Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStimulerende RC's die t waard zijn te proberen

Stimulerende RC's die t waard zijn te proberen

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BiermusketierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Dat kan goed! Hoeveel had je genomen?

Snap ik! Heb ik tot op een zekere hoogte ook. Dat gebrek aan communicatievermogen maakt me altijd een beetje ongemakkelijk... Alleen op een gemiddelde dosis (ik geloof tot 7mg of zoiets, dat had ik laatst genomen tenminste) heb je helemaal geen last van een sterke verandering van je gedachtestroom. Hooguit denk je wat vlotter, maar dat lijkt me niet zo’n probleem. Visuals vallen dus ook haast in het niet op zo’n dosis, best aangename open eye visuals als je erop focust(alles golft lichtjes). Als je er echter niet op focust en gewoon buiten rond loopt zie je het niet, maar alles wat je ziet oogt een stuk mooier en helderder!
Sommige mensen hebben daarentegen wel last van een vervelende bodyload(die is haast niet te voorkomen op hogere dosissen). Hier heb ik zelf op 7mg geen last van gehad, op een heel eventjes wat geïrriteerde maag na.

Trippen vraagt soms best wat mentale kracht om het leuk te houden. Ik ben een keer best slecht gegaan op truffels(22gram). Ik merkte dat ik op een heel ander niveau zat dan mijn vrienden. Ik begreep echt bijna niks meer, kwam nergens aan toe. Op dat moment kreeg ik een beetje het idee alsof ze het me kwalijk namen dat ik niets aan het tekenen was terwijl iedereen gezellig mee deed. Geen idee of dat echt het geval was, maar het maakte me in ieder geval enorm onzeker(dit ben ik normaalgesproken vrijwel nooit).
Naja dat is dus een recept voor een mentale achtbaan, werd echt naar een andere wereld gestuurd toen ik even een half uurtje alleen werd gelaten toen de rest ging wandelen. Ik dacht op dat moment dat ik nooit meer hetzelfde zou zijn en was geruime tijd ook enorm bang dat het überhaupt nooit meer over ging...
Maar het is goedgekomen! Ben die ervaring weer rijker dus kan er volgende keer beter mee omgaan.
Voor jou zou ik aanraden om goed te kijken waar het aan ligt dat je die dwingende gedachte van ‘ik moet het leuk hebben’ steeds ervaart. Bang dat je weer te veel in je gedachten verdwaalt raakt? Probeer dan een keer iets minder, zoek een dosis waar de effecten goed te handelen zijn 😁.
De beste tip is denk ik nog wel om gewoon afleiding te hebben. Gewoon chillen en niks doen kan echt wel goed uitpakken, maar het is safe om het een en ander te kunnen doen om je af te leiden van je gedachtes als die even niet mee zitten. Muziek kan ook helpen!
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar dit. Je kwam in een soort loop terecht zeker? Elke keer af vragen of het goed komt, en ik kon zo moeilijk contact maken met mijn vrienden, elke keer als ik iets wou vragen had ik het idee dat ik het al had moeten vragen haha. En ten slot wat ik ook had dat ik half uurtje ofzo echt een soort main menu functie in m'n zelf had. En je zelf dingen af vragen of dat wel goed.is of dat.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben afgelopen tijd steeds nieuwsgieriger geworden naar RC's en wil graag nieuwe dingen proberen. Nu hou ik het meest van stimulerende middelen want daar ga ik op een avondje meestal het beste op. Ik heb al een aantal RC's geprobeerd waaronder 3mmc, 3fa, 2fma en 4fmph. De laatste keer had ik 3fa besteld en vond dat een beetje mehh. Om weer zo'n gebeurtenis te voorkomen ben ik benieuwd naar wat jullie de leukste stimulerende rc's vinden zodat ik geen geld verspil aan RC's die zoals 3fa bijna tot geen effect hadden. Als jullie suggesties hebben hoor ik ook natuurlijk wel graag waarom die RC zo fijn is.

