#1
Ah, dit verklaart al een hoop. Althans, waarom 6-apb als succinate wordt geproduceerd. Maar niet waarom 5-mapb dan wel veelal (als het klopt wat de vendors zeggen) als hcl op de markt komt
Ah, dit verklaart al een hoop. Althans, waarom 6-apb als succinate wordt geproduceerd. Maar niet waarom 5-mapb dan wel veelal (als het klopt wat de vendors zeggen) als hcl op de markt komt
Chinese laboratoria, only God knows…Maar niet waarom 5-mapb dan wel veelal (als het klopt wat de vendors zeggen) als hcl op de markt komt
Oke, i'll ask HimChinese laboratoria, only God knows…
sorry voor de late reactie, maar ik hoor inderdaad dat ze tegenwoordig bijna alleen maar succinate verkopen. dat is dan wel sinds kort, want toen ik bestelde had ik nog de hci varriant.Volgens mij is het wel zo dat de meeste vendors 6-apb als succinate verkopen (heb er een aantal willekeurig gemaild en ze zeiden er bijna allemaal bij dat die ook niet meer (?), of moeilijker te maken is. Nou heb ik verder geen verstand van scheikunde, maar wel opