Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschillende vormen 3mmc

Verschillende vormen 3mmc

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Poeder is bij mij meestal minder potent.

Zie ook:
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen!

Ik heb even een vraag. Ik speur uit nieuwsgierigheid regelmatig rond bij vendors. Nou zie ik dan verschillende vormen van RC's voorbij komen. Zo heb ik 3mmc al zien staan in poeder, kristal en 'oude vertrouwde'. Zit er nou verschil in deze 3mmc of is dit allemaal even effectief en simpelweg gewoon een kwestie van voorkeur?

Ik ben vrij nieuw, mocht ik toch onverhoopt per ongeluk een regel overtreden met dit topic, dan hoor ik het graag!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk zelf dat er zeer weinig verschil tussen zit. Ik krijg m'n miauw altijd in brokken die vrij makkelijk verpoederen, makkelijker dan sos in ieder geval.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#4
koningketa zei:
Ik denk zelf dat er zeer weinig verschil tussen zit. Ik krijg m'n miauw altijd in brokken die vrij makkelijk verpoederen, makkelijker dan sos in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
TiesE zei:
Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok.
Klik om te vergroten...
Ik weet vrij zeker dat het poeder gewoon een al verpoederde brok is.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#6
koningketa zei:
Ik weet vrij zeker dat het poeder gewoon een al verpoederde brok is.
Klik om te vergroten...
Ik denk dus hetzelfde, maar bij vendors heb je zelfs de keuze, vraag me dan af wat het nut is van kristallen bestellen als je het direct als poeder kan krijgen. Maar goed, dank voor de info, weet al meer dan ik net wist 😜
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
TiesE zei:
Ik denk dus hetzelfde, maar bij vendors heb je zelfs de keuze, vraag me dan af wat het nut is van kristallen bestellen als je het direct als poeder kan krijgen. Maar goed, dank voor de info, weet al meer dan ik net wist 😜
Klik om te vergroten...
Neem het allemaal met een korreltje zout hoor, ik ben er ook niet 100% zeker van.
maxdw1212 zei:
Het word allemaal even goed opgenomen. De poedervorm is gewoon al van te voren geplette kristallen. Dus in principe is het hetzelfde maar als je wil snuiven zou ik wel poedervorm kopen
Klik om te vergroten...
Volgens een oude post die ik na wat googlen te zien kreeg.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#8
koningketa zei:
Neem het allemaal met een korreltje zout hoor, ik ben er ook niet 100% zeker van.

Volgens een oude post die ik na wat googlen te zien kreeg.
Klik om te vergroten...
Super! Ga ik hier even snuffelen.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
TiesE zei:
Super! Ga ik hier even snuffelen.
Klik om te vergroten...
Heb je al ervaring met 3-mmc? Of evt vragen? Ik kamp al een beste tijd met een verslaving, dan gaat t weer goed dan weer slecht. Kan je er alles over vertellen mocht je willen.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#10
koningketa zei:
Heb je al ervaring met 3-mmc? Of evt vragen? Ik kamp al een beste tijd met een verslaving, dan gaat t weer goed dan weer slecht. Kan je er alles over vertellen mocht je willen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ervaring gelukkig. Heb ook zowel kristallen als poeder gehad. Ik heb het denk ik ongeveer 3x gebruikt dit jaar.

Ik doe zo rustig mogelijk. Zit niet zo lekker in mijn vel en het enige wat ik doe is een jointje na het werk.

De vraag was enkel omdat ik gewoon echt niet zou weten waarom je hetzelfde product verkoopt voor dezelfde prijs maar dan net anders 😂
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oké, mooi zo. Ik heb hetzelfde, niet zo lekker in m'n vel en een jointje na werk voor het slapen gaan, maar deze week toch weer teruggevallen :/.
Als ik eenmaal gebruik kan ik het niet meer weg leggen, ik binge rustig 3 dagen achter mekaar.
Pas er op, bij mij ging het ook altijd goed tot ik het een keer puur had gebruikt om voor problemen te vluchten en ik niet met mijn gevoelens om kon gaan.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar er is wel prijsverschil, toch?
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#13
koningketa zei:
Oké, mooi zo. Ik heb hetzelfde, niet zo lekker in m'n vel en een jointje na werk voor het slapen gaan, maar deze week toch weer teruggevallen :/.
Als ik eenmaal gebruik kan ik het niet meer weg leggen, ik binge rustig 3 dagen achter mekaar.
Pas er op, bij mij ging het ook altijd goed tot ik het een keer puur had gebruikt om voor problemen te vluchten en ik niet met mijn gevoelens om kon gaan.
Klik om te vergroten...
Ik heb gelukkig mijn beste vriend die mijn gebruik goed in de gaten houdt. Ik ben ook een lange tijd verslaafd geweest. Van mijn 16e tot 18e levensjaar. Ik heb een kleine terugval gehad enkele weken geleden. Dit na het betrappen van mijn vriendin met 'the guy she tells you not to worry about'. Toen heb ik me echt even laten gaan.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zit 0 verschil in, de fijnere poeders zijn gewoon machinaal vermalen. Ik heb ze allemaal gehad en allemaal hetzelfde effect.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#15
TiesE zei:
Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok.
Klik om te vergroten...
DeApotheek zei:
Zit 0 verschil in, de fijnere poeders zijn gewoon machinaal vermalen. Ik heb ze allemaal gehad en allemaal hetzelfde effect.
Klik om te vergroten...
Thanks man! Maar dat zogenaamde 'oude vertrouwde' is een beetje gelig/pastel achtig kleurtje
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Maar er is wel prijsverschil, toch?
Klik om te vergroten...
Kan inderdaad, mogen helaas geen prijzen noemen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja er is een prijsverschil.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb vaak de pellets/pilvorm van de 3MMC. Heb nog nooit dit gesnoven omdat ik nogal uiteenlopende verhalen heb gehoord hierover. Is een soort van zelfbescherming.

Volgens mij is er geen verschil tussen kristal en poeder vorm. Hierbij is het allebei hetzelfde, althans volgens mijn vendor. Je kan het altijd laten testen natuurlijk om te kijken of het allebei zuiver genoeg is.


Voor nu gebruik ik altijd de pillen van 120/150 mg 3MMC.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#19
witte270 zei:
Heb vaak de pellets/pilvorm van de 3MMC. Heb nog nooit dit gesnoven omdat ik nogal uiteenlopende verhalen heb gehoord hierover. Is een soort van zelfbescherming.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit regelmatig gesnoven, spijt van. Heb er nou nog last van. 1 lijntje zal echt niet je neus verpesten, maar die van mij is er niet al te best aan toe.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
T135 zei:
Ik heb dit regelmatig gesnoven, spijt van. Heb er nou nog last van. 1 lijntje zal echt niet je neus verpesten, maar die van mij is er niet al te best aan toe.
Klik om te vergroten...

Hoe erg bedoel je? En hoe ondervind je dat?
Zelf bijna 100gram gesnoven denk ik, en mijn neus is nog in orde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."