#1
Lekker! En wat ben je aan doen? Ben je thuis of bij vrienden? Lekker muziek aan luisteren?
Is indd beter nu, heeft zo'n klein uurtje geduurd.Ik had dat ook een beetje tijdens de comeup, op 150mg. Na een tijdje ging het gelukkig weg. Voel je je al beter?
Klopt, op MDMA ben ik dat meer gewend, op 6-APB had ik dit eerder nog niet voor. Is indd ferme dosis, als +120 oraal heavy is volgens psychonautwiki, denk dat ik 150 als max moet hanteren.Is met een hoge dosering mdma ook. Kun je ook niet meer appen etc. Denk dat 200 misschien teveel is?
Voor zover ik weet is de psychonautdosis wel voor HcL terwijl je op de meeste RC sites succinate bestelt. Dat moet je ongeveer x1.5 doen voor dezelfde dosis. Ik las dat 2.2 mg per kg lichaamsgewicht voor succinate 6-APB goed aan te houden is. Weeg je ongeveer 90 kilo? Anders heb je indd misschien een relatief hoge dosis genomen voor jouw bouw.Klopt, op MDMA ben ik dat meer gewend, op 6-APB had ik dit eerder nog niet voor. Is indd ferme dosis, als +120 oraal heavy is volgens psychonautwiki, denk dat ik 150 als max moet hanteren.
Jaja is al tijdje terug top. 200mg is dus blijkbaar wat hoog. Eerder hier gezegd, 150mg is bij deze max.Denk dat het inderdaad een symptoom is van te hoog doseren. Dit had ik met mdma ook weleens voor. Ga je lekker nu? Al een eeuwigheid geleden zelf gehad.
Uhu, daarom 120mg vr HcL en 150 vr de succinate variant, msschn 160 fzo, mr 200mg is gewoon te hoog vr mij. Nee jom ik ben slimfit, 67kg vr 176cm. Dus zit ik indd rond 150mg, dus die 50 daarboven vandaag was duidelijk too much, ben over gans m'n lijf meer strak en tegelijkertijd trillend.Voor zover ik weet is de psychonautdosis wel voor HcL terwijl je op de meeste RC sites succinate bestelt. Dat moet je ongeveer x1.5 doen voor dezelfde dosis. Ik las dat 2.2 mg per kg lichaamsgewicht voor succinate 6-APB goed aan te houden is. Weeg je ongeveer 90 kilo? Anders heb je indd misschien een relatief hoge dosis genomen voor jouw bouw.
Hoe bevalt je space nu, zit je er lekker in?
Ja was tijdje beter, maar sta pak strakker in combo met constante vibratie over gans mn lijf. De nadelige effecten, zijn té aanwezig om dit een full lekkere rush te vinden. Op 100 en 150 ging ik ook heel lekker zonder de nadelen v nu. Dus letterlijk de 50 te veel lijkt mij.Voor zover ik weet is de psychonautdosis wel voor HcL terwijl je op de meeste RC sites succinate bestelt. Dat moet je ongeveer x1.5 doen voor dezelfde dosis. Ik las dat 2.2 mg per kg lichaamsgewicht voor succinate 6-APB goed aan te houden is. Weeg je ongeveer 90 kilo? Anders heb je indd misschien een relatief hoge dosis genomen voor jouw bouw.
Hoe bevalt je space nu, zit je er lekker in?
Balen man, klinkt inderdaad niet prettig. Dan is het wel even naar dat 6APB zo lang duurt. Even uitzitten dus! Hopelijk voel je je snel beter.Sta enorm strak, hevig zweten en trillend over mn ganse lichaam...echt onprettig n té overheersend, zodat een echt prettige rush verloren gaat. Wat ik net al heb gezet, is echt de 50 té veel vr mij. Echt dom van mij, had nochtans perfect max, nl 150mg, rekening houdend met aanbevelingen, je deze wat hoger mag nemen tov de HcL op psychonautwiki en dat je als max 2.2mg/kg succinate mag hanteren, 67 x 2.2, kom je op kleine 150mg. Duidelijke les...ja dit ist ni, lijkt wel of pep hier in overdrive gaat, daar waar ik 6APB eerder juist meer als MDMA ervaarde. Echt bluh dit.
Haha dacht ik al, idd.Jawel, verklapt mijn typwijze me![]()
Haha, heb gelukkig al wat gesprekken gehad met een belg dus heb het wat beter leren begrijpen. Maar in het begin kwam iemand met bepaalde woorden aanzetten die ik niet eens kende 😅Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap![]()
Dat ligt op dat moment waarschijnlijk ook wel aan welk stofje ik tot me heb genomen, ask dan sommige lappen tekst later terug lees, denk ik vaak oooowké😝Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap![]()
Merci, trillen en raar zicht is beter, nu komt er hoofdpijn opzetten...achja duidelijk allemaal kenmerken van té hoge dosis. Slapen zal ook niet voor komende 12u zijn I guess.Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."