Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen 'ploppend' gevoel in je hoofd

Een 'ploppend' gevoel in je hoofd

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heet dat zo? het voelt alsof je hoofd opzij wordt gezogen tot er een soort van 'pats ' komt... met veel neurofen of diclofenac en slapen gaat het over, maar damn... wat erg. Heb jij die ook weleens gehad?
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
En dan heb ik eigenlijk nog een vraag, ik heb Citalopram voorgeschreven gekregen, maar niet voor een depressie oid, voor een andere fysieke aandoening. Heeft dit effect op drugs?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
AE82 zei:
Heet dat zo? het voelt alsof je hoofd opzij wordt gezogen tot er een soort van 'pats ' komt... met veel neurofen of diclofenac en slapen gaat het over, maar damn... wat erg. Heb jij die ook weleens gehad?
Klik om te vergroten...
Ja, het gebeurt veel met serotonine slurpers. Je zou eens moeten zoeken op brainzaps, dan kom je heel veel tegen hierover. Heb het zelf ook vaker gehad! Duurt soms wel een paar dagen en in sommige ergere gevallen een aantal weken. Met veel rust, slaap en goede voeding komt dat weer helemaal goed.

Zie het als waarschuwing van je lichaam, even rustig aan doen met drugs!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier een interessant linkje erover!
www.medicalnewstoday.com

Brain zaps: Definition, causes, and how they feel

Brain zaps are electrical shock sensations in the brain. They usually occur when a person stops or reduces their dosage of antidepressants. Learn more here.
www.medicalnewstoday.com www.medicalnewstoday.com
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb dit wel eens door xtc gekregen’ gebruik daardoor ook nooit meer zoveel als toen’ het was heel eng en dan met tinnitus is het een goude mix.
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik geloof dat ik magnesium ga halen, want ik heb zojuist weer wat besteld. Heb het al een aantal weken rustig gehouden.. :)
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
heb dit wel eens door xtc gekregen’ gebruik daardoor ook nooit meer zoveel als toen’ het was heel eng en dan met tinnitus is het een goude mix.
Klik om te vergroten...
Tinnitus is toch dat oorsuizen? Oeffff.... dan word je gek, volgens mij!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Wrong topic 😅
Klik om te vergroten...
Sorry, plop
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het soms als ik een dutje wil doen omdat ik moe ben , maar het lukt niet.

Dan begint men been om de 5 minuten te "schokken".
En nee niet het gevoel in de put te vallen , maar echt de brainzaps of schokken zoals jij het zegt.

En ik neem al jaren geen seroslurpers meer.

Heb het ook enkel als ik heel moe ben e niet kan slapen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
AE82 zei:
Tinnitus is toch dat oorsuizen? Oeffff.... dan word je gek, volgens mij!
Klik om te vergroten...
ja zeker als je die zaps heb die hebben een goede synergie samen’ ik hoop dat de zaps snel weg zijn bij jou
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is echt een teken van een misbruikt serotonine systeem. Ze ontstaan vaak een tijd na misbruik. Zoals al eerder gezegd,
Neem rust en eet goed.

Daarnaast zou ik even heel lang(3 maanden minimaal) van de serotonine slurpers afblijven.
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
ja zeker als je die zaps heb die hebben een goede synergie samen’ ik hoop dat de zaps snel weg zijn bij jou
Klik om te vergroten...
Ja, ze zijn weg. Meestal met een dag of 2. Ik kreeg het eerder vaker, maar nu stop ik sneller, zodra ik merk dat ze opkomen dan neem ik 2 neurofen en ga ik slapen.
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar het staat los van beroertes of bloedpropjes of iets ernstigs in die zin? Het kan geen direct kwaad, behalve dat het dan errug irritant is.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
AE82 zei:
Maar het staat los van beroertes of bloedpropjes of iets ernstigs in die zin? Het kan geen direct kwaad, behalve dat het dan errug irritant is.
Klik om te vergroten...
Dat kan niemand voor jou vertellen, tenminste ik ga je nu niet zwart op wit vertellen dat het iets anders is want dat weet ik helemaal niet.

Als je er echt zorgen overmaakt moet je naar de huisarts gaan.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Door slaaptekort kan dit zeker voorkomen.
Ik heb dit regelmatig gehad tijdens paar weken flink slaaptekort en daar kwam geen drugs aan te pas.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
AE82 zei:
Tinnitus is toch dat oorsuizen? Oeffff.... dan word je gek, volgens mij!
Klik om te vergroten...

Ja, in zware mate kun je zelfs euthanasie krijgen voor deze nare aandoening...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Dat is echt een teken van een misbruikt serotonine systeem. Ze ontstaan vaak een tijd na misbruik. Zoals al eerder gezegd,
Neem rust en eet goed.

Daarnaast zou ik even heel lang(3 maanden minimaal) van de serotonine slurpers afblijven.
Klik om te vergroten...
Hoe verklaar je die van mij dan ?
Gewoon puur slaaptekort of door moeheid ?.
Ik ben nu moe , als ik me nu zou leggen krijg ik brainzaps en beginnen men ogen alle kanten op te draaien.

En ik neem geen seroslurpers , enkel 2x2.5mg dex ( maar had die zaps ervoor al).
En heb ook nooit mdma ofzo misbruikt.

Wel speed (en laatste maanden disso's )maar voor zover ik weet valt dat wel mee voor je serotonine.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aan ts , gebruik je benzo's ?
Ik wel , kan daar ook aan liggen als je ze misbruikt blijkbaar.
Screenshot_20210408-134711_Chrome.jpg
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Hoe verklaar je die van mij dan ?
Gewoon puur slaaptekort of door moeheid ?.
Ik ben nu moe , als ik me nu zou leggen krijg ik brainzaps en beginnen men ogen alle kanten op te draaien.

En ik neem geen seroslurpers , enkel 2x2.5mg dex ( maar had die zaps ervoor al).
En heb ook nooit mdma ofzo misbruikt.

Wel speed (en laatste maanden disso's )maar voor zover ik weet valt dat wel mee voor je serotonine.
Klik om te vergroten...
In heb geen flauw idee,
Jou schokjes kunnen iets anders zijn als die TS voelt....

Ik denk dat disso's net zoveel kunnen verstoren als sommige stimulanten doen.

Maar echt weten doe ik het natuurlijk ook niet.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Ik heb het soms als ik een dutje wil doen omdat ik moe ben , maar het lukt niet.

Dan begint men been om de 5 minuten te "schokken".
En nee niet het gevoel in de put te vallen , maar echt de brainzaps of schokken zoals jij het zegt.

En ik neem al jaren geen seroslurpers meer.

Heb het ook enkel als ik heel moe ben e niet kan slapen.
Klik om te vergroten...
Drugs , roken , alchol zijn. Brein slopers. ( en
Darmen dus organen ) we weten niet welke schade we hebben.
Maar google vast meer,
Meteen lijstje potjes seroslupers- aanvulling
GABA 5 HPC etc..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."