#1
Wie oh wie is er bekend met het 'ploppende' gevoel in je hoofd wanneer je stopt met het nemen van RC's . Volgens mij zijn het een soort van ontwenningsverschijnselen, maar het voelt verschrikkelijk eng. Alsof het allemaal kleine herseninfarctjes zijn. Ik heb nu al een tijd niks genomen, dus daar geen last meer van. Maar weet iemand wat dat zou kunnen zijn>