Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHandle with care!!!!!!

Handle with care!!!!!!

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
ToniSeroneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oeh drama op Reddit. Dus met andere woorden. Een producent verkoopt zijn stoffen (een tartrate waarschijnlijk) aan een tussenhandelaar, die tussenhandelaar koopt blotters en gooit ze in de tartrate en laat ze daar een tijdje weken. Droogt ze daarna en zet ze op de markt. Daarna gaat de producent de blotters van de tussenhandelaar testen en zegt dat via een anonieme gebruiker op Reddit met nogal voorname (kostbare) apparatuur dat ze vervuild zijn terwijl de stof bij diezelfde producent gekocht is.

Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.

Megadude zei:
walvissentrancemuziek
Klik om te vergroten...
Is dat dit ik kan me voorstellen dat je daar niet nuchter naar kan luisteren. Ik vind het zo nuchter niks. Echter ik kan me wel voorstellen dat op LSD het erg leuk wordt.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fyrckant zei:
Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅
Klik om te vergroten...
Ja ok, bij 5 had ik ook een beetje hoofdpijn. Maar dat kwam omdat mn ogen heel actief bleven als ik probeerde te ontspannen, dus dat ga je wel een beetje voelen :sweatsmile:
Is dat het niet bij jou? Als ik visuals aan het bekijken ben met gesloten ogen, moet ik ze echt af en toe open doen om mn ogen te ontspannen.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ToniSerone zei:
Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.
Klik om te vergroten...


Als je op een laboratorium werkt, is het een koud kunstje hoor. Alles staat al klaar en voor jezelf iets testen is helemaal niet gek of verdacht op veel plekken. Niemand vraagt waar je mee bezig bent en tussen een paar validatieruns door (die je altijd moet doen) kun je er ook wel iets van belang tussen drukken.
Op sommige scholen staat ook genoeg apparatuur om dit te doen. De apparatuur is duur, maar als het is afgeschreven in medische of commerciele laboratoria, gaat t op een school een nieuwe ronde mee.
Ik ben zelf opgeleid tot chemisch analist en één van mn afstudeeropdrachten heb ik toegewijd aan de synthese van LSD25. Ik heb dat verslag nog liggen trouwens, superleuk want ik wist toen niet dat ik het jaren later pas zelf zou gebruiken.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
cutepool zei:
Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/
Klik om te vergroten...
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
jam zei:
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.
Klik om te vergroten...
Lol, gevonden. Er was maar een plek waar ik niet gekeken had xD
Binnenkort dus een order, met wat DiPT, diclazepam en wat 5-br-dmt/5-cl-dmt/5-meo-mipt.
Yummy.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#7
jam zei:
Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb de naam Mipla al vaker voorbij zien komen. Ik hoop de aankomende maanden wat te kunnen gaan experimenteren met lysergamides. Ondanks dat ik überhaupt nog geen ervaring met dergelijke stofjes heb, hoe zou je Mipla omschrijven qua effect?
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het omschrijven als een fijne high waarin alles scherper wordt, maar waar je toch moeilijk de vinger op kon leggen (op 200mcg). Het was leuk voor een wandeling in de natuur en om wat uit te rusten in het bos onder een boom in de zon. Ik vond het niet sterk visueel maar wel ontspannend, en het werkte niet zo heel lang. Maar de come-up duurde wel best lang vond ik, de effecten waren mild en duurde zo'n 3 uur (na een come-up van ongeveer 2uur).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."