Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste alternatief voor 4-FA

Beste alternatief voor 4-FA

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
@De Apotheker Aangezien jij net als ik aardige waslijst aan stims hebt en beide goed weten hoe 4-FA werkt. Ik zat te denken dat een low dose 6-APB gecombineerd met 3-FA om eigenlijk best wel eens op 4-FA zou kunnen lijken, alleen de ratio zou ik niet zo snel weten. Of misschien zelfs 5-MAPB zelfs aangezien die korter werkt en iets hardere sero release heeft, maar daar moet dan wel een flinke dosis 3-FA tegenover staan.

Buitenom de 6-APB duratie uiteraard.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
@De Apotheker Aangezien jij net als ik aardige waslijst aan stims hebt en beide goed weten hoe 4-FA werkt. Ik zat te denken dat een low dose 6-APB gecombineerd met 3-FA om eigenlijk best wel eens op 4-FA zou kunnen lijken, alleen de ratio zou ik niet zo snel weten. Of misschien zelfs 5-MAPB zelfs aangezien die korter werkt en iets hardere sero release heeft, maar daar moet dan wel een flinke dosis 3-FA tegenover staan.

Buitenom de 6-APB duratie uiteraard.
Klik om te vergroten...
Heel grappig dit! Zit er net met een vriend over te babbelen.... Ik weet dat de combinatie van amfetamine en een kleine nasale (oraal moet ook kunnen natuurlijk) dosis 5-mapb heel dicht in de buurt komt.

Ik zou 6-apb persoonlijk minder snel met een stim combineren aangezien die wel dopamine en noradrenaline affiniteit heeft.

5-mapb daarin tegen doet echt niks anders als serotonine en is dus heel mooi als aanvulling met een stim zoals 2-fma of gewone amfetamine.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
Heel grappig dit! Zit er net met een vriend over te babbelen.... Ik weet dat de combinatie van amfetamine en een kleine nasale (oraal moet ook kunnen natuurlijk) dosis 5-mapb heel dicht in de buurt komt.

Ik zou 6-apb persoonlijk minder snel met een stim combineren aangezien die wel dopamine en noradrenaline affiniteit heeft.

5-mapb daarin tegen doet echt niks anders als serotonine en is dus heel mooi als aanvulling met een stim zoals 2-fma of gewone amfetamine.
Klik om te vergroten...
Ach voor die ene keer zou zo'n combinatie mij niet zoveel uitmaken. Ligt een beetje aan de setting, op een feest zou ik eerder voor 6A + 3FA kiezen. Maar goed, heb nog 2g 4-FA so I aint complaining. Succes met je zoektocht @UmbraVitae in ieder geval. Probeer 4-FMA eens en de bovengestelde combi. Alle overige middelen komen nog geen procent in de buurt van 4-FA, dit zijn de enige opties denk ik zo.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Ach voor die ene keer zou zo'n combinatie mij niet zoveel uitmaken. Ligt een beetje aan de setting, op een feest zou ik eerder voor 6A + 3FA kiezen. Maar goed, heb nog 2g 4-FA so I aint complaining. Succes met je zoektocht @UmbraVitae in ieder geval. Probeer 4-FMA eens en de bovengestelde combi. Alle overige middelen komen nog geen procent in de buurt van 4-FA, dit zijn de enige opties denk ik zo.
Klik om te vergroten...
Ook helemaal zo..... Alleen je bent dan wel gelijk veeel langer zoet als dat je normaal op 4-fa zou zijn geweest ๐Ÿ˜‚
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Ook helemaal zo..... Alleen je bent dan wel gelijk veeel langer zoet als dat je normaal op 4-fa zou zijn geweest ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Ja vandaar dat ik 5MAPB opperde. Ik kan me de combi van 220mg 4-FA en 180mg 6-APB nog herinneren op Supersized kingsday. Tijdens de inslag moest ik toch even puffen kan ik je vertellen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Ja vandaar dat ik 5MAPB opperde. Ik kan me de combi van 220mg 4-FA en 180mg 6-APB nog herinneren op Supersized kingsday. Tijdens de inslag moest ik toch even puffen kan ik je vertellen.
Klik om te vergroten...
Dat geloof ik gelijk haha
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Ach voor die ene keer zou zo'n combinatie mij niet zoveel uitmaken. Ligt een beetje aan de setting, op een feest zou ik eerder voor 6A + 3FA kiezen. Maar goed, heb nog 2g 4-FA so I aint complaining. Succes met je zoektocht @UmbraVitae in ieder geval. Probeer 4-FMA eens en de bovengestelde combi. Alle overige middelen komen nog geen procent in de buurt van 4-FA, dit zijn de enige opties denk ik zo.
Klik om te vergroten...
Lol. Ik denk het, jij zegt het

Denk toch dat je die rush en tintelingen etc van 4fa niet evenaart. Voor de rest. ๐Ÿฅฐ
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extase zei:
Lol. Ik denk het, jij zegt het

Denk toch dat je die rush en tintelingen etc van 4fa niet evenaart. Voor de rest. ๐Ÿฅฐ
Klik om te vergroten...
Neem maar eens een dikke punt 5-mapb... Die rush overtreft het wel hoor
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Neem maar eens een dikke punt 5-mapb... Die rush overtreft het wel hoor
Klik om te vergroten...
Zou je denken?
Slechts een keer 5mapb gehad en dat als redose op 6apb.

Shit nu staat weer wat op mijn to do list.๐Ÿ˜†
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extase zei:
Zou je denken?
Slechts een keer 5mapb gehad en dat als redose op 6apb.

Shit nu staat weer wat op mijn to do list.๐Ÿ˜†
Klik om te vergroten...
Nouja ik weet het ๐Ÿ˜‚


5-mapb is nasaal een van de meest rushy substanties die er is...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Neem maar eens een dikke punt 5-mapb... Die rush overtreft het wel hoor
Klik om te vergroten...
Ik had 85mg 5-MAPB en toen na zo'n vier uur 30mg nasaal ofzo, merkte daar niks van. Behalve dat het fucking goor was, terwijl ik de meeste middelen prima te snuiven/zelfs lekker vind.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Ik had 85mg 5-MAPB en toen na zo'n vier uur 30mg nasaal ofzo, merkte daar niks van. Behalve dat het fucking goor was, terwijl ik de meeste middelen prima te snuiven/zelfs lekker vind.
Klik om te vergroten...
Raar.... Smaakt niet lekker maar echt niet eens van de viezere of Branderige... Maar goed neem maar eens als start dosis een lijn van 60 mg...
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog wa Flunitrazolam 0.25mg erbij gepakt, ondertussen ook aan 6 bacardi-cola's eeen zo verdoofd en relax, morgen komt het hopelijk goe met de late shit๐Ÿ˜›
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Ja vandaar dat ik 5MAPB opperde. Ik kan me de combi van 220mg 4-FA en 180mg 6-APB nog herinneren op Supersized kingsday. Tijdens de inslag moest ik toch even puffen kan ik je vertellen.
Klik om te vergroten...
Poeh dat lijkt me echt heftig op vlak van stimulatie
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Ik moet je helaas teleurstellen dat in ieder geval van wat ik heb geprobeerd.... de enige die in de buurt komt is 4-fma. En laat die nou net een van de meest caustic RC's met negatieve bijwerking zijn die ooit heb geprobeerd....
Klik om te vergroten...
Serieus? Ik vond 4-FMA juist een behoorlijk stevige roes geven. Wel echt andere koek dan het zeer licht-entactogene randje met wat 'schone' energie van 4-FA, waar dat middel zo snel bekend om was geworden. Wat dat betreft vond ik 3-FA heel vergelijkbaar. Ik vond het heel saai. Maar als je op zoek bent naar een stimulant die je niet al te zienderogen onder invloed maakt dan lijkt me dat best een aardige. 3-FA mist wel weer dat serotonerge randje van 4-FA.
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
UmbraVitae zei:
Voorlopig heb ik nog wel voorraadje 4-FA 13/01 was men laatste inname van dit stofje.
Beetje uiteenzetting hoe ik steeds 4fa ervaar.

18u: Inname 150-200mg 4fa pil/capsule in een keer en buiten een keer neem ik nooit bij.
18u30-19u00: duidelijke opkomst, lichte tintelingen, je voelt dat het lekker gaat worden.
19u-20u: alles vd eerste effecten zijn nu zeer aanwezig, ik ben euforisch, lekkere gloed over mn lichaam en ook zeer energiek en ultra gefocust, in bepaalde situaties met mensen zeker ook hyperactief. Het sociale aspect is ook zeer aanwezig, is het niet face to face, dan wel via chat.
20u-2u: de piek is er nu echt en ik hou dit nu enkele uren echt op plateau-niveau vast, geen golvend gedoe zoals mdma. Ook nergens en nooit out of control, geil word je er toch ook van.
2u-5: je merkt nu echt wel dat de geleidelijk aan, de piek voorbij afzwakt zeker ook het euforische ebt weg, maar er blijft toch iets fijn aanwezig.
Na 5u: blijft er vooral nog energie over, te veel energie om slapen te gaan, ik ga dan echt gewoon savonds slapen met een benzo.
Dus rond 23u mijn bed in, ben ondertussen 30u wakker aangezien ik die donderdag om 5u was opgestaan voor de vroege shift en tem 9u30 lekker geslapen, nu zaterdag, geen dip of noemenswaardige problemen of ambetantjes, ook gewoon redelijk kunnen eten n drinken.

Dus ja mijn uiteindelijk vraag, welke rc neigt het meest naar de effecten van 4-FA. Heb recent 4F-MPH besteld, maar neigt nog minder op serotonine te werken, overal lees ik dat 3fa en 2fa ook niet beister zijn. Ik hoor graag jullie bevindingen en ervaringen.

Cheerz
Klik om te vergroten...
Goeiemiddag,

ik zie dat je 3-mec hebt gebruikt, wat is joun ervaring daar mee?

Ik heb zโ€™n 3 uur geleden een lijn gehad van ongeveer 100mg.
Een uur later 1 van 150mg
Merk er vrij weinig van alleen het gevoel dat ik wel iets had genomen maar meer nietโ€ฆ

Waar zou het aan liggen meer nemen of verwacht ik nou teveel?
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voorlopig heb ik nog wel voorraadje 4-FA 13/01 was men laatste inname van dit stofje.
Beetje uiteenzetting hoe ik steeds 4fa ervaar.

18u: Inname 150-200mg 4fa pil/capsule in een keer en buiten een keer neem ik nooit bij.
18u30-19u00: duidelijke opkomst, lichte tintelingen, je voelt dat het lekker gaat worden.
19u-20u: alles vd eerste effecten zijn nu zeer aanwezig, ik ben euforisch, lekkere gloed over mn lichaam en ook zeer energiek en ultra gefocust, in bepaalde situaties met mensen zeker ook hyperactief. Het sociale aspect is ook zeer aanwezig, is het niet face to face, dan wel via chat.
20u-2u: de piek is er nu echt en ik hou dit nu enkele uren echt op plateau-niveau vast, geen golvend gedoe zoals mdma. Ook nergens en nooit out of control, geil word je er toch ook van.
2u-5: je merkt nu echt wel dat de geleidelijk aan, de piek voorbij afzwakt zeker ook het euforische ebt weg, maar er blijft toch iets fijn aanwezig.
Na 5u: blijft er vooral nog energie over, te veel energie om slapen te gaan, ik ga dan echt gewoon savonds slapen met een benzo.
Dus rond 23u mijn bed in, ben ondertussen 30u wakker aangezien ik die donderdag om 5u was opgestaan voor de vroege shift en tem 9u30 lekker geslapen, nu zaterdag, geen dip of noemenswaardige problemen of ambetantjes, ook gewoon redelijk kunnen eten n drinken.

Dus ja mijn uiteindelijk vraag, welke rc neigt het meest naar de effecten van 4-FA. Heb recent 4F-MPH besteld, maar neigt nog minder op serotonine te werken, overal lees ik dat 3fa en 2fa ook niet beister zijn. Ik hoor graag jullie bevindingen en ervaringen.

Cheerz
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hai!

de Rc stims die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn:

Bk-mdma
4f-methylfenidaat
ethylfenidaat
3-mmc
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
4-fma
2-fa
3-fa
4-fa
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
mdphp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
n-ethylheptedrone


Ik moet je helaas teleurstellen dat in ieder geval van wat ik heb geprobeerd.... de enige die in de buurt komt is 4-fma. En laat die nou net een van de meest caustic RC's met negatieve bijwerking zijn die ooit heb geprobeerd....

Ik neem aan de dat je opzoek bent naar iets met de scherpte en energie van speed en de sero liefde van mdma?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Hai!

de Rc stims die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn:

Bk-mdma
4f-methylfenidaat
ethylfenidaat
3-mmc
4-mmc
3-cmc
4-mec
4-emc
4-fma
2-fa
3-fa
4-fa
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
mdphp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
n-ethylheptedrone


Ik moet je helaas teleurstellen dat in ieder geval van wat ik heb geprobeerd.... de enige die in de buurt komt is 4-fma. En laat die nou net een van de meest caustic RC met negatieve bijwerking te zijn die ooit heb geprobeerd....

Ik neem aan de dat je opzoek bent naar iets meer de scherpte van speed en de sero liefde van mdma?
Klik om te vergroten...
Je doet de titel "badass junkie" wel eer aan
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
GoldenGrow zei:
Je doet de titel "badass junkie" wel eer aan
Klik om te vergroten...
hehe gelukkig :) Ik hou gewoon niet zo van sporten of lezen....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."