Alvast bedankt iedereen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
3-FA hoort niet bijna tot geen effect te hebben. Ik heb vernomen dat er troep in omloop is bij sommige vendors, dus dat verklaart mogelijk jouw ervaring. Ik heb geen andere suggesties voor pure stimuli, maar als je een keer iets anders wilt zou ik 5-MeO-MiPT aanraden! Op de juiste dosis heeeel subtiel trippy, maar een hoop energie en euforie (in de ervaring die ik ermee heb gehad, lees je even in zou ik zeggen 😋).
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet niet zeker of ik die troep heb. Ik ken namenlijk niemand die dit eerder heeft/had gebruikt en moest het doen met de ervaringen die ik op dit forum kon vinden (heel weinig). Daardoor kon ik mijn ervaring ook niet met die van iemand anders vergelijken. Er was zeker wel een effect te voelen overigens maar het was gewoon heel matig maar aangezien het schijnbaar meer een dopamine rush geeft en weinig seretonine is het misschien gewoon niet wat ik had verwacht. Maar bedankt voor de tip ik ga zeker even wat research doen naar die 5-meo-mipt. De laatste tijd als ik psychedelics deed keerde ik erg in mezelf en was ik vooral met mijn eigen gedachten bezig en me teveel dingen aan het afvragen waardoor ik het niet echt meer naar me zin kon hebben. De grootste fout tijdens het trippen is voor mij dan ook teveel denken dat ik het naar me zin moet hebben want dat krijg k nu niet meer uit me kop tijdens het trippen en kan k het dus echt niet zomaar meer naar me zin hebben
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeveelKaas zei:
Er was zeker wel een effect te voelen overigens maar het was gewoon heel matig maar aangezien het schijnbaar meer een dopamine rush geeft en weinig seretonine is het misschien gewoon niet wat ik had verwacht.
Klik om te vergroten...
Dat kan goed! Hoeveel had je genomen?
TeveelKaas zei:
De laatste tijd als ik psychedelics deed keerde ik erg in mezelf en was ik vooral met mijn eigen gedachten bezig en me teveel dingen aan het afvragen waardoor ik het niet echt meer naar me zin kon hebben.
Klik om te vergroten...
Snap ik! Heb ik tot op een zekere hoogte ook. Dat gebrek aan communicatievermogen maakt me altijd een beetje ongemakkelijk... Alleen op een gemiddelde dosis (ik geloof tot 7mg of zoiets, dat had ik laatst genomen tenminste) heb je helemaal geen last van een sterke verandering van je gedachtestroom. Hooguit denk je wat vlotter, maar dat lijkt me niet zo’n probleem. Visuals vallen dus ook haast in het niet op zo’n dosis, best aangename open eye visuals als je erop focust(alles golft lichtjes). Als je er echter niet op focust en gewoon buiten rond loopt zie je het niet, maar alles wat je ziet oogt een stuk mooier en helderder!
Sommige mensen hebben daarentegen wel last van een vervelende bodyload(die is haast niet te voorkomen op hogere dosissen). Hier heb ik zelf op 7mg geen last van gehad, op een heel eventjes wat geïrriteerde maag na.
TeveelKaas zei:
De grootste fout tijdens het trippen is voor mij dan ook teveel denken dat ik het naar me zin moet hebben want dat krijg k nu niet meer uit me kop tijdens het trippen en kan k het dus echt niet zomaar meer naar me zin hebben
Klik om te vergroten...
Trippen vraagt soms best wat mentale kracht om het leuk te houden. Ik ben een keer best slecht gegaan op truffels(22gram). Ik merkte dat ik op een heel ander niveau zat dan mijn vrienden. Ik begreep echt bijna niks meer, kwam nergens aan toe. Op dat moment kreeg ik een beetje het idee alsof ze het me kwalijk namen dat ik niets aan het tekenen was terwijl iedereen gezellig mee deed. Geen idee of dat echt het geval was, maar het maakte me in ieder geval enorm onzeker(dit ben ik normaalgesproken vrijwel nooit).
Naja dat is dus een recept voor een mentale achtbaan, werd echt naar een andere wereld gestuurd toen ik even een half uurtje alleen werd gelaten toen de rest ging wandelen. Ik dacht op dat moment dat ik nooit meer hetzelfde zou zijn en was geruime tijd ook enorm bang dat het überhaupt nooit meer over ging...
Maar het is goedgekomen! Ben die ervaring weer rijker dus kan er volgende keer beter mee omgaan.
Voor jou zou ik aanraden om goed te kijken waar het aan ligt dat je die dwingende gedachte van ‘ik moet het leuk hebben’ steeds ervaart. Bang dat je weer te veel in je gedachten verdwaalt raakt? Probeer dan een keer iets minder, zoek een dosis waar de effecten goed te handelen zijn 😁.
De beste tip is denk ik nog wel om gewoon afleiding te hebben. Gewoon chillen en niks doen kan echt wel goed uitpakken, maar het is safe om het een en ander te kunnen doen om je af te leiden van je gedachtes als die even niet mee zitten. Muziek kan ook helpen!
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
5-ReMI-DMT zei:
kan goed! Hoeveel had je genomen
Klik om te vergroten...
Ik had ongeveer 60mg gesnoven
5-ReMI-DMT zei:
Geen idee of dat echt het geval was, maar het maakte me in ieder geval enorm onzeker
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus ook. ik had het de eerste keer toen ik aan de 2c-b helemaal stuk ging om niets en dat iemand ineens was zo van ja wat is er zo grappig. Sindsdien heb ik elke keer het gevoel dat ik MOET lachen of zoals ik al eerder zei dat ik het naar me zin MOET hebben. Hier kan ik echt me hele trip aan denken(irriteren) en ik denk dat er heel veel tijd overheen moet gaan zodat ik vergeet wat mijn mindset was. Toevallig heb ik laatst(paar maanden geleden) nog een lage dosis truffels gedaan (7,5 Gram) dat vond ik eerst wel leuk maar me vriendin had hetzelfde gedaan maar voelde er bijna niks van daardoor kwamen er weer gedachtes over verwarring van of zij het wel leuk vond enzo. uiteindelijk die avond nog wat 3mmc gedaan en het nog gezellig gehad. maar dus zelfs truffels op lage dosis heeft een grote invloed op mijn denkwijze. Dus ik denk dat ik misschien gewoon even uitgetript ben. (Hopelijk niet voor altijd)
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeveelKaas zei:
Ik had ongeveer 60mg gesnoven
Klik om te vergroten...
De doseringen op PsychonautWiki lijken een beetje aan de lage kant te zijn. Ik heb het zowel gesnoven als oraal gecombineerd, en ik zou het persoonlijk bij orale inname houden. Ik heb geen voordeel gemerkt van nasaal tov oraal. Ik had eerst 50mg gesnoven, na iets minder dan een uur 50 oraal bijgenomen. Dat voelde lekker energiek! Maar nogmaals, volgende keer zou ik het bij één hogere orale dosis houden.
TeveelKaas zei:
ik had het de eerste keer toen ik aan de 2c-b helemaal stuk ging om niets en dat iemand ineens was zo van ja wat is er zo grappig. Sindsdien heb ik elke keer het gevoel dat ik MOET lachen of zoals ik al eerder zei dat ik het naar me zin MOET hebben. Hier kan ik echt me hele trip aan denken(irriteren) en ik denk dat er heel veel tijd overheen moet gaan zodat ik vergeet wat mijn mindset was.
Klik om te vergroten...
Wat zonde!! Ik heb een keer op 15 gram truffels uren lang aan een stuk door gelachen met m’n beste vriend, vrijwel steeds om niks. Dat is juist zo mooi! Met psychedelica kan zo’n opmerking echt voelen als een tik op de vingers ofzo, als in: ‘doe niet zo raar’. Waarschijnlijk heeft diegene dit niet zo lullig bedoelt, zo wel, dan is het niet het juiste gezelschap om mee te trippen. Het is belangrijk dat iedereen een beetje op dezelfde vibe zit. Ik was een keer lekker in mezelf gekeerd(ging helemaal niet slecht ofzo) en er waren ook twee vrienden bij die niets hadden gedaan. Ik weet niet of ze jaloers waren of gewoon oprecht dachten dat ik een idioot was terwijl ik naar de visuals op mijn handen aan het staren was hahaha. Maar ze kijken je dan zo judgemental aan en reageren een beetje kortaf enz. terwijl daar met je blije truffelhoofd zit 🤣. Ik kan er nu aardig tegen, mét het besef dat ik onmogelijk een vriendschap kan verpesten in één avondje.

