Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ooit pep via darkweb gekocht, wel een bekende vendor, dus geen oplichting ofzo. Ik kreeg mijn pakketje, het was vrijdag, dus ik dacht WTF, komop Anne, we gaan ervoor. Ik neem een flinke lijn en binnen 10 minuten word ik zo slecht als een hond, kan niet meer staan, het voelt alsof mijn handen 10x zo groot zijn, mijn voeten juist weer inieminnie.. ik strompel naar buiten, om te roken, ik voel dat ik een beetje out ga en moet overgeven. De hele wereld draait en mijn huis ziet eruit als een kermisattractie. Na 2 dagen contact gezocht met de vendor, hij bleef volhouden dat het pep was, ik wilde de rest wel retour sturen, maar wou ie niet. Heb uiteindelijk wel de pep gekregen, maar ik denk dat het Keta was en daar had ik dus een flinke lijn van genomen.. 🙈"
"Green Dude zei: Dit gedrag begrijp ik gewoon niet, 2 uur voor dit bericht geef je nog aan dat je brainzaps hebt en dat je deze 'verschrikkelijk eng' vindt. Om vervolgens nog meer drugs te bestellen en hopelijk met wat magnesium een oplossing te bieden. Je lichaam toont met de zaps aan dat je lichaam/brein niet in orde/herstellende is, waarom dan weer drugs willen gebruiken? Die enkele weken rust gaan de schade niet inhalen. Geef je lichaam toch wat meer rust... Maar goed, ieder zijn eigen ding toch? Dit bericht is niet aanvallend bedoelt hoor, maar let aub een beetje op Mvg. Klik om te vergroten... Die zaps had ik al een tijdje niet meer, ik vroeg me vooral af hoe gevaarlijk ze precies zijn"
"vader zei: Ik heb begin jaren '90 bij mijn huisarts gezeten met dit fenomeen. Mijn huisarts wist van mijn drugsgebruik, maar kon het allemaal niet echt plaatsen, en begreep mijn uitleg ook niet helemaal denk ik ; ben toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een EEG scan, incl. rubberen pruik met allemaal van die draadjes op je hoofd. Het enigste wat hij kon bedenken was dat ik wellicht een TIA had gehad, of epilepsie Bij de specialist die de test afnam heb ik nog opgebiecht of het iets met mijn hoge MDMA innname had te maken. Hij had er nog nooit van gehoord, maar evt. vervuiling/ andere stoffen in de pillen konden er wellicht iets mee te maken hebben (echter ik nam geen pillen, maar enkel MDMA kristal, dus dat was uit te sluiten voor mij) Op de EEG was alles prima. Het voelde iig bij mij alsof er ineens een grote golf op me afkwam ( ik hoorde dan ook een gigantische aanzwellende en uiteindelijk 'exploderende' tinitus ) dit alles in een tijdsbestek van een seconde. Ik 'hield het tegen' (voor mijn gevoel tenminste) door dan -uit schrik- even heel diep te ademen/ zuchten, meestal sprong ik dan ook op uit m'n bank ofzo, even helemaal in paniek van de schrik. Werd toendertijd bij mij, in min of meerdere mate ook mede getriggerd door cannabis. Was eigenlijk alleen maar door de weeks dat ik hier last van had. Ik deed toen elk weekend MDMA , van donderdag tot zaterdag, met af en toe een incidenteel bommetje pep. Zo eind jaren '90 , met de opkomst van het internet en alle info op het WWW ben ik er achter gekomen dat er veel meer 'lotgenoten' zijn, en er hier een naam voor is (brainzaps) Komt vooral voor bij het (in grote hoeveelheden) consumeren van serotinine slurpende stoffen, en vooral als je hierbij een nachtje(s) doorhaalt. Ik ben toen een stuk minder MDMA gaan gebruiken en eigenlijk overgegaan op enkel pep, en daarna is het ook niet meer voorgekomen, Klik om te vergroten... Ik heb het ook al een poosje niet meer gehad, thank god. Maar gelukkig is het dus geen TIA of iets in die trant."
"FreddieFissa zei: Goedemorgen, heren en dames! Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen - Vroeger gingen ik en mijn vrouw regelmatig naar raves, feestjes, houseparties en namen daarbij allerlei soorten drugs. Weinig wat ons vreemd is geweest, wat ooit begon bij XTC/MDMA/Paddos breidde uit naar 4FMP, amfetamines, psychedelica. afijn. Dat eindigde meestal thuis met een prive seksfeestje wat ons beide altijd goed beviel. Toptijd, dus eigenlijk We willen eigenlijk binnenkort nog eens zo'n avondje samen in de slaapkamer beleven. Onze voorkeur gaat beide uit naar speed, alleen heb ik daar momenteel geen adresje voor. Darkweb heb ik geprobeerd, maar dat loopt allemaal wat stroef. Ik neig dus naar een RC te bestellen. Na wat te hebben ingelezen, overweeg ik dus de chemicals uit de titel: 3MMC, 4FA of 2FA. 4FA heb ik zelf nog wel eens gedaan, maar kwam toentertijd nergens in de buurt van het echte spulletje We zoeken in de speed voornamelijk de beestachtige, geile sex. Dat hebben we bij niets anders dan pep zo kunnen ervaren. In hoeverre is een van de bovenstaanden een waardige vervanger? Ik hoop natuurlijk op jullie ongegeneerde woorden en advies Salut! Klik om te vergroten... Hallo, probeer eens de worldmarket op het DW of anders Torrez. Zorg wel voor de juiste verbinding."
"Heet dat zo? het voelt alsof je hoofd opzij wordt gezogen tot er een soort van 'pats ' komt... met veel neurofen of diclofenac en slapen gaat het over, maar damn... wat erg. Heb jij die ook weleens gehad?"
"En dan heb ik eigenlijk nog een vraag, ik heb Citalopram voorgeschreven gekregen, maar niet voor een depressie oid, voor een andere fysieke aandoening. Heeft dit effect op drugs?"
"Ik heb citalopram voor een aandoening in mijn slokdarm. De dosis is gestart op 10mg. Na 1 week 20mg. Nu ben ik vergeten een herhaalrecept aan te vragen, maar qua emotie voel ik me veel beter zonder medicatie, maar eten is totaal waardeloos."
"Wie oh wie is er bekend met het 'ploppende' gevoel in je hoofd wanneer je stopt met het nemen van RC's . Volgens mij zijn het een soort van ontwenningsverschijnselen, maar het voelt verschrikkelijk eng. Alsof het allemaal kleine herseninfarctjes zijn. Ik heb nu al een tijd niks genomen, dus daar geen last meer van. Maar weet iemand wat dat zou kunnen zijn>"
"Het gaat om 4-FA en 3-MMC"
"Ik geloof dat ik magnesium ga halen, want ik heb zojuist weer wat besteld. Heb het al een aantal weken rustig gehouden.."