Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc schaaltje aflikken na mengen.

3mmc schaaltje aflikken na mengen.

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na het mengen van mijn 3mmc voor Booty bump gebruik, zuig ik het in de spuit die ik daarna bij mij inbreng. Je het opzuigen zit er nogmaals klein vloeistof op het schaaltje. Die lik ik dan helemaal af. Vind het zich zonde. Daarna de Booty bump. Ik krijg dan een heel lekker gevoel in mijn mond na het likken. Wil daarna ook van alles in mijn mond doen om te proeven. Wie likt nog meer zijn mengschaal af? En wie voelt het zelfe in zijn mond???
Lekkerrrrrrr.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chr0nic zei:
Als er iets is wat ik tyfus goor vind is het wel de smaak van 3-mmc.. bij de gedachte al aan het kokhalzen nu.
Klik om te vergroten...
Mijn eerste reactie was ook 'iiiiiieeeeeeehhhhhwwwwll'
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als er iets is wat ik tyfus goor vind is het wel de smaak van 3-mmc.. bij de gedachte al aan het kokhalzen nu.
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Chr0nic zei:
Als er iets is wat ik tyfus goor vind is het wel de smaak van 3-mmc.. bij de gedachte al aan het kokhalzen nu.
Klik om te vergroten...
Dan doe je zeker ook niet snuiven?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
In het biografie-gedeelte van PIHKAL staat ook uitgebreid beschreven hoe Alexander Shulgin het essentieel vond om de smaak van al zijn nieuw uitgevonden chemicaliën te proeven, omdat dat een van de eigenschappen is van de drug en die op geen enkele andere manier vast te stellen is dan te proeven. Zijn vrouw Ann was het daar grondig mee oneens en vond het een ontzettend gore gewoonte. Ze walgde van de smaak van al die middelen. Uit een soort protest zegt Alexander dan 'hmmmmmmmm (lekker)' als hij weer een nieuw middel aan het proeven is.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens een beetje 3M gelikt en dat gaf wel een soort verdoofd gevoel op mn tong, maar de smaak is net als de meeste chemische drugs echt niet lekker. :confounded:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ranzige smaak...
Hoe je dit vrijwillig wilt aflikken is me een raadsel 😅
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bleeeh dat spul is zo bitter ik krijg er kokhals neigingen van als ik mijn neus ophaal en het loopt mijn keel in brrrrr🤢
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fokking ranzig die smaak van 3-mmc! Ik heb het ook tijdens mijn verslaving weleens opgelikt om eens te proeven hoe het nou echt smaakt.

Echt waar joh, zo tyfus vies bitter... Je proeft nota bene dat het chemisch is! Nog erger dan bij pep...

🤢🤮
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb soms mijn weegschaal afgelikt als ik 3MMC had gewogen💀
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
johndeertrekker zei:
Ik heb soms mijn weegschaal afgelikt als ik 3MMC had gewogen💀
Klik om te vergroten...
Ja dacht dat ook toen ik het las. Als ik het op tafel heb gelegd of in een capsule die blijft er altijd poeder ‘plakken’ op het schaaltje of papier waarmee ik weeg. 1 lik en het is weg, is sneller dan met een kwastje het oppervlak schoonvegen 🤣 Weggooien vind ik zonde... Is me een paar keer per ongeluk overkomen dat poeder weggewaaid of gevallen was, dus moet compenseren vind ik 🤣
Edit: was geen 3mmc overigens! Is dat zo veel goorder dan bijv een gesubstitueerde amfetamine? 3-FA is beslist niet lekker, maar het doet me toch niet heel veel
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
5-ReMI-DMT zei:
Ja dacht dat ook toen ik het las. Als ik het op tafel heb gelegd of in een capsule die blijft er altijd poeder ‘plakken’ op het schaaltje of papier waarmee ik weeg. 1 lik en het is weg, is sneller dan met een kwastje het oppervlak schoonvegen 🤣 Weggooien vind ik zonde... Is me een paar keer per ongeluk overkomen dat poeder weggewaaid of gevallen was, dus moet compenseren vind ik 🤣
Edit: was geen 3mmc overigens! Is dat zo veel goorder dan bijv een gesubstitueerde amfetamine? 3-FA is beslist niet lekker, maar het doet me toch niet heel veel
Klik om te vergroten...
de smaak is ook weer niet zo erg. MDMA proeft 10x zo goooooooooooor
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stelletje viespeuken
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
You naaaasty
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
johndeertrekker zei:
MDMA proeft 10x zo goooooooooooor
Klik om te vergroten...
Wanneer de pil uit elkaar gevallen achter op je tong blijft plakken 😭😭 Inderdaad wel heel vies... Nadat ik een keertje flink heb overgegeven van MDMA krijg ik flashbacks als iemand het er ook maar over die smaak heeft 🤣
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
johndeertrekker zei:
de smaak is ook weer niet zo erg. MDMA proeft 10x zo goooooooooooor
Klik om te vergroten...
Vind je? Ja, vooral die verpulverde kristalletjes smaken ook nergens naar, ook zo vies bitter en chemisch. Maar vind 3m toch echt meer die smaak hebben. Kan wel kotsen als ik die smaak weer naar boven haal.🤢
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
jeetje.. stelletje dramaqueens zeg.. 🤨 😘
ik wil weten wat ik binnenkrijg..
drugs is "vies".. ..als het niet vies is werkt het niet lekker 😅
ik lik het weegschaaltje schoon ( en sneed m'n tong er eens aan )
Ik bijt een xtc tablet door de helft en kauw nog eens een keer voordat ik het doorslik..
truffels/paddo's.. gewoon vreten..