Een pauze kan hoe dan ook geen kwaad. Over een tijdje kan je weer lekker met een frisse blik het nog eens proberen 😁
TeveelKaas zei:
me vriendin had hetzelfde gedaan maar voelde er bijna niks van daardoor kwamen er weer gedachtes over verwarring van of zij het wel leuk vond enzo
Klik om te vergroten...
Liet ze dit dan een beetje merken naar jouw idee? Of speelde het zich alleen af in jouw hoofd. Heb dat soms al met XTC. Als ik kijk en twijfel of iemand wel zo lekker gaat als ik, kan dat de sfeer een beetje verpesten. Maar als diegene dan aangeeft dat er geen probleem is, lekker laten glijden dan. Gebruik je positiviteit om het ook nuchter wat gezelliger te maken 😋. Dat piekeren lijdt bijna altijd nergens toe, dus probeer dat echt niet te doen. Lekker blijven kletsen dus!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wees slim en bestel geen pyrovalerones.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
5-ReMI-DMT zei:
3-FA hoort niet bijna tot geen effect te hebben. Ik heb vernomen dat er troep in omloop is bij sommige vendors, dus dat verklaart mogelijk jouw ervaring. Ik heb geen andere suggesties voor pure stimuli, maar als je een keer iets anders wilt zou ik 5-MeO-MiPT aanraden! Op de juiste dosis heeeel subtiel trippy, maar een hoop energie en euforie (in de ervaring die ik ermee heb gehad, lees je even in zou ik zeggen 😋).
Klik om te vergroten...
Ik had zeker 3-FA en ik vond het ook saai. Sommigen roemen de 'cleane' high van vrijwel volledig dopamine-agonisme. Maar ik miste ook wat merkbare stimulatie inderdaad.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik had zeker 3-FA en ik vond het ook saai. Sommigen roemen de 'cleane' high van vrijwel volledig dopamine-agonisme. Maar ik miste ook wat merkbare stimulatie inderdaad.
Klik om te vergroten...
3fa moet je hoog doseren. 250mg in een capsule. Geloof me je gaat als een rakket
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
AlteredState5862 zei:
3fa moet je hoog doseren. 250mg in een capsule. Geloof me je gaat als een rakket
Klik om te vergroten...
Als Jeff Bezos in een raket.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Als Jeff Bezos in een raket.
Klik om te vergroten...
Scheelt denk weinig
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stimulerende RC's die t waard zijn te proberen
Klik om te vergroten...
:handpointup:
DOC

Een hele geile dimethoxy-boy
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
AlteredState5862 zei:
Scheelt denk weinig
Klik om te vergroten...
I know!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."