Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillend beeld/zicht 6-APB 200mg oraal

Trillend beeld/zicht 6-APB 200mg oraal

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker! En wat ben je aan doen? Ben je thuis of bij vrienden? Lekker muziek aan luisteren?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had dat ook een beetje tijdens de comeup, op 150mg. Na een tijdje ging het gelukkig weg. Voel je je al beter?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is met een hoge dosering mdma ook. Kun je ook niet meer appen etc. Denk dat 200 misschien teveel is?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Boyman zei:
Ik had dat ook een beetje tijdens de comeup, op 150mg. Na een tijdje ging het gelukkig weg. Voel je je al beter?
Klik om te vergroten...
Is indd beter nu, heeft zo'n klein uurtje geduurd.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Is met een hoge dosering mdma ook. Kun je ook niet meer appen etc. Denk dat 200 misschien teveel is?
Klik om te vergroten...
Klopt, op MDMA ben ik dat meer gewend, op 6-APB had ik dit eerder nog niet voor. Is indd ferme dosis, als +120 oraal heavy is volgens psychonautwiki, denk dat ik 150 als max moet hanteren.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat het inderdaad een symptoom is van te hoog doseren. Dit had ik met mdma ook weleens voor. Ga je lekker nu? Al een eeuwigheid geleden zelf gehad.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Klopt, op MDMA ben ik dat meer gewend, op 6-APB had ik dit eerder nog niet voor. Is indd ferme dosis, als +120 oraal heavy is volgens psychonautwiki, denk dat ik 150 als max moet hanteren.
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet is de psychonautdosis wel voor HcL terwijl je op de meeste RC sites succinate bestelt. Dat moet je ongeveer x1.5 doen voor dezelfde dosis. Ik las dat 2.2 mg per kg lichaamsgewicht voor succinate 6-APB goed aan te houden is. Weeg je ongeveer 90 kilo? Anders heb je indd misschien een relatief hoge dosis genomen voor jouw bouw.

Hoe bevalt je space nu, zit je er lekker in?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Denk dat het inderdaad een symptoom is van te hoog doseren. Dit had ik met mdma ook weleens voor. Ga je lekker nu? Al een eeuwigheid geleden zelf gehad.
Klik om te vergroten...
Jaja is al tijdje terug top. 200mg is dus blijkbaar wat hoog. Eerder hier gezegd, 150mg is bij deze max.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Boyman zei:
Voor zover ik weet is de psychonautdosis wel voor HcL terwijl je op de meeste RC sites succinate bestelt. Dat moet je ongeveer x1.5 doen voor dezelfde dosis. Ik las dat 2.2 mg per kg lichaamsgewicht voor succinate 6-APB goed aan te houden is. Weeg je ongeveer 90 kilo? Anders heb je indd misschien een relatief hoge dosis genomen voor jouw bouw.

Hoe bevalt je space nu, zit je er lekker in?
Klik om te vergroten...
Uhu, daarom 120mg vr HcL en 150 vr de succinate variant, msschn 160 fzo, mr 200mg is gewoon te hoog vr mij. Nee jom ik ben slimfit, 67kg vr 176cm. Dus zit ik indd rond 150mg, dus die 50 daarboven vandaag was duidelijk too much, ben over gans m'n lijf meer strak en tegelijkertijd trillend.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had ik vorige week met 3mmc ook. Ik denk dat je iets teveel genomen hebt. Gaat wel over maar ik zou niet meer bijnemen. Ben je verder wel rustig?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Boyman zei:
Voor zover ik weet is de psychonautdosis wel voor HcL terwijl je op de meeste RC sites succinate bestelt. Dat moet je ongeveer x1.5 doen voor dezelfde dosis. Ik las dat 2.2 mg per kg lichaamsgewicht voor succinate 6-APB goed aan te houden is. Weeg je ongeveer 90 kilo? Anders heb je indd misschien een relatief hoge dosis genomen voor jouw bouw.

Hoe bevalt je space nu, zit je er lekker in?
Klik om te vergroten...
Ja was tijdje beter, maar sta pak strakker in combo met constante vibratie over gans mn lijf. De nadelige effecten, zijn té aanwezig om dit een full lekkere rush te vinden. Op 100 en 150 ging ik ook heel lekker zonder de nadelen v nu. Dus letterlijk de 50 te veel lijkt mij.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nihilist88 zei:
Sta enorm strak, hevig zweten en trillend over mn ganse lichaam...echt onprettig n té overheersend, zodat een echt prettige rush verloren gaat. Wat ik net al heb gezet, is echt de 50 té veel vr mij. Echt dom van mij, had nochtans perfect max, nl 150mg, rekening houdend met aanbevelingen, je deze wat hoger mag nemen tov de HcL op psychonautwiki en dat je als max 2.2mg/kg succinate mag hanteren, 67 x 2.2, kom je op kleine 150mg. Duidelijke les...ja dit ist ni, lijkt wel of pep hier in overdrive gaat, daar waar ik 6APB eerder juist meer als MDMA ervaarde. Echt bluh dit.
Klik om te vergroten...
Balen man, klinkt inderdaad niet prettig. Dan is het wel even naar dat 6APB zo lang duurt. Even uitzitten dus! Hopelijk voel je je snel beter.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met de meeste serotonineslurpers is trillend beeld een veel voorkomend fysiek effect bij iets teveel. Als het enkel bij dat blijft en je jou verder wel nog euforisch of goed voelt gaat het zoals je nu zelf merkt weer over. Het strak staan en constante vibratie zal je wrs wel nog even moeten handelen. Een les voor de volgende keer om toch wat lager te doseren.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nihilist88 zei:
Jawel, verklapt mijn typwijze me :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha dacht ik al, idd.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boyman zei:
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha, heb gelukkig al wat gesprekken gehad met een belg dus heb het wat beter leren begrijpen. Maar in het begin kwam iemand met bepaalde woorden aanzetten die ik niet eens kende 😅
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Boyman zei:
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat ligt op dat moment waarschijnlijk ook wel aan welk stofje ik tot me heb genomen, ask dan sommige lappen tekst later terug lees, denk ik vaak oooowké😝
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tegen het einde wat benzo nemen en lekker te bed.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Memento zei:
Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
Klik om te vergroten...
Merci, trillen en raar zicht is beter, nu komt er hoofdpijn opzetten...achja duidelijk allemaal kenmerken van té hoge dosis. Slapen zal ook niet voor komende 12u zijn I guess.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ah balen!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rond half7 vanavond 200mg 6-APB oraal genomen. Ik merk het laatste halfuur, echt zo'n trillend beeld, vooral als ik me ergens op focus. Dit typen is vb echt moeilijk. Hooste dosis was tot hiertoe 150mg, zou ik met 200 gewoon té hoog gedoseerd bb? Het is echt heel vervelend en opvallend tov vorige malen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."