Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswekelijks 3mmc en mastrubatie

wekelijks 3mmc en mastrubatie

20 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
De remmen gaan helemaal los zo te horen ! 😁
Ik zou ook wel een keer chemseks willen proberen. Zolang je het niet iedere keer doet lijkt me geen probleem, fijn als je remmingen even echt weg zijn. Let op safe sex en laat je regelmatig testen. Weet je vrouw ervan of wil ze t niet weten ? Ik ken iemand die dit ook soms doet en t niet verteld aan zijn vrouw.

Gebruik je Prep? Kun je gratis en anoniem krijgen bij GGD als je tot risico groep behoort 😉
H
Hija de la luna 1Lid
De Zandman zei:
Met alles en iedereen?!
Oei , oei...dit kan te denken geven..
Let op,
Het navolgende is nadrukkelijk niet, absoluut niet over of op jou van toepassing!
Voor alle duidelijkheid!

Dit lezende " met alles en iedereen" : doet mij denken aan allereerst wijlen Freddy Mercury, deze deed exact dezelfde uitspraak en hij overleefde dit dus niet.
En een documentaire, die ging over een Belgische transgender vrouw, die tegen betaling ( flink bedrag) het zelfs met een varken ( een beer) van meer dan 100 kilo deed...en de betalende klant mocht dit dan bekijken.
Totdat ze betrapt werd adhv het traceren van een advertentie ergens geplaatst, ze werd aangehouden en zo kwam er een einde aan deze walgelijke praktijken.

Ik werd nogal onpasselijk van dit gebeuren.
De daad zelf werd gode zij dank, niet in beeld gebracht, maar de gedachte alleen al!

Hoe diep kun je zakken!
Hier had veeeeel eerder al aandacht van de politie aan besteed moeten worden...
Dan moet je toch wel heel erg ziek zijn, tussen de oren, nietwaar.
Klik om te vergroten...
Sjonge ben blij dat ik niet alleen hier van walg. Kan me niet vd mening ontdoen dat dit bericht zuiver werd gepost om even te shockeren ? nu dan wel gelukt en nu kan topicstarter weer even verder 😁
L
Lid 152247Lid
Je gaat vreemd en je hebt een drugsprobleem.
Je kinderen hebben een afwezige vader.

Wil je dit over 10 jaar nog doen?
C
CuriousExplorerLid
Mrloverdj zei:

Klik om te vergroten...
En heeft een spellingsprobleem.
D
De ZandmanLid
Hoe te meer off topic hoeft te meer reacties lomen er lijkt het wel.
Mrloverdj zei:

Klik om te vergroten...
Ik denk dat er bosjes mensen zijn, die dit na 25 jaren nog willen doen....not me! Nee dank u!
C
CuriousExplorerLid
Mrloverdj zei:
Klik om te vergroten...
Even serieus reageren nu.
En hij heeft seks met anderen achter de rug van zijn partner. Echt alles in dit verhaal is of verzonnen, of diep triest.
Mrloverdj zei:
Klik om te vergroten...
Wil je dit over 1 jaar nog doen had beter geweest. Deze relatie kan toch nooit standhouden.
m
maxime1982Lid
Na alle reacties hier ben ik met mijn partner gaan zitten en alles verteld. Het voelde niet meer goed na jullie reacties. (Sommige reacties waren ook wel weer een beetje “te” maar dat zullen mensen zijn met een saai kut leven, zullen we het zo noemen. Leef je leven goed, je hebt er maar 1).

Alles was heel duidelijk voor haar en snapte mijn behoefte aan dit soort dingen. Ze kent me al 20 jaar. Ik ga niet verder in op het hoe en wat in en hoe het gesprek verliep. Maar het komt hier op neer. Ze snap me en gaan met elkaar aan ons sex leven werken. Uitelkaar gaan we zeker niet.

