#1
Wat 3mmc bij gebruiken verzacht de pijnJa klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezigMaar gaat de goede kant op π
Wat 3mmc bij gebruiken verzacht de pijnJa klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezigMaar gaat de goede kant op π
Nice, dan ga ik junkies op de fiets aanrijdenOnder invloed of niet, TS kan beter de schade op de automobilist verhalen. Sowiezo je eigen bijdrage ziektekosten. Het kost TS hoe dan ook geld. Automoblist moet een WA-verzekering hebben dus kan die kosten weer op zijn verzekering gaan verhalen. Wat zou het een vreemd land worden als mensen onder invloed ineens geen rechten meer zouden hebben in geval van ongelukken... "automobilist denkt, kijk daar loopt een junk: laat ik 'm kapotrijden." want ja het is toch niet strafbaar...
Tuurlijk kan dat! Je beoordelingsvermogen wordt er in elk geval niet beter op als je van welk goedje ook onder invloed bent.Een tijdje geleden heb ik een ongeluk gekregen. Ik liep op een zebrapad, keek naar links en liep richting de middengeleider. Daar keek ik naar rechts: niets, en ik liep de zebra op. Pats, toch wel een auto, en ik werd aangereden. Dat beeld van die lege weg staat op mijn netvlies gebrand. Ik weet zo zeker dat ik gekeken heb en dat ik niets zag. Ik was onder invloed van 3mmc, kan dit ermee te maken hebben of was het gewoon toevallig? Blijf het mij toch afvragen, alvast bedankt π
Niet jouw schuld ook. Maar misschien had je wat nachten geskipt en was je moe? XDEen tijdje geleden heb ik een ongeluk gekregen. Ik liep op een zebrapad, keek naar links en liep richting de middengeleider. Daar keek ik naar rechts: niets, en ik liep de zebra op. Pats, toch wel een auto, en ik werd aangereden. Dat beeld van die lege weg staat op mijn netvlies gebrand. Ik weet zo zeker dat ik gekeken heb en dat ik niets zag. Ik was onder invloed van 3mmc, kan dit ermee te maken hebben of was het gewoon toevallig? Blijf het mij toch afvragen, alvast bedankt π
Dit is juist.Het woord βfoutβ is niet helemaal juist.
Bij aanrijding tussen motorrijtuig en niet motorrijtuig is vrijwel altijd bestuurder van het motorrijtuig aansprakelijk, ook al valt bestuurder van het motorrijtuig niets te verwijten.
tenzij een beroep op overmacht slaagt, dit is heel lastig.
Staat in artikel 185 WvW
Nee. Hij is te geinig...kunnen we niet universeel afspreken om deze grap nooit meer te maken.
Ja klopt slaaptekort ook. Had mijn arm en voet gebroken en verder schouders hebben de klap opgevangen dus daar zijn ze nog mee bezighad je misschien een slaaptekort ten tijde van het ongeluk?
maar nog een belangrijkere vraag, hoe gaat het met je? heb je letsel opgelopen?
Ik zal er ook nooit meer op reagerenNee. Hij is te geinig...
En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.yowww meneer de avocado ik ben aangereden toen ik tering high van die designer drug 3m door het verkeer liep![]()
Je bent gewoon in de fout als je zwaar onder invloed in het verkeer gaat rond lopen en daardoor een auto niet ziet. Ja het is een zebrapad maar als jij plots oversteekt vanuit een positie die de auto niet kan zien, kan hij moeilijk opeens stoppen. Daarnaast jij zit altijd in de fout als je onder invloed bent in het verkeer, als je dan gaat liegen om geld te trekken ben je gewoon een eikel.En daar is bewijs van dat TS onder invloed geweest zou zijn? Ook al zou dat zo zijn, hij steekt over bij een zebrapad. Al rolt of danst ie over dat pad heen, auto moet stoppen.
juridisch gezien?..Je bent gewoon in de fout als je zwaar onder invloed in het verkeer gaat rond lopen
dan ligt het zebrapad niet op een goede plek.en daardoor een auto niet ziet. Ja het is een zebrapad maar als jij plots oversteekt vanuit een positie die de auto niet kan zien,
kan hij moeilijk opeens stoppen. Daarnaast jij zit altijd in de fout als je onder invloed bent in het verkeer.
Het is heel simpel.... Niet onder invloed aan het verkeer deelnemen en dan achteraf schade willen claimen(daar had ik het over). Ts geeft aan een auto waarschijnlijk niet te hebben gezien door het gebruik van 3-mmc, dan ben je dus zwaar onder invloed....juridisch gezien?..
TS zei onder invloed te zijn.. niet zwaar onder invloed te zijn..
kan zelfs nog nazweem na slaap zijn.
dan ligt het zebrapad niet op een goede plek.
is dat zo.. waar kan ik die tekst vinden?
ik heb zo vaak zwaar verliefd an het verkeer deelgenomen.. zwaar onder de invloed van hormonen en feromonen..
zeker niet toerekeningsvatbaar.
en moe.. moeiheid staat gelijk aan aangeschoten en dronken.
een zebrapad is heilig.. in wat voor toestand dan ook.
de zwakkere verkeersdeelnemer staat in het recht.
sorry.. maar jij mag mijn avocado niet zijn apo π

Ik dacht ook dat deelnemen aan het verkeer onder invloed strafbaar is.juridisch gezien?..
TS zei onder invloed te zijn.. niet zwaar onder invloed te zijn..
kan zelfs nog nazweem na slaap zijn.
dan ligt het zebrapad niet op een goede plek.
is dat zo.. waar kan ik die tekst vinden?
ik heb zo vaak zwaar verliefd an het verkeer deelgenomen.. zwaar onder de invloed van hormonen en feromonen..
zeker niet toerekeningsvatbaar.
en moe.. moeiheid staat gelijk aan aangeschoten en dronken.
een zebrapad is heilig.. in wat voor toestand dan ook.
de zwakkere verkeersdeelnemer staat in het recht.
sorry.. maar jij mag mijn avocado niet zijn apo π
jouw persoonlijke mening.Het is heel simpel.... Niet onder invloed aan het verkeer deelnemen
waar schrijft TS dat?en dan achteraf schade willen claimen.
Ts geeft aan een auto waarschijnlijk niet te hebben gezien door het gebruik van 3-mmc, dan ben je dus zwaar onder invloed....
Bekijk bijlage 16009
Ik dacht ook dat deelnemen aan het verkeer onder invloed strafbaar is.
Heb net geprobeerd wat op te zoeen over het lopen.
Kan niet echt vinden dat onder invloed lopen strafbaar is.
Artikel 8 Wegenverkeerswet 1994
Artikel 8 lid 1 WVW 1994 luidt: βHet is een ieder verboden een voertuig te besturen, als bestuurder te doen besturen of als begeleider op te treden, terwijl hij verkeert onder zodanige invloed van een stof, waarvan hij weet of redelijkerwijs moet weten, dat het gebruik daarvan β al dan niet in combinatie met het gebruik van een andere stof β de rijvaardigheid kan verminderen, dat hij niet tot behoorlijk besturen of tot behoorlijk te begeleiden in staat moet worden geacht.β
(https://www.hameradvocaten.nl/nieuw...-dronken-met-de-fietsscooter-aan-de-hand-loop)
Toch denk ik dat ze als je een gevaar bent, ze het wel op artikel 5(?) Steken. Dat je een gevaar op de weg bent. Danwel openbaar dronkenschap.
Denk dat TS redelijk "veilig" is, als je oversteekt op een zebrapad of iets.
Net als met fietsers, ben je al zwakkere weggebruiker beschermd. Dan zal de automobilist moeten aantonen dat het niet zijn schuld is, en dat de voetganger/fietser fout zat.
Dus zonder bewijs, en een normale manier van oversteken sta je vrij sterk.
Ik heb het niet over ts.... Kijk naar waar ik op reageer..... En nee ik ben geen jurist, god zijn dank!! Ik zeg gewoon wat ik vind.jouw persoonlijke mening.
waar schrijft TS dat?
dat is precies waar je mijn avocado niet zou mogen zijn.
je denkt niet juridisch..
TS zou nooit onthullen dat'ie de auto niet gezien heeft..
of de auto reed zo snel dat TS nooit de kans heeft gehad hem op tijd te zien.
je hebt wel pit.. of nee.. het is een steen π
Ik heb het niet over ts.... Kijk naar waar ik op reageer..... En nee ik ben geen jurist, god zijn dank!! Ik zeg gewoon wat ik vind.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."