#1
Belgisch?Ja heb me al ff op terras gezet, tril ik as ne zot...ach wijs lesje...too speedy dit.
Belgisch?Ja heb me al ff op terras gezet, tril ik as ne zot...ach wijs lesje...too speedy dit.
Jua is meer loos en vervelend gevoel en zonde van de anders zo zalige rush, dan echt wow ik trek het niet meer. Indd wijs lesje, had me aan eerder berekend max v 150 moeten houden. Mezelf nu wat proberen afkoelen en wat drinken.Komt goed. Klinkt vervelend maar niet alsof je in gevaar bent. Gewoon even een tijdje pauze nemen en de volgende keer gewoon minder nemen. Met jouw gewicht is 130-150 al best een mooie dosis...
Hopelijk pakt het staartje van je trip beter uit...
Jawel, verklapt mijn typwijze meBelgisch?
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snapHaha dacht ik al, idd.
Haha dacht ik al, idd.Jawel, verklapt mijn typwijze me![]()
Haha, heb gelukkig al wat gesprekken gehad met een belg dus heb het wat beter leren begrijpen. Maar in het begin kwam iemand met bepaalde woorden aanzetten die ik niet eens kende 😅Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap![]()
Dat ligt op dat moment waarschijnlijk ook wel aan welk stofje ik tot me heb genomen, ask dan sommige lappen tekst later terug lees, denk ik vaak oooowké😝Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap![]()
Merci, trillen en raar zicht is beter, nu komt er hoofdpijn opzetten...achja duidelijk allemaal kenmerken van té hoge dosis. Slapen zal ook niet voor komende 12u zijn I guess.Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."