Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillend beeld/zicht 6-APB 200mg oraal

Trillend beeld/zicht 6-APB 200mg oraal

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nihilist88 zei:
Ja heb me al ff op terras gezet, tril ik as ne zot...ach wijs lesje...too speedy dit.
Klik om te vergroten...
Belgisch?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Komt goed. Klinkt vervelend maar niet alsof je in gevaar bent. Gewoon even een tijdje pauze nemen en de volgende keer gewoon minder nemen. Met jouw gewicht is 130-150 al best een mooie dosis...

Hopelijk pakt het staartje van je trip beter uit...
Klik om te vergroten...
Jua is meer loos en vervelend gevoel en zonde van de anders zo zalige rush, dan echt wow ik trek het niet meer. Indd wijs lesje, had me aan eerder berekend max v 150 moeten houden. Mezelf nu wat proberen afkoelen en wat drinken.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
Belgisch?
Klik om te vergroten...
Jawel, verklapt mijn typwijze me :tongueout:
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Haha dacht ik al, idd.
Klik om te vergroten...
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Jawel, verklapt mijn typwijze me :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha dacht ik al, idd.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boyman zei:
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha, heb gelukkig al wat gesprekken gehad met een belg dus heb het wat beter leren begrijpen. Maar in het begin kwam iemand met bepaalde woorden aanzetten die ik niet eens kende 😅
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Boyman zei:
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat ligt op dat moment waarschijnlijk ook wel aan welk stofje ik tot me heb genomen, ask dan sommige lappen tekst later terug lees, denk ik vaak oooowké😝
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tegen het einde wat benzo nemen en lekker te bed.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Memento zei:
Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
Klik om te vergroten...
Merci, trillen en raar zicht is beter, nu komt er hoofdpijn opzetten...achja duidelijk allemaal kenmerken van té hoge dosis. Slapen zal ook niet voor komende 12u zijn I guess.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah balen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."