Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHandle with care!!!!!!

Handle with care!!!!!!

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fyrckant zei:
Hmm bij nadere inspectie zijn die blotters van mij niet tweezijdig met iets kleurrijks bedrukt en is het lettertype aan de ‘witte’ kan wel de zelfde als die op de volledige wit met zwarte tekst blotters. Wel erg goed dat hier af en toe naar gekeken wordt, het is natuurlijk logisch dat dit vroeg of laat gebeurt.
Klik om te vergroten...
16158957849494171998394262545253.jpg
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ToniSerone zei:
Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.
Klik om te vergroten...


Als je op een laboratorium werkt, is het een koud kunstje hoor. Alles staat al klaar en voor jezelf iets testen is helemaal niet gek of verdacht op veel plekken. Niemand vraagt waar je mee bezig bent en tussen een paar validatieruns door (die je altijd moet doen) kun je er ook wel iets van belang tussen drukken.
Op sommige scholen staat ook genoeg apparatuur om dit te doen. De apparatuur is duur, maar als het is afgeschreven in medische of commerciele laboratoria, gaat t op een school een nieuwe ronde mee.
Ik ben zelf opgeleid tot chemisch analist en één van mn afstudeeropdrachten heb ik toegewijd aan de synthese van LSD25. Ik heb dat verslag nog liggen trouwens, superleuk want ik wist toen niet dat ik het jaren later pas zelf zou gebruiken.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#3
cutepool zei:
Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/
Klik om te vergroten...
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
jam zei:
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.
Klik om te vergroten...
Lol, gevonden. Er was maar een plek waar ik niet gekeken had xD
Binnenkort dus een order, met wat DiPT, diclazepam en wat 5-br-dmt/5-cl-dmt/5-meo-mipt.
Yummy.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#6
jam zei:
Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb de naam Mipla al vaker voorbij zien komen. Ik hoop de aankomende maanden wat te kunnen gaan experimenteren met lysergamides. Ondanks dat ik überhaupt nog geen ervaring met dergelijke stofjes heb, hoe zou je Mipla omschrijven qua effect?
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het omschrijven als een fijne high waarin alles scherper wordt, maar waar je toch moeilijk de vinger op kon leggen (op 200mcg). Het was leuk voor een wandeling in de natuur en om wat uit te rusten in het bos onder een boom in de zon. Ik vond het niet sterk visueel maar wel ontspannend, en het werkte niet zo heel lang. Maar de come-up duurde wel best lang vond ik, de effecten waren mild en duurde zo'n 3 uur (na een come-up van ongeveer 2uur).
D
De KaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Handle with care!!!!!!
K
KaapStadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#10
KaapStad zei:
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit
Klik om te vergroten...
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm bij nadere inspectie zijn die blotters van mij niet tweezijdig met iets kleurrijks bedrukt en is het lettertype aan de ‘witte’ kan wel de zelfde als die op de volledige wit met zwarte tekst blotters. Wel erg goed dat hier af en toe naar gekeken wordt, het is natuurlijk logisch dat dit vroeg of laat gebeurt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fyrckant zei:
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!
Klik om te vergroten...

bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
Klik om te vergroten...
Ja kan ook de verf van de print zijn zei iemand hier eerder al. Mijn enige referentie zijn die bijna blanco 1P blotters. Het blijft een beetje gissen, jammer dat ik niet zo slim ben als die Reddit chemicus.

ik kijk wel wat ik ermee doe. Misschien nog een paar MD van <20ug om te kijken of ik er consistent hoofdpijn mee kan triggeren. 🐇
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb die 1-p-lsd artwork blotters 150 mcg van rcp (ik herken de verpakking) ook al gehad. Was werelds CEV's
s en OEV's everywhere. Jammer dat je niet meer naar musea kan, want moderne kunst werkt altijd goed bij mij (en walvissentrancemuziek) In België hoorde ik zijn ze nog open. Alleen om daar over de grens te gaan heb je weer een soort verklaring voor nodig.

Die andere weet ik niet. Is dat wat eigenlijk Mipla? Eigenlijk nog nooit van gehoord.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
cutepool zei:
Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
Klik om te vergroten...
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
cutepool zei:
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
Klik om te vergroten...
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Buu zei:
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
Klik om te vergroten...
Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is gewoon best jammer dat het argument “het is een RC LSD analoog en dus accuraat gedoseerd” kennelijk niet meer op gaat. Waarschijnlijk bergafwaarts vanaf hier...

Beste wat je kunt doen is je vendor erop aanspreken en de spullen terugsturen. Kleine kans dat er iets mee gedaan wordt en de fabrikant z’n proces verbetert, maar toch.

Ik snap dat het lullig is als je hier net een flinke strippenkaart van hebt aangeschaft en het dan maar voor lief neemt, maar het is natuurlijk eigenlijk gewoon niet goed.

Pace Ley zei:
Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Klik om te vergroten...
Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."