#1
4-FA. De stim van de goden.
Goedenacht Jari,Goedenacht mensen!
Ben op t moment heel erg aan t kijken naar RC/Designer drugs.
Totaal nieuw er mee!
Maar de mensen die dit lezen wat zijn jullie ervaring met RCs en welke is je fav? En waarom?
Ben zelf benieuwd naar 3MMC, MXE, 4-FMA, 6-APB en 1P-LSD.
Of raden jullie RCs helemaal af en als ik wil gebruiken ik beter bij de standaard drugs kan blijven?
Let me know![]()
Dankje! Zal gaan lezen en kijkenOf someone that's no one op youtube als je liever niet leest
Ik raad sowieso niks aan. Voorkeuren voor specifieke middelen zijn heel anders per persoon. Bovendien kunnen ervaringen nogal uit elkaar liggen, op basis van verwachting, verschillen in dosering of metabolisme.Of raden jullie RCs helemaal af en als ik wil gebruiken ik beter bij de standaard drugs kan blijven?
+13-meo-pcp
Zou ik niet bestellen als je nieuw bent in de rc wereld , is al een tijdje schaars.
Er zijn wel weer een aantal vendors die 6-APB poeder verkopen hoor.Zou ik niet bestellen als je nieuw bent in de rc wereld , is al een tijdje schaars.
Als je het besteld krijg je 9 van de 10 een stof die verwant is , maar geen mxe is.
Hetzelfde met 6-APB , die vind je nog wel in liquide vorm , maar schijnt niet al te best of heel duur te zijn.
Correct me if i'm wrong.
'Hint, hint, hintEr zijn wel weer een aantal vendors die 6-APB poeder verkopen hoor.
Euh.'Hint, hint, hint'
Oke dankjewel!Zou ik niet bestellen als je nieuw bent in de rc wereld , is al een tijdje schaars.
Als je het besteld krijg je 9 van de 10 een stof die verwant is , maar geen mxe is.
Hetzelfde met 6-APB , die vind je nog wel in liquide vorm , maar schijnt niet al te best of heel duur te zijn.
Correct me if i'm wrong.
oke dankje!3MMC is gekend ( berucht ) voor de grotere cravings dan "standaard' drugs...Pas er mee op als je voor deze kiest, en bestel niet teveel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."