#1
yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liepSchakel een letselschadeadvocaat in.
yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liepSchakel een letselschadeadvocaat in.
Ik wil graag mijn handtekening hieronder zetten.kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Nee. Hij is te geinig...kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Ja klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezighad je misschien een slaaptekort ten tijde van het ongeluk?
maar nog een belangrijkere vraag, hoe gaat het met je? heb je letsel opgelopen?
Ik zal er ook nooit meer op reagerenNee. Hij is te geinig...
En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liep![]()
Je bent gewoon in de fout als je zwaar onder invloed in het verkeer gaat rond lopen en daardoor een auto niet ziet. Ja het is een zebrapad maar als jij plots oversteekt vanuit een positie die de auto niet kan zien, kan hij moeilijk opeens stoppen. Daarnaast jij zit altijd in de fout als je onder invloed bent in het verkeer, als je dan gaat liegen om geld te trekken ben je gewoon een eikel.En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."