#1
Heet dat zo? het voelt alsof je hoofd opzij wordt gezogen tot er een soort van 'pats ' komt... met veel neurofen of diclofenac en slapen gaat het over, maar damn... wat erg. Heb jij die ook weleens gehad?
Ja, het gebeurt veel met serotonine slurpers. Je zou eens moeten zoeken op brainzaps, dan kom je heel veel tegen hierover. Heb het zelf ook vaker gehad! Duurt soms wel een paar dagen en in sommige ergere gevallen een aantal weken. Met veel rust, slaap en goede voeding komt dat weer helemaal goed.Heet dat zo? het voelt alsof je hoofd opzij wordt gezogen tot er een soort van 'pats ' komt... met veel neurofen of diclofenac en slapen gaat het over, maar damn... wat erg. Heb jij die ook weleens gehad?
www.medicalnewstoday.com
Tinnitus is toch dat oorsuizen? Oeffff.... dan word je gek, volgens mij!heb dit wel eens door xtc gekregen’ gebruik daardoor ook nooit meer zoveel als toen’ het was heel eng en dan met tinnitus is het een goude mix.
Sorry, plopWrong topic 😅
ja zeker als je die zaps heb die hebben een goede synergie samen’ ik hoop dat de zaps snel weg zijn bij jouTinnitus is toch dat oorsuizen? Oeffff.... dan word je gek, volgens mij!
Ja, ze zijn weg. Meestal met een dag of 2. Ik kreeg het eerder vaker, maar nu stop ik sneller, zodra ik merk dat ze opkomen dan neem ik 2 neurofen en ga ik slapen.ja zeker als je die zaps heb die hebben een goede synergie samen’ ik hoop dat de zaps snel weg zijn bij jou
Dat kan niemand voor jou vertellen, tenminste ik ga je nu niet zwart op wit vertellen dat het iets anders is want dat weet ik helemaal niet.Maar het staat los van beroertes of bloedpropjes of iets ernstigs in die zin? Het kan geen direct kwaad, behalve dat het dan errug irritant is.
Tinnitus is toch dat oorsuizen? Oeffff.... dan word je gek, volgens mij!
Hoe verklaar je die van mij dan ?Dat is echt een teken van een misbruikt serotonine systeem. Ze ontstaan vaak een tijd na misbruik. Zoals al eerder gezegd,
Neem rust en eet goed.
Daarnaast zou ik even heel lang(3 maanden minimaal) van de serotonine slurpers afblijven.
In heb geen flauw idee,Hoe verklaar je die van mij dan ?
Gewoon puur slaaptekort of door moeheid ?.
Ik ben nu moe , als ik me nu zou leggen krijg ik brainzaps en beginnen men ogen alle kanten op te draaien.
En ik neem geen seroslurpers , enkel 2x2.5mg dex ( maar had die zaps ervoor al).
En heb ook nooit mdma ofzo misbruikt.
Wel speed (en laatste maanden disso's )maar voor zover ik weet valt dat wel mee voor je serotonine.
Drugs , roken , alchol zijn. Brein slopers. ( enIk heb het soms als ik een dutje wil doen omdat ik moe ben , maar het lukt niet.
Dan begint men been om de 5 minuten te "schokken".
En nee niet het gevoel in de put te vallen , maar echt de brainzaps of schokken zoals jij het zegt.
En ik neem al jaren geen seroslurpers meer.
Heb het ook enkel als ik heel moe ben e niet kan slapen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."