#1
Poeder is bij mij meestal minder potent.
Zie ook:
Zie ook:
Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok.Ik denk zelf dat er zeer weinig verschil tussen zit. Ik krijg m'n miauw altijd in brokken die vrij makkelijk verpoederen, makkelijker dan sos in ieder geval.
Ik weet vrij zeker dat het poeder gewoon een al verpoederde brok is.Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok.
Ik denk dus hetzelfde, maar bij vendors heb je zelfs de keuze, vraag me dan af wat het nut is van kristallen bestellen als je het direct als poeder kan krijgen. Maar goed, dank voor de info, weet al meer dan ik net wist 😜Ik weet vrij zeker dat het poeder gewoon een al verpoederde brok is.
Neem het allemaal met een korreltje zout hoor, ik ben er ook niet 100% zeker van.Ik denk dus hetzelfde, maar bij vendors heb je zelfs de keuze, vraag me dan af wat het nut is van kristallen bestellen als je het direct als poeder kan krijgen. Maar goed, dank voor de info, weet al meer dan ik net wist 😜
Volgens een oude post die ik na wat googlen te zien kreeg.Het word allemaal even goed opgenomen. De poedervorm is gewoon al van te voren geplette kristallen. Dus in principe is het hetzelfde maar als je wil snuiven zou ik wel poedervorm kopen
Super! Ga ik hier even snuffelen.Neem het allemaal met een korreltje zout hoor, ik ben er ook niet 100% zeker van.
Volgens een oude post die ik na wat googlen te zien kreeg.
Heb je al ervaring met 3-mmc? Of evt vragen? Ik kamp al een beste tijd met een verslaving, dan gaat t weer goed dan weer slecht. Kan je er alles over vertellen mocht je willen.Super! Ga ik hier even snuffelen.
Ik heb ervaring gelukkig. Heb ook zowel kristallen als poeder gehad. Ik heb het denk ik ongeveer 3x gebruikt dit jaar.Heb je al ervaring met 3-mmc? Of evt vragen? Ik kamp al een beste tijd met een verslaving, dan gaat t weer goed dan weer slecht. Kan je er alles over vertellen mocht je willen.
Ik heb gelukkig mijn beste vriend die mijn gebruik goed in de gaten houdt. Ik ben ook een lange tijd verslaafd geweest. Van mijn 16e tot 18e levensjaar. Ik heb een kleine terugval gehad enkele weken geleden. Dit na het betrappen van mijn vriendin met 'the guy she tells you not to worry about'. Toen heb ik me echt even laten gaan.Oké, mooi zo. Ik heb hetzelfde, niet zo lekker in m'n vel en een jointje na werk voor het slapen gaan, maar deze week toch weer teruggevallen :/.
Als ik eenmaal gebruik kan ik het niet meer weg leggen, ik binge rustig 3 dagen achter mekaar.
Pas er op, bij mij ging het ook altijd goed tot ik het een keer puur had gebruikt om voor problemen te vluchten en ik niet met mijn gevoelens om kon gaan.
Ik krijg het in verschillende vormen. Smartshop hier heeft het wel, maar daar ook geen constante stroom. Kreeg maandje of 2 geleden poeder, vorige week gwn 1 groot brok.
Thanks man! Maar dat zogenaamde 'oude vertrouwde' is een beetje gelig/pastel achtig kleurtjeZit 0 verschil in, de fijnere poeders zijn gewoon machinaal vermalen. Ik heb ze allemaal gehad en allemaal hetzelfde effect.
Kan inderdaad, mogen helaas geen prijzen noemen.Maar er is wel prijsverschil, toch?
Ik heb dit regelmatig gesnoven, spijt van. Heb er nou nog last van. 1 lijntje zal echt niet je neus verpesten, maar die van mij is er niet al te best aan toe.Heb vaak de pellets/pilvorm van de 3MMC. Heb nog nooit dit gesnoven omdat ik nogal uiteenlopende verhalen heb gehoord hierover. Is een soort van zelfbescherming.
Ik heb dit regelmatig gesnoven, spijt van. Heb er nou nog last van. 1 lijntje zal echt niet je neus verpesten, maar die van mij is er niet al te best aan toe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."