Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flualhamdulillam zei: Dat kan goed! Hoeveel had je genomen? Snap ik! Heb ik tot op een zekere hoogte ook. Dat gebrek aan communicatievermogen maakt me altijd een beetje ongemakkelijk... Alleen op een gemiddelde dosis (ik geloof tot 7mg of zoiets, dat had ik laatst genomen tenminste) heb je helemaal geen last van een sterke verandering van je gedachtestroom. Hooguit denk je wat vlotter, maar dat lijkt me niet zo’n probleem. Visuals vallen dus ook haast in het niet op zo’n dosis, best aangename open eye visuals als je erop focust(alles golft lichtjes). Als je er echter niet op focust en gewoon buiten rond loopt zie je het niet, maar alles wat je ziet oogt een stuk mooier en helderder! Sommige mensen hebben daarentegen wel last van een vervelende bodyload(die is haast niet te voorkomen op hogere dosissen). Hier heb ik zelf op 7mg geen last van gehad, op een heel eventjes wat geïrriteerde maag na. Trippen vraagt soms best wat mentale kracht om het leuk te houden. Ik ben een keer best slecht gegaan op truffels(22gram). Ik merkte dat ik op een heel ander niveau zat dan mijn vrienden. Ik begreep echt bijna niks meer, kwam nergens aan toe. Op dat moment kreeg ik een beetje het idee alsof ze het me kwalijk namen dat ik niets aan het tekenen was terwijl iedereen gezellig mee deed. Geen idee of dat echt het geval was, maar het maakte me in ieder geval enorm onzeker(dit ben ik normaalgesproken vrijwel nooit). Naja dat is dus een recept voor een mentale achtbaan, werd echt naar een andere wereld gestuurd toen ik even een half uurtje alleen werd gelaten toen de rest ging wandelen. Ik dacht op dat moment dat ik nooit meer hetzelfde zou zijn en was geruime tijd ook enorm bang dat het überhaupt nooit meer over ging... Maar het is goedgekomen! Ben die ervaring weer rijker dus kan er volgende keer beter mee omgaan. Voor jou zou ik aanraden om goed te kijken waar het aan ligt dat je die dwingende gedachte van ‘ik moet het leuk hebben’ steeds ervaart. Bang dat je weer te veel in je gedachten verdwaalt raakt? Probeer dan een keer iets minder, zoek een dosis waar de effecten goed te handelen zijn 😁. De beste tip is denk ik nog wel om gewoon afleiding te hebben. Gewoon chillen en niks doen kan echt wel goed uitpakken, maar het is safe om het een en ander te kunnen doen om je af te leiden van je gedachtes als die even niet mee zitten. Muziek kan ook helpen! Klik om te vergroten... Heel herkenbaar dit. Je kwam in een soort loop terecht zeker? Elke keer af vragen of het goed komt, en ik kon zo moeilijk contact maken met mijn vrienden, elke keer als ik iets wou vragen had ik het idee dat ik het al had moeten vragen haha. En ten slot wat ik ook had dat ik half uurtje ofzo echt een soort main menu functie in m'n zelf had. En je zelf dingen af vragen of dat wel goed.is of dat."