We gaan een keer per maand weer aan de gang met ze tweeen en dan doen we samen 3m. De persoon die de leiding neemt doet minder. De persoon die het onderwerp is die avond mag meer als die wil.
We hebben dit nu een keer gedaan en was vernieuwend en heerlijk. Ik had minder en heb haar in de watten gelegd. De hele chabang. Massage met alles er bij. Olie en de rest. De avond hebben we wel korter gehouden dan wat ik normaal doe. We hebben ook niet meer bij gepakt. Dat was de afspraak. We deden het het wel al eens in het verleden maar was weggegleden in de
Tijd. Heerlijk was het, en we zijn weer wat dichter bij elkaar. De volge keer zei mij.

voor de mensen die denken dat het eerste verhaal verzonnen was, je zit er naast.

Ik heb dingen gedaan met 3M die mijn leven hebben verruimt en verrijkt. Ik heb dingen gedaan die ik altijd heb willen doen en heb daar geen spijt van. Alleen het niet vertellen was niet slim.
Ik wilde alles wat ik gedaan had ook al voor ik 3M kende. Ik heb nooit echt met mijn sexualiteit geworsteld en wist wat ik wilde en wat ik lekker vond/ vind. De sex met mannen vind/vond ik super. Als ik de juiste man hebt dan snappen wij elkaar. Dat is weer heel anders dan met een vrouw. Elkaar aankijken en weten wat je wil terwijl je elkaar net kent is speciaal, en het einddoel is al van tevoren bekent. En daarna, gewoon naar huis, niks aan de hand Een man weet vaak wat lekker
Is en hoe een andere man in elkaar zit.

Dat is ook zo met een shemale. Dat zijn hele dappere mensen die beslissingen hebben durven nemen die gewonnen mensen in hun hele leven niet durven nemen. En de sex met een shemale of trans is gewoon top, met of wonder 3M. De combinatie van een shamale kom je nergens tegen. En ik ken der heel wat persoonlijk. Je moet goed in je schoenen staan als een shemale of trans. Ze krijgen van alles naar hun hoofd. En dat verdienen ze niet.
Ik was ook super zenuwachtig toen ik voor het eerst naar een gay club ging. Maar die mannen daar zijn vriendelijker dan de doorsnee man op staat, en niet omdat ze sex met je willen. Soms willen ze dat ook niet l,
En dat word gewoon verteld. Het is een hele apparte wereld waar ik van hoop ik mijn partner een keer mee kan nemen en kan laten zien hoe relaxed dat is. Ze laten alleen geen vrouwen toe:wink:

Tot zo ver.
Een fijne avond toegewenst en doe hey safe,
Doe ik ook.
L
Lid 152247Lid
maxime1982 zei:
Na alle reacties hier ben ik met mijn partner gaan zitten en alles verteld. Het voelde niet meer goed na jullie reacties. (Sommige reacties waren ook wel weer een beetje “te” maar dat zullen mensen zijn met een saai kut leven, zullen we het zo noemen. Leef je leven goed, je hebt er maar 1).

Alles was heel duidelijk voor haar en snapte mijn behoefte aan dit soort dingen. Ze kent me al 20 jaar. Ik ga niet verder in op het hoe en wat in en hoe het gesprek verliep. Maar het komt hier op neer. Ze snap me en gaan met elkaar aan ons sex leven werken. Uitelkaar gaan we zeker niet.

We gaan een keer per maand weer aan de gang met ze tweeen en dan doen we samen 3m. De persoon die de leiding neemt doet minder. De persoon die het onderwerp is die avond mag meer als die wil.
We hebben dit nu een keer gedaan en was vernieuwend en heerlijk. Ik had minder en heb haar in de watten gelegd. De hele chabang. Massage met alles er bij. Olie en de rest. De avond hebben we wel korter gehouden dan wat ik normaal doe. We hebben ook niet meer bij gepakt. Dat was de afspraak. We deden het het wel al eens in het verleden maar was weggegleden in de
Tijd. Heerlijk was het, en we zijn weer wat dichter bij elkaar. De volge keer zei mij.

voor de mensen die denken dat het eerste verhaal verzonnen was, je zit er naast.

