Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc ongeluk

3mmc ongeluk

46 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
VJ_LSD72 zei:
Schakel een letselschadeadvocaat in.
Klik om te vergroten...
yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liep :tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
GoldenGrow zei:
kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Klik om te vergroten...
Ik wil graag mijn handtekening hieronder zetten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
GoldenGrow zei:
kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Klik om te vergroten...
Nee. Hij is te geinig...
N
Nina5600Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GoldenGrow zei:
had je misschien een slaaptekort ten tijde van het ongeluk?
maar nog een belangrijkere vraag, hoe gaat het met je? heb je letsel opgelopen?
Klik om te vergroten...
Ja klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezig :) Maar gaat de goede kant op 😊
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Nee. Hij is te geinig...
Klik om te vergroten...
Ik zal er ook nooit meer op reageren :tearsofjoy:
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liep :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
VJ_LSD72 zei:
En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.
Klik om te vergroten...
Je bent gewoon in de fout als je zwaar onder invloed in het verkeer gaat rond lopen en daardoor een auto niet ziet. Ja het is een zebrapad maar als jij plots oversteekt vanuit een positie die de auto niet kan zien, kan hij moeilijk opeens stoppen. Daarnaast jij zit altijd in de fout als je onder invloed bent in het verkeer, als je dan gaat liegen om geld te trekken ben je gewoon een eikel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."