Etizolam zou een prima suikervervanger zijn, is tenminste niet zo bitter als stevia ofzo! Denk wel dat je 30 uur later niet meer weet dat je het gebakje hebt gegeten en waarom er een waterkoker op het toilet staat, maar dat even terzijde hahaha
ja, nu je het zegt..
diazepam vind ik ook een lekker smaakje hebben..
okay, die gebruik ik dus nooit meer! 😅
Oeffff... Ik weet uit ervaring dat je een vieze smaak best kan handelen door het gewoon te incasseren, het is nou eenmaal niet lekker en je stopt het ook niet voor niets in je mond. Maar waarom zou je je xtc pil kapot bijten... Als je die hebt doorgeslikt valt 'ie bijna meteen uit elkaar toch? Of heb je fancy omhulsde kinder-xtc met kersensmaak zoals je met ibuprofen hebt
vies is relatief.. de associatie met het effect maakt het voor mij "lekker" of iig.. te handelen.. en ik proef gewoon graag de nuances in smaak..
ik kan redelijk effectief vertellen of een xtc tablet goed is door met het puntje van m'n tong te proeven.
oh ja, ik heb van het weekend aan een blue punisher gelikt, lol.. maar daar is het bij gebleven 😆
soms denk ik hoe dat werkt bij honden.. ze kunnen 1000 x beter ruiken..
die ruiken ook aan hele vieze dingen.. maar hebben er geen 'waarde' oordeel bij.. althans zo lijkt dat.
het kauwen.. op een feestje een tablet in tweeën bijten handig toch?
en nog een knauw nageven zodat' ie sneller werkt.
maar zelf als ik het thuis doe met een mesje kauw ik'em nog een keer door.
de hardheid varieert.. maar 't zal ongetwijfeld snel uit elkaar vallen..
kvind gewoon lekkaaaaah! 🤪