Ik heb dingen gedaan met 3M die mijn leven hebben verruimt en verrijkt. Ik heb dingen gedaan die ik altijd heb willen doen en heb daar geen spijt van. Alleen het niet vertellen was niet slim.
Ik wilde alles wat ik gedaan had ook al voor ik 3M kende. Ik heb nooit echt met mijn sexualiteit geworsteld en wist wat ik wilde en wat ik lekker vond/ vind. De sex met mannen vind/vond ik super. Als ik de juiste man hebt dan snappen wij elkaar. Dat is weer heel anders dan met een vrouw. Elkaar aankijken en weten wat je wil terwijl je elkaar net kent is speciaal, en het einddoel is al van tevoren bekent. En daarna, gewoon naar huis, niks aan de hand Een man weet vaak wat lekker
Is en hoe een andere man in elkaar zit.

Dat is ook zo met een shemale. Dat zijn hele dappere mensen die beslissingen hebben durven nemen die gewonnen mensen in hun hele leven niet durven nemen. En de sex met een shemale of trans is gewoon top, met of wonder 3M. De combinatie van een shamale kom je nergens tegen. En ik ken der heel wat persoonlijk. Je moet goed in je schoenen staan als een shemale of trans. Ze krijgen van alles naar hun hoofd. En dat verdienen ze niet.
Ik was ook super zenuwachtig toen ik voor het eerst naar een gay club ging. Maar die mannen daar zijn vriendelijker dan de doorsnee man op staat, en niet omdat ze sex met je willen. Soms willen ze dat ook niet l,
En dat word gewoon verteld. Het is een hele apparte wereld waar ik van hoop ik mijn partner een keer mee kan nemen en kan laten zien hoe relaxed dat is. Ze laten alleen geen vrouwen toe:wink:

Tot zo ver.
Een fijne avond toegewenst en doe hey safe,
Doe ik ook.
Klik om te vergroten...
Goed.uitgelegd!
d
debkbLid
Ik herken ook wel de meer zin in seks onder invloed. Je gebruikt wekelijks alleen en hebt dan zo nu en dan seks met anderen. Dat je er van geniet begrijp ik, en ik zou hier echt niet de moraalridder moeten uithangen maar weet je partner hier van?

Wisselende chemsekscontacten vergroten ook de kans op soa’s… bescherm je jezelf en je partner daar tegen?
m
maxime1982Lid
Hey mede levens genieters,

Ik zoek mensen met het zelfde verloop in het gebruik van 3MMC. ik zou graag weten of ik niet de enige lijpo ben.

Ik ben nu al een tijdje bezig met 3MMC en vind het top spul. Ik doet samen met mijn partner en alleen. Wij hebben een goed seks leven en gebruiken daar ook soms de 3MMC bij. Dat beperken wij tot 1 keer in de 1 a 2 maanden. maar nu is zij heel druk en vaak moe. ook zijn er kinderen. Ik wil wel wat vaker gewoon normaal maar dit is niet zo vaak als ik wil. Nu heb ik al een tijd dat ik alleen gebruik. Ik heb het wel eens verteld maar daar bleef het bij. op dit moment zit ik op een keer per week max. en dat hou ik nu al een hele tijd goed vol. hoef niet vaker. Maar als ik het doe trek ik alles uit de kast. Ik ben biseksueel en gek op rouwen en mooie mannen. Maar na het vast leggen van deze relatie werd het alleen vrouw, op een verdwaalt trio her en der na. Als ik nu alleen 3MMC neem. 100kg. 196cm, snuiven 140mg een keer en 50 bootybump, word ik helemaal gay. ik begin met wat te snuiven. kleed mij uit en doe een jockstrap aan, harnas er bij, en pak de doos dildos. Ik ga dan voor de max. Zo groot mogelijk als ik er maar in kan krijgen tot fisting aan toe. Sorry voor de details maar lijkt mij handig voor de beeldvorming, Of ik plan een date met een man ergens. Nu met dit weer buiten of in de camper en gaan dan een uur of twee los. dan weer naar huis, en dus altijd met een smoes, ik geniet hier heeel erg van en weet dat zei mij dit niet kan geven.

