Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillend beeld/zicht 6-APB 200mg oraal

Trillend beeld/zicht 6-APB 200mg oraal

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met de meeste serotonineslurpers is trillend beeld een veel voorkomend fysiek effect bij iets teveel. Als het enkel bij dat blijft en je jou verder wel nog euforisch of goed voelt gaat het zoals je nu zelf merkt weer over. Het strak staan en constante vibratie zal je wrs wel nog even moeten handelen. Een les voor de volgende keer om toch wat lager te doseren.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Nee jom ik ben slimfit, 67kg vr 176cm. Dus zit ik indd rond 150mg, dus die 50 daarboven vandaag was duidelijk too much, ben over gans m'n lijf meer strak en tegelijkertijd trillend.
Klik om te vergroten...
Hopelijk voel je je nu alweer wat beter. Klinkt inderdaad alsof je wat teveel hebt gehad. In weeg zelf een ruime 90 kg en vind 150-160mg een mooie dosis 6-APB. Kan me voorstellen dat die dosis ook voor jou gewicht prima is. 200 mg lijkt me voor jouw gewicht inderdaad wel echt wat te hoog.

Hopelijk kun je nog een beetje genieten van het verdere verloop van je tripje als de scherpe randjes er een beetje af zijn. 6-APB kan een heerlijke lange werking hebben, ook na de piek.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
Had ik vorige week met 3mmc ook. Ik denk dat je iets teveel genomen hebt. Gaat wel over maar ik zou niet meer bijnemen. Ben je verder wel rustig?
Klik om te vergroten...
Sta enorm strak, hevig zweten en trillend over mn ganse lichaam...echt onprettig n té overheersend, zodat een echt prettige rush verloren gaat. Wat ik net al heb gezet, is echt de 50 té veel vr mij. Echt dom van mij, had nochtans perfect max, nl 150mg, rekening houdend met aanbevelingen, je deze wat hoger mag nemen tov de HcL op psychonautwiki en dat je als max 2.2mg/kg succinate mag hanteren, 67 x 2.2, kom je op kleine 150mg. Duidelijke les...ja dit ist ni, lijkt wel of pep hier in overdrive gaat, daar waar ik 6APB eerder juist meer als MDMA ervaarde. Echt bluh dit.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Sta enorm strak, hevig zweten en trillend over mn ganse lichaam...echt onprettig n té overheersend, zodat een echt prettige rush verloren gaat. Wat ik net al heb gezet, is echt de 50 té veel vr mij. Echt dom van mij, had nochtans perfect max, nl 150mg, rekening houdend met aanbevelingen, je deze wat hoger mag nemen tov de HcL op psychonautwiki en dat je als max 2.2mg/kg succinate mag hanteren, 67 x 2.2, kom je op kleine 150mg. Duidelijke les...ja dit ist ni, lijkt wel of pep hier in overdrive gaat, daar waar ik 6APB eerder juist meer als MDMA ervaarde. Echt bluh dit.
Klik om te vergroten...
Misschien even naar buiten en wat afkoelen? Als het koud is buiten tenminste.. kan soms helpen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Hopelijk voel je je nu alweer wat beter. Klinkt inderdaad alsof je wat teveel hebt gehad. In weeg zelf een ruime 90 kg en vind 150-160mg een mooie dosis 6-APB. Kan me voorstellen dat die dosis ook voor jou gewicht prima is. 200 mg lijkt me voor jouw gewicht inderdaad wel echt wat te hoog.

Hopelijk kun je nog een beetje genieten van het verdere verloop van je tripje als de scherpe randjes er een beetje af zijn. 6-APB kan een heerlijke lange werking hebben, ook na de piek.
Klik om te vergroten...
Jup too high...nah voelt veel te strak nzo, is of het fijne vd 6APB rush plaats maakt vr iets verl te speedy, zweten, trillen...ja echt algemene overdrive.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Misschien even naar buiten en wat afkoelen? Als het koud is buiten tenminste.. kan soms helpen.
Klik om te vergroten...
Ja heb me al ff op terras gezet, tril ik as ne zot...ach wijs lesje...too speedy dit.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Jup too high...nah voelt veel te strak nzo, is of het fijne vd 6APB rush plaats maakt vr iets verl te speedy, zweten, trillen...ja echt algemene overdrive.
Klik om te vergroten...
Komt goed. Klinkt vervelend maar niet alsof je in gevaar bent. Gewoon even een tijdje pauze nemen en de volgende keer gewoon minder nemen. Met jouw gewicht is 130-150 al best een mooie dosis...

Hopelijk pakt het staartje van je trip beter uit...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Ja heb me al ff op terras gezet, tril ik as ne zot...ach wijs lesje...too speedy dit.
Klik om te vergroten...
Belgisch?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Komt goed. Klinkt vervelend maar niet alsof je in gevaar bent. Gewoon even een tijdje pauze nemen en de volgende keer gewoon minder nemen. Met jouw gewicht is 130-150 al best een mooie dosis...

Hopelijk pakt het staartje van je trip beter uit...
Klik om te vergroten...
Jua is meer loos en vervelend gevoel en zonde van de anders zo zalige rush, dan echt wow ik trek het niet meer. Indd wijs lesje, had me aan eerder berekend max v 150 moeten houden. Mezelf nu wat proberen afkoelen en wat drinken.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
Belgisch?
Klik om te vergroten...
Jawel, verklapt mijn typwijze me :tongueout:
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
Haha dacht ik al, idd.
Klik om te vergroten...
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
Jawel, verklapt mijn typwijze me :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha dacht ik al, idd.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boyman zei:
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha, heb gelukkig al wat gesprekken gehad met een belg dus heb het wat beter leren begrijpen. Maar in het begin kwam iemand met bepaalde woorden aanzetten die ik niet eens kende 😅
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Boyman zei:
Haha onmisbaar, ik moet de meeste berichten van @Nihilist88 even twee of drie keer lezen voor ik hem helemaal snap :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat ligt op dat moment waarschijnlijk ook wel aan welk stofje ik tot me heb genomen, ask dan sommige lappen tekst later terug lees, denk ik vaak oooowké😝
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tegen het einde wat benzo nemen en lekker te bed.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Memento zei:
Ik heb nu ook 6apb op, dus als je nog over wilt hebben staat mn berichtenbox open!
Klik om te vergroten...
Merci, trillen en raar zicht is beter, nu komt er hoofdpijn opzetten...achja duidelijk allemaal kenmerken van té hoge dosis. Slapen zal ook niet voor komende 12u zijn I guess.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ah balen!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker! En wat ben je aan doen? Ben je thuis of bij vrienden? Lekker muziek aan luisteren?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rond half7 vanavond 200mg 6-APB oraal genomen. Ik merk het laatste halfuur, echt zo'n trillend beeld, vooral als ik me ergens op focus. Dit typen is vb echt moeilijk. Hooste dosis was tot hiertoe 150mg, zou ik met 200 gewoon té hoog gedoseerd bb? Het is echt heel vervelend en opvallend tov vorige malen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."