meh..👽
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gympie zei:
drugs is "vies".. ..als het niet vies is werkt het niet lekker 😅
Klik om te vergroten...
Etizolam zou een prima suikervervanger zijn, is tenminste niet zo bitter als stevia ofzo! Denk wel dat je 30 uur later niet meer weet dat je het gebakje hebt gegeten en waarom er een waterkoker op het toilet staat, maar dat even terzijde hahaha

Gympie zei:
Ik bijt een xtc tablet door de helft en kauw nog eens een keer voordat ik het doorslik..
Klik om te vergroten...
Oeffff... Ik weet uit ervaring dat je een vieze smaak best kan handelen door het gewoon te incasseren, het is nou eenmaal niet lekker en je stopt het ook niet voor niets in je mond. Maar waarom zou je je xtc pil kapot bijten... Als je die hebt doorgeslikt valt 'ie bijna meteen uit elkaar toch? Of heb je fancy omhulsde kinder-xtc met kersensmaak zoals je met ibuprofen hebt :tilttearlaugh:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
5-ReMI-DMT zei:
Etizolam zou een prima suikervervanger zijn, is tenminste niet zo bitter als stevia ofzo! Denk wel dat je 30 uur later niet meer weet dat je het gebakje hebt gegeten en waarom er een waterkoker op het toilet staat, maar dat even terzijde hahaha
Klik om te vergroten...
ja, nu je het zegt..
diazepam vind ik ook een lekker smaakje hebben..
okay, die gebruik ik dus nooit meer! 😅
5-ReMI-DMT zei:
Oeffff... Ik weet uit ervaring dat je een vieze smaak best kan handelen door het gewoon te incasseren, het is nou eenmaal niet lekker en je stopt het ook niet voor niets in je mond. Maar waarom zou je je xtc pil kapot bijten... Als je die hebt doorgeslikt valt 'ie bijna meteen uit elkaar toch? Of heb je fancy omhulsde kinder-xtc met kersensmaak zoals je met ibuprofen hebt :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
vies is relatief.. de associatie met het effect maakt het voor mij "lekker" of iig.. te handelen.. en ik proef gewoon graag de nuances in smaak..
ik kan redelijk effectief vertellen of een xtc tablet goed is door met het puntje van m'n tong te proeven.
oh ja, ik heb van het weekend aan een blue punisher gelikt, lol.. maar daar is het bij gebleven 😆

soms denk ik hoe dat werkt bij honden.. ze kunnen 1000 x beter ruiken..
die ruiken ook aan hele vieze dingen.. maar hebben er geen 'waarde' oordeel bij.. althans zo lijkt dat.

het kauwen.. op een feestje een tablet in tweeën bijten handig toch?
en nog een knauw nageven zodat' ie sneller werkt.
maar zelf als ik het thuis doe met een mesje kauw ik'em nog een keer door.
de hardheid varieert.. maar 't zal ongetwijfeld snel uit elkaar vallen..
kvind gewoon lekkaaaaah! 🤪
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
ik proef gewoon graag de nuances in smaak..
Klik om te vergroten...
Dit is precies hoe ik het eigenlijk had willen uitleggen! Niet per se alles kan lekker zijn, maar bijna alles kan wel gewaardeerd worden als je écht proeft en jezelf niet alleen maar afleid door 'iel iel iel' te denken. Rode wijn vind ik ook niet echt lekker, maar sinds ik dat echt ben gaan proeven snap ik goed waarom mensen er een passie voor wijn hebben.
Gympie zei:
die ruiken ook aan hele vieze dingen.. maar hebben er geen 'waarde' oordeel bij.. althans zo lijkt dat.
Klik om te vergroten...
Maar ze eten het niet. Smaak is evolutionair gezien zo ontwikkeld om een vereenvoudigd onderscheid te maken tussen dingen die eetbaar zijn en niet. Of naja alles is eetbaar, maar waar je niet ziek van wordt. Bij mensen zit het inderdaad een stukje ingewikkelder. Ik had een vriendin die vind vrijwel alle groenten vies, en elke saus... Ze legde uit dat ze toen ze jong was gewoon had besloten dat ze het vies vond, zodat ze het niet hoefde te eten (met mijn moeder had ik wel op dit idee kunnen komen, maar het zou BESLIST niet werken :tilttearlaugh: )... Raarste vind ik nog dat ze zich daarvan bewust is, en nu alsnog met hele kleine stapjes vooruit gaat... Ze kan nu sla eten... :thumbsup1:
Mijn hond trekt wel snel zijn hoofd weg als ik hem probeer te verleiden met de overgebleven tomaatjes hahaha. En een poes die ik ooit had trok echt het meest ranzige gezicht ooit als ze iets rook wat ze niet lekker vond, weet niet of meer katten dat doen maar dat ziet er echt idioot uit :tilttearlaugh:

Gympie zei:
en nog een knauw nageven zodat' ie sneller werkt.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoe sterk je een pil samendrukt natuurlijk maar in mijn ervaring (heb maar twee verschillende gehad, maar paracetamol doet dit ook bijv.) valt ie echt snel uit elkaar. Ooit paracetmol heel doorgeslikt? Als je keel niet goed genoeg gesmeerd is blijft ie lekker plakken :tongueclosed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."