Wie heeft dit ook?
R
RivalrieLid
maxime1982 zei:

Ik zoek mensen met het zelfde verloop in het gebruik van 3MMC. ik zou graag weten of ik niet de enige lijpo ben.

Ik ben nu al een tijdje bezig met 3MMC en vind het top spul. Ik doet samen met mijn partner en alleen. Wij hebben een goed seks leven en gebruiken daar ook soms de 3MMC bij. Dat beperken wij tot 1 keer in de 1 a 2 maanden. maar nu is zij heel druk en vaak moe. ook zijn er kinderen. Ik wil wel wat vaker gewoon normaal maar dit is niet zo vaak als ik wil. Nu heb ik al een tijd dat ik alleen gebruik. Ik heb het wel eens verteld maar daar bleef het bij. op dit moment zit ik op een keer per week max. en dat hou ik nu al een hele tijd goed vol. hoef niet vaker. Maar als ik het doe trek ik alles uit de kast. Ik ben biseksueel en gek op rouwen en mooie mannen. Maar na het vast leggen van deze relatie werd het alleen vrouw, op een verdwaalt trio her en der na. Als ik nu alleen 3MMC neem. 100kg. 196cm, snuiven 140mg een keer en 50 bootybump, word ik helemaal gay. ik begin met wat te snuiven. kleed mij uit en doe een jockstrap aan, harnas er bij, en pak de doos dildos. Ik ga dan voor de max. Zo groot mogelijk als ik er maar in kan krijgen tot fisting aan toe. Sorry voor de details maar lijkt mij handig voor de beeldvorming, Of ik plan een date met een man ergens. Nu met dit weer buiten of in de camper en gaan dan een uur of twee los. dan weer naar huis, en dus altijd met een smoes, ik geniet hier heeel erg van en weet dat zei mij dit niet kan geven.

Wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...
Er is zelfs een heel topic over.

Ik herken het wel een beetje na gebruik van stimulanten. Geen dildo's, jockstraps of whatever maar wel zin in seks met alles en iedereen.
R
RivalrieLid
debkb zei:
Ik herken ook wel de meer zin in seks onder invloed. Je gebruikt wekelijks alleen en hebt dan zo nu en dan seks met anderen. Dat je er van geniet begrijp ik, en ik zou hier echt niet de moraalridder moeten uithangen maar weet je partner hier van?

Wisselende chemsekscontacten vergroten ook de kans op soa’s… bescherm je jezelf en je partner daar tegen?
Klik om te vergroten...
Met chems gooi je inderdaad je remmingen overboord ten aanzien van sex. Kans op condoom gebruik wordt dan kleiner .... :)
D
De DunneLid
Ik denk aan de kinderen in dit verhaal. Hoop dat papa niet wekelijks aan de drugs en seks-sessie doet thuis terwijl de kinderen pa kunnen betrappen.
En idd, weet je vrouw het dat je wisselende contacten hebt? Man-man contact vergroot de kans op een soa. Er zijn soa’s die je niet direct merkt maar wel kunt doorgeven.
N
Neo-ShulginistLid
maxime1982 zei:

Wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...
Van 3-MMC (en andere stimulanten) kan je inderdaad behoorlijk geil worden. Kenmerkend is dat grenzen steeds verder verlegd worden en dat de seks ook steeds extremer wordt. Met intimiteit heeft het vaak weinig te maken. Dat lees ik eigenlijk ook in je verhaal.

Op zich kan het best een leuk verzetje zijn om zoiets een keertje te doen. Het probleem van 3-MMC is dat je altijd meer, meer, meer wil. Het risico is dan ook dat je steeds vaker en extremer chemsex gaat hebben en dat normale vormen van seks met je partner niet meer erg bevredigend zijn. Dat zou dus uiteindelijk tot relatieproblemen kunnen leiden met je partner.

Wat je doet is niet heel afwijkend. Maar het is wel een glijdende schaal richting extremere en afstandelijkere seks waarbij je zelf steeds meer geïsoleerd raakt. Dat proces gaat sluipenderwijs, maar uiteindelijk is het onvermijdelijk. Zoals @De Dunne al zegt: kies voor je partner en je kinderen. Uiteindelijk word je daar wel gelukkig van. Van chemsex met 3-MMC word je niet gelukkig.
M
MindlessLid
maxime1982 zei:
en dus altijd met een smoes
Klik om te vergroten...

Geen open communicatie dus, maar achter de rug om seksuele contacten met anderen. Lijkt dit jezelf eerlijk naar je vrouw toe en verstandig voor je relatie?

Neo-Shulginist zei:
Wat je doet is niet heel afwijkend.
Klik om te vergroten...
:confused:
M
MartinusLid
Ik voel me altijd erg dubbelzinnig na sex onder invloed. Ja het is super, maar het idee dat dat mn leven er om gaat draaien vind ik maar eng.

Als je alleen maar bezig ben met prikkels jagen ga je volgens mij een ongelukkige baseline creeren.
N
Neo-ShulginistLid
@Mindless de vraag was of OP de enige lijpo was met een dergelijk verloop in chemsex. Ik vind het een vrij typische karakterisering van de combinatie van 3-MMC en seks. Dus niet heel afwijkend. Gevoelens van schaamte zijn bovendien niet erg constructief bij dit soort situaties. Kies juist voor openheid en eerlijkheid. Vaak is daar een stukje zelfacceptatie voor nodig. Dus belangrijk om erbij te zeggen dat dit gedrag niet heel afwijkend is.
M
MindlessLid
Neo-Shulginist zei:
@Mindless de vraag was of OP de enige lijpo was met een dergelijk verloop in chemsex. Ik vind het een vrij typische karakterisering van de combinatie van 3-MMC en seks. Dus niet heel afwijkend. Gevoelens van schaamte zijn bovendien niet erg constructief bij dit soort situaties. Kies juist voor openheid en eerlijkheid. Vaak is daar een stukje zelfacceptatie voor nodig. Dus belangrijk om erbij te zeggen dat dit gedrag niet heel afwijkend is.
Klik om te vergroten...
Nee oké, ik schrik er alleen wat van dat dit blijkbaar niet afwijkend is.

Edit:

En ik keek meer naar de gehele situatie: seks hebben met anderen en hier smoesjes over vertellen tegen je partner.
D
De ZandmanLid
Rivalrie zei:
Geen dildo's, jockstraps of whatever maar wel zin in seks met alles en iedereen.
Klik om te vergroten...
Met alles en iedereen?!
Oei , oei...dit kan te denken geven..
Let op,
Het navolgende is nadrukkelijk niet, absoluut niet over of op jou van toepassing!
Voor alle duidelijkheid!

Dit lezende " met alles en iedereen" : doet mij denken aan allereerst wijlen Freddy Mercury, deze deed exact dezelfde uitspraak en hij overleefde dit dus niet.
En een documentaire, die ging over een Belgische transgender vrouw, die tegen betaling ( flink bedrag) het zelfs met een varken ( een beer) van meer dan 100 kilo deed...en de betalende klant mocht dit dan bekijken.
Totdat ze betrapt werd adhv het traceren van een advertentie ergens geplaatst, ze werd aangehouden en zo kwam er een einde aan deze walgelijke praktijken.

Ik werd nogal onpasselijk van dit gebeuren.
De daad zelf werd gode zij dank, niet in beeld gebracht, maar de gedachte alleen al!

Hoe diep kun je zakken!
Hier had veeeeel eerder al aandacht van de politie aan besteed moeten worden...
Dan moet je toch wel heel erg ziek zijn, tussen de oren, nietwaar.
N
Neo-ShulginistLid
Mindless zei:
Nee oké, ik schrik er alleen wat van dat dit blijkbaar niet afwijkend is.

Edit:

En ik keek meer naar de gehele situatie: seks hebben met anderen en hier smoesjes over vertellen tegen je partner.
Klik om te vergroten...
Ja dat is dus het risico op relatieproblemen waar ik het over had. Ik bekeek het even los van morele oordelen. Want je ziet dit soort dingen vaak bij een chemsex-gewoonte die zich steeds verder ontwikkelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."