Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazolam effect

Clonazolam effect

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet vóór twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo’n dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flower123 zei:
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet vóór twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo’n dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Klik om te vergroten...
Ja dit is de eerste keer. Ik heb oxazepam eerder gebruikt maar kreeg geen effect van. alleen tramadol en oxycodon
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flower123 zei:
3-4 pillen van 0.5mg is echt een hele hele hoge dosis, vooral zonder tolerantie. Pas daar mee op! Wn de inwerktijd is bij clona gewoon erg lang, zou de eerste keren gewoon niet vóór twee uur na inname bijpakken. Blackouts zijn het gevolg namelijk. Heb je er niet van geslapen?
zo’n dosis en niet slapen... dan ligt het misschien aan de pillen?

ohja blackout he.... maar goed, mocht je het weten! Eerste keer clona?
Klik om te vergroten...
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
@bobdebaas , wat had je nog meer gebruikt die dag? Dagelijks bedoel ik?
De doseringen die jij noemt zijn echt sky high namelijk en richting gevaarlijk.
Het foute wat je gedaan hebt is heel veel nemen. En je had al blackouts en je wil nog hoger gaan doseren?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#5
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
bobdebaas zei:
deed ze helemaal niks! en toen kreeg ik een blackout
Klik om te vergroten...
Gast, je kreeg een Blackout op 4. en nu wil je er 6 nemen... tuurlijk ze doen niks. Die Blackout komt niet door de Clona...

ik zou je nog eens heel goed inlezen!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
Als je dat doet ben je echt een debiel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
In het geval van TS is eens per week al teveel.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Zou er lekker helemaal vanaf blijven in zijn geval...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een achterlijk, roekeloos gedrag.

Clonazolam is niet voor recreatief gebruik. Tuurlijk krijg je een black-out. En als je niet uit kijkt, krijg je directe ontwenningsverschijnselen met die doseringen.

Lees je voortaan eens in.

Een normale dosering is 0.5, daar ga je al knock van na een tijdje. Inwerktijd is behoorlijk lang.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
Succes met je afkickverschijnselen. Clonazolam dien je niet vaker dan eenmaal per week te nemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Succes met je afkickverschijnselen. Clonazolam dien je niet vaker dan eenmaal per week te nemen.
Klik om te vergroten...
In het geval van TS is eens per week al teveel.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat @Flower123 reeds zé, 4 dosissen Clonazolam??? Neem ze gelukkig niet meer, maar ik gebruikte meestal 1, 1 of 2 maal een 2de na anderhalf uur eerste inname. Heb ondertussen heel wat benzo rc's zien passeren. Op mn diepste punt had ik clonazolam, Flunitrazolam, flualprazolam, Etizolam. Hier wel van af geraakt, heb nu enkel nog Flualprazolam en maak er geen dagelijkse gewoonte van, eerder, na gebruik stims.
Clonazolam vond ik echt (met reeds opgebouwde tolerantie), toch wel goed om snel in te slapen, ook minder recreatief dan etizolam en flualprazolam. Jij neemt zomaar even 4 dosissen, 2 gram clonazolam...das om direct ko te gaan. En jups geheugenverlies, blackouts zijn zeer gekende neveneffecten. Heb ik paar maand terug zelf ferm last v gehad, dat was dan bij Clonazolam en Flunitrazolam, deze 2de is nog meer vuiligheid. Maar ik had dus echt blackouts, niet meer weten hoe iets daar terecht is gekomen, echt leeg gat vd vorige avond. Toen ik bijna dagelijks benzo rc's nam, mengde ze soms ook nog...Ik kon steeds moeilijker op dingen komen, ik kon het verplaatsen of verdwijnen van iets in huis ni plaatsen, en ook kon ik moeilijker en moeilijker op namen komen, had er echt op bepaald moment zoveel last v dat het mn alledaagse doen en laten ferm verstoorde. Dingen van 15j geen probleem e, maar mn kortetermijngeheugen was echt ferm probleem, je kan zaken ni meer verklaren hoe, waar, wanneer...Echt blijf van die rommel weg, vooral Clonazolam en Flunitrazolam, deze 2 knoeide ferm met geheugen, waardoor je soms wtf opstaat en een bord mes in de douche vind, waarbij een heilige overtuiging, plotsklaps weg is.
Laat zeker 1 pil testen, want 4 x de dubbele dosis van clonazoLAM. Je voelde geen sedatie, mr door de zeer hoge dosering (indien dit klopt), de alomgekende blackouts.
Btw, heb je enige tolerantie qua benzo's?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
6 clonazolam nemen is echt echt echt hee veel, zonder tolerantie nog wel! Ik denk eerder dat het beter effect geeft wanneer je het op de gebruikelijke / bedoelde wijze neemt. Bovendien raad ik clona vollllllledig af, vooral zo’n dosis zonder tolerantie, puur vragen om moeilijkheden. Het ie echt niet leuk namelijk, spreek uit ervaring (korte, ging fucking snel). Dus zou niet grappig denken dat het een kleinigheidje is 6 van die dingen te nemen.
Wat is de reden überhaupt?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
Neem ze gelukkig niet meer, maar ik gebruikte meestal 1, 1 of 2 maal een 2de na anderhalf uur eerste inname.
Klik om te vergroten...
Nice dat ne gekapt bent. Kijk wanneer je het gebruikt op de “”””””goede/normale””””” wijze (maw. 1-2 keer per zoveel weken / maanden) heb je ook écht niet zo veel nodig. Oprecht, ik judge niet, ik ben hypocriet dit allemaal te posten terwijl ik t zelf ook veel te veel neem. Maar niet op die manier bedoelt, asjeblieft wees gewaarschuwd!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tolerantie of niet, clona is gewoon een hele sterke benzo. Waar je niet roekeloos mee om moet gaan.
Wat jij doet TS is roekeloos en dom.
Het niet stoer om 6 clona te nemen en als dat niet werkt 10?!
Denk 3x na voordat je zoiets als zo'n sterke benzo (uberhaupt drugs) neemt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
Is het al morgen ?
tenor (4).gif
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
bobdebaas zei:
Ik ga ze morgen nog een keer nemen (Met water) en foto als je dat wilt dan neem ik er 6 inplaats van 4 want heb 10 besteld
Klik om te vergroten...
Ik hoop echt dat je een grap maakt toch? Je krijgt een blackout met 4 en je wilt dan nu nog meer nemen?

Laat het ajb voor iedereen duidelijk zijn dat dit gewoon ronduit stom is!!!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Flower123 zei:
Nice dat ne gekapt bent. Kijk wanneer je het gebruikt op de “”””””goede/normale””””” wijze (maw. 1-2 keer per zoveel weken / maanden) heb je ook écht niet zo veel nodig. Oprecht, ik judge niet, ik ben hypocriet dit allemaal te posten terwijl ik t zelf ook veel te veel neem. Maar niet op die manier bedoelt, asjeblieft wees gewaarschuwd!
Klik om te vergroten...
Das ni judgen, das uw eerlijke en goedbedoelde mening nr anderen toe. Wanneer ik hier de kans krijg om het over benzo rc's te hebben, mijn ervaring te delen en anderen kan/wil waarschuwen, voor deze op het eerste zicht (had ook die instelling) onschuldige kalmerings-en slaapmiddelen...het kan zot snel gaan, van eerst om de week of na een stim, naar hunkeren nr die pilletjes, je zo opgelucht bent dat volgende bestelling er is, gevoel aaaah yes nu benk gerust. Ja dan zé je op korte tijd nedergedaalt als ne benzo junkie...hunkerend nr die benzo troep, dat je pilletjes gaat tellen, om zeker niet zonder te raken en tijdig bestellingske te plaatsen. Ook op korte tijd bij mij. Ik nam wel al jaren Zolpidem (voorschrift), mr had toen zelf tegen mn arts gezegd, ik hoef die ni meer, 1 hielp ni meer, pakte dan soms 2 n 3 (maximum dosis/dag), waarbij het slaapeffect afwezig wad, mr paar ferme blackouts heb gehad, volledig gat vd laatste 24. En dan ben ik vrij snel op sites terecht gekomen die rc's verkochten, je leest je wat in, op forums, psychonautwiki,...ik nr de benzo's op zoek. Mijn eerste waren Etizolam en Flualprazolam...ook al met verkeerde bij-intentie, het recreatief willen gebruiken n deze 2 stonden er wel om bekend, om je chille, zorgeloze effect te geven, niet direct sederend. Maarja daar moest ik er plots ook van hebben en eerst op Clonazolam terecht gekomen, eerste malen duidelijk verschil met 2 eerder genoemde, was nemen en binnen het uur bed in sliep daar int begin super op, ook 10-12u. Laaatste stofje dat ik dan besteld had, was Flunitrazolam. Direct bij eerste maal, viel wel in slaap, mr werd veel te vroeg wakker, na 4-5u en echt, herinner mij nog zo'n dag, avond ervoor Flunitrazolam, in slaap vallen, oké, mr schoot weer veel te vroeg wakker, ik had die dag afgesproken met vriendin, mr echt voelde me zo brak, voelde me moe, had hoofdpijn, niks v drinken smaakte mij...nam op bepaald moment dus dagelijks 1 of meerdere benzo rc's. Wou dan eens gaan slapen zonder iets, liggen woelen, geraakte mr ni in slaap en voelde me constant rusteloos, als ik mn ogen sloot, precies flitsen in je hoofd, 3u verder, kon het ni meer aan, was echt radeloos, enige dat ik wou was slapen, dus een Etizolam genomen, wou zéker geen Flunitrazolam if Clonazolam nemen. En ja na 30min voelde ik me lichamelijk en geestelijk al pak rustiger, woelen gestopt en na uurtje was ik weg. Ook mn arts was op de hoogte en khad opgeschreven wat ik neem, ze had Flunitrazolam en Clonazolam al doorstreept en ze zij, beter niks van deze middelen, int slechtste geval hou je het bij 1, flualprazolam of etizolam. Ook omdat ik duidelijk openkaart wou spelen en ik er té afhankelijk van ben geworden.
Ze gaf me dan de raad om terug 30mg mirtazapine te nemen, zo'n 2u voor slapen gaan.
Maar het grijpen nr zo'n benzo is soms sterker dan jezelf...dus liet dan vaker de mirtazapine staan vr etizolam of flualprazolam. Soit nog met arts gesprek gehad, ook met mn beste vriendin, ook tegen haar vriend, da ik er echt vanaf wil. Dat was dus de kantering, ik zag wat het met je deed als je 1 nacht zonder benzo wou gaan slapen. Als ik deze zooi verder blijf nemen, zal mn afhankelijkheid enkel mr groeien en om er van af te geraken, moeilijker en zwaarder worden. Dus cold turkey gegaan, angstzweet, totale onrust, hyperventilatie...ik dan dagen erna ni gaan slapen op uur, mr gewoon als mn ogen letterlijk toevielen, was dit in de namiddag, om 6u smorgens, maakte ni uit. Maar ondanks dat mn ogen letterlijk toevielen vd moeheid, echt denken ik val hier nu in slaap in de sofa, maar bij sluiten mn ogen, geraaakte ik mr niet in echte slaap, het was wa rusten met gesloten ogen... uiteindelijk was het zo die eerste week, nooit diepe slaap gehad, was enkel rusten met oververmoeide ogen. Ondertussen dus week zonder iets. De week daarop ging ik dan terug starten met mirtazapine, 1-2u voor slapen gaan. Ik werd wel wat slaperig, mr eens in bed, wel gesloten ogen, maar bleef elke seconde denken, piekeren, ik geraakte mr niet in een echte, vaste slaap. Dagen gaan voorbij, ondertussen ook gehouden om, rond 22u mirtazapine te pakken, 00u bedje in en nr het einde van die 2de week zonder benzo's en dagelijks 30mg mirtazapine en beter, wat vaster slaappatroon, lukte het terug om echt te slapen, de mirtazapine, maakte me nu ook tussen 22u-00u meer moe, slaperig voelen. Het verbeterde dagen daaropvolgend. Ondertussen ging ik ook nr psy, hij zou minstens 3 consutaties moeten doen, om diagnose, of tenminste een richting van, vast te stellen. Hij wou ook nog niets v medicatie veranderen, dus hield het op Mirtazapine, nu groot doosje v 30mg, vorige was klein doosje v 15mg.
De eerstvolgende weken gaat slapen vrij goed n mirtazapine blijft die extra moeheid geven, wat zeker helpt. Maar sinds kleine maand, blijf ik 2u voor slapen gaan mirtazapine nemen, mr het maakt mij niet meer moe. Wat opzich ni uitzonderlijk is, aangezien slaperigheid een bijwerking/neveneffect is. Dus mijn lichaam ervaaart gewoon minder de neveneffecten, waaronder slaperigheid. Ik neem het nog dagelijks, maar fungeert ondertussen meer waarvoor het uitgebracht is, nl antidepressiva. Volgende week 3de consutatie bij psy, is zien of ie al iets meer kwijt kan, ma kweet al datm mé mij gene gemakkelijke in huis é gehaald. Zeker door 2 weken geleden, ik dacht om 4-5u ja slapen zitr ni echt in en had afspraak bij psy om 15u30, wa doe deze kwibus, pakt om 5u 6APB, blijfk wel wakker tot mn afspraak. Ik dacht 10u later, meeste zal wel uitgewerkt zijn. Keek om 13n30 in de spiegel, nog megawijde pupillen, jua die gaat da zien e. Soit, ik richting treinstation, want autorijden zou al helemaal flappie dom zijn. Merkte ook nog duidelijke energy/hyper in mn lijf, was echt nog ff staan dansen, had ook zo'n typisch droge mond. Ik daar aangekomen, drect nr wc, helder wit licht en nog zoooo'n kanjers v pupillen. Maar ook eens dat ik daar zat, ik was vrolijk hyper, dan vanaf het praten, die merkte da ofcourse, ben er dan ook eerlijk over geweest en dat ik om 5u smorgens 6apb heb gepakt. Die keek zo en wasda, ik ja das rc, research chemical en stimulant. Ik zo ah kent ge da ni, hij zo van, wete gij dan wat het echt is en wat het doet? Ik zo van ja giga pupillen zoals ge kunt zien n nu wa hyper...was zo awkard 🙃 ach tes gene pillenschrijver vink al pluspunt en diene vraagt tenminste ferm door, had vroeger eens 4 consutaties bij andere psy, die zé amper iets en ik ging elke dag met extra doosje pillen nr buiten, allé uiteindelijk 5 op 4 consutaties. Soit tes hier wé nr ganse boterham 😁
Muchos lezopleziros😉
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh jeeeetje @Nihilist88 Ik had het tegen @bobdebaas ...... Wauw, enorm bericht. Ik zal het straks even aandachtig lezen! Maar nogmaals, ik had het niet over jouw gebruik.... 🤭😓 Sorry... Ik bedoelde het niet als aanval naar jou toe... My mistake, had het handiger moeten verwoorden. Onwijs bedankt voor alle tijd die je erin gestoken hebt.. hihi. En klasse dat je zo een eerlijk en persoonlijk verhaal wil delen💜 Ik wil er even goed voor gaan zitten : ) Ik leg voor nu m'n schermen weg, hopelijk wat slapen. We'll see....
Nihilist88 zei:
Muchos lezopleziros😉
Klik om te vergroten...
Grazie mille 👌
hihi,

Edit: niet uit disinteresse, maar mijn spanningsboog om te focussen stopt er al mee halverwege een zin haha. Vandaar 🥴✌️
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Update: Ik nam er 2 en gaf 4 aan me vrienden. Ik had wel nog een keer ge-blackout en sliep 16 uurtjes 😂.
b
bobdebaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi, ik nam gisteren 3-4 clonazolam pillen 0.5mg en na een uurtje deed ze helemaal niks! en toen kreeg ik een blackout maar er was niet echt een sedatie gevoel ervan. heb ik iets fout gedaan?

Mvg Jos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."