet in of zo? Als je alleen maar begrijpt dat de drugs alleen maar lichaamseigen stoffen zwaarder laten wegen. Dan begrijp je ook dat je niet ongestraft zomaar die stoffen in je lichaam kan lopen opmaken. Je kunt nog wel wat doen met alfaliponzuur, tryptofaan, magnesium citraat (voor de tolerantie) en gezond eten en bewegen maar dat was het wel een beetje. Gisteren nog een gezellig sexavondje samen met de vriendin gehad op 2CBFLY (heeeerlijk) alleen dan ga ik daarna ook niet gelijk aan de paddo's of 4-HO-MET. Juist een beetje temporiseren (2 wekies wachten) zorgt er voor dat het heeeeerlijk blijft. Mijn advies is dus ga aan de tryptofaan of melatonine en slik elke dag trouw je alfaliponzuurtjes. Als je dan nog iets wil gebruiken of er niet van af kan blijven, ga dan over op disso's of alcohol omdat die weer heel andere receptoren aanpakken."
"Oeh drama op Reddit. Dus met andere woorden. Een producent verkoopt zijn stoffen (een tartrate waarschijnlijk) aan een tussenhandelaar, die tussenhandelaar koopt blotters en gooit ze in de tartrate en laat ze daar een tijdje weken. Droogt ze daarna en zet ze op de markt. Daarna gaat de producent de blotters van de tussenhandelaar testen en zegt dat via een anonieme gebruiker op Reddit met nogal voorname (kostbare) apparatuur dat ze vervuild zijn terwijl de stof bij diezelfde producent gekocht is. Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen. Megadude zei: walvissentrancemuziek Klik om te vergroten... Is dat dit ik kan me voorstellen dat je daar niet nuchter naar kan luisteren. Ik vind het zo nuchter niks. Echter ik kan me wel voorstellen dat op LSD het erg leuk wordt."
"He, he gelukkig hebben we Vice nog met Tom Kiel voor een beter afgemeten verhaal die niet zo onder druk van reclame inkomsten staan. Nu nog Thijs Roes een verhaaltje maken (en eigenlijk heeft al lang het magnus opus gemaakt hier Ik zocht een jaar naar een beter drugsbeleid. Dit vond ik - De Correspondent) dan is er in ieder geval wat tegengewicht aan de corrupte journalisten die zelfs alleen maar steeds betuigen dat ze zuiver op de graat zijn. Nee hoor ook in de macht van het grootkapitaal. Ook dit artikel van Thijs Roes is zo wijs en getuigt van veel meer inzicht Het zelden vertelde verhaal over het Nederlandse drugsbeleid dat wél slaagde - De Correspondent"