#1
Duurt ook ongeveer 1-3 dagenEn als je dan nog steeds niet aan je trekken komt, probeer eens Desoxypipradrol.
Bekijk bijlage 28923
Bekijk bijlage 28922
Duurt ook ongeveer 1-3 dagenEn als je dan nog steeds niet aan je trekken komt, probeer eens Desoxypipradrol.
Bekijk bijlage 28923
Bekijk bijlage 28922
Te veel voor mijDuurt ook ongeveer 1-3 dagen
Kijk, als je me dit nou had laten tekenen....En als je dan nog steeds niet aan je trekken komt, probeer eens Desoxypipradrol.
Bekijk bijlage 28923
A-php zou ik beginnen met 5/10 mg zeker met vapen....20mg.
Ik raad pyros vapen wel af maar dat kies je natuurlijk zelf.

Ik wil het niet vapen omdat ik er over heb gehoort dat het sterker is en dat het kans op verslaving hoger is. Maar ik wil alleen A-pihp keertje proberen om echt te weten hoe een stimulant voelt20mg.
Ik raad pyros vapen wel af maar dat kies je natuurlijk zelf.
A-php zou ik beginnen met 5/10 mg zeker met vapen....
En zoals @Snuffelaar al zegt vapen is net als spuiten... Eenmaal gedaan is een risico nemen en je kunt het niet meer terug draaien, want als je het te lekker vind dan valt de rest in het niets.
Bekijk bijlage 28913
Het kan ook gesnoven worden toch of?A-php zou ik beginnen met 5/10 mg zeker met vapen....
En zoals @Snuffelaar al zegt vapen is net als spuiten... Eenmaal gedaan is een risico nemen en je kunt het niet meer terug draaien, want als je het te lekker vind dan valt de rest in het niets.
Bekijk bijlage 28913
Wil het niet snorten maar vapen.
Oh oh, nu al schizofreen, 2 persoonlijkheden met allebei een eigen wil.Ik wil het niet vapen
JaHet kan ook gesnoven worden toch of?
En hoeveel aphp heb jij al gevaped?2 tot 5 uur? Dat is echt kletspraat volgens mij.
Ik vind zoiezo de tijden bij psychonautwiki nooit helemaal kloppen, bij best veel drugs niet
Sorry dat ik het niet zo duidelijk heb getypt. Ik wil het snuiven en het is a-pihpEn hoeveel aphp heb jij al gevaped?
Voordat 1 dosis gerookte aphp helemaal uitgewerkt is, ben je wel een paar uur verder hoor.
Waar gaat dit topic nou over? Apihp of aphp? niet vapen? wel snuiven?
Als je een keer wil weten hoe een stimulant voelt begin dan met amfetamine of coke oid.
@6snot haalde wat dingen door elkaar denk ik, maar volgens mij gaat het over a-PiHP snuiven. En als ik niet zou weten hoe het is om het spul te vapen zou ik niet reageren. Ik een handvol keren een semi goedgelukt wolkje ingeademd en dit zeker wel gevoeld maar mijn voorkeur ging uit naar snuiven. Totdat het toch echt fysieke flinke schade ging opbrengen aan mijn neus om elk weekend dit spul er doorheen te jagen.En hoeveel aphp heb jij al gevaped?
Voordat 1 dosis gerookte aphp helemaal uitgewerkt is, ben je wel een paar uur verder hoor.
Waar gaat dit topic nou over? Apihp of aphp? niet vapen? wel snuiven?
Als je een keer wil weten hoe een stimulant voelt begin dan met amfetamine of coke oid.
respect, ik hield dat nog geen 2 weekenden vol om dat te snuiven, bah. Een zaadsok is er niks bij hoorde ik uit betrouwbare bronnen.Totdat het toch echt fysieke flinke schade ging opbrengen aan mijn neus om elk weekend dit spul er doorheen te jagen.
dan 15 a 20 mg. Maximaal. Heel goed fijn maken, en snif snif weg is phip.Ik wil het snuiven en het is a-pihp
Ik heb met snuiven alleen in het begin afgewogen omdat je op een gegeven moment heel goed weet wat ongeveer 25/35 mg voor een lijn is en dit veel beter kan doseren dan dat je dit oraal zou doen. Een keer heb ik een paar bommen gemaakt die veel te veel bevatten, ik denk nu zo'n 125/150 mg. Het was midden in mijn space, had ongeveer 500 mg in totaal gesnoven die avond, was helemaal bezweet en zat te trillen. Kreeg ik steken bij mijn borst en voelde me de hele tijd wegzakken. Dat was heel eng. Dus pas daar mee op mocht je het willen bommen dat werkt zeer zeker heel goed.Weet niet of je een weegschaaltje hebt, maar als dit door wilt zetten is afweging van de dosis wel een dingetje hoor.
een paar mg meer of minder kan heul veel verschil uitmakn
Dan zit je bij het verkeerde product.Ik wil het niet vapen omdat ik er over heb gehoort dat het sterker is en dat het kans op verslaving hoger is. Maar ik wil alleen A-pihp keertje proberen om echt te weten hoe een stimulant voelt
toen ik net apihp ondekt had heb ik nog overwefen om dommetjes te doen maar is nooit van gekomen.Ik heb met snuiven alleen in het begin afgewogen omdat je op een gegeven moment heel goed weet wat ongeveer 25/35 mg voor een lijn is en dit veel beter kan doseren dan dat je dit oraal zou doen. Een keer heb ik een paar bommen gemaakt die veel te veel bevatten, ik denk nu zo'n 125/150 mg. Het was midden in mijn space, had ongeveer 500 mg in totaal gesnoven die avond, was helemaal bezweet en zat te trillen. Kreeg ik steken bij mijn borst en voelde me de hele tijd wegzakken. Dat was heel eng. Dus pas daar mee op mocht je het willen bommen dat werkt zeer zeker heel goed.
true, maar ikzelf ervaar met aphp sneller paranoïde gevoelens en zo, terwijl apihp wat relaxter en chiller overkomt.Dan zit je bij het verkeerde product.
A-pihp geeft je een relaxed gevoel, niet super stimmy. Ben je beter met A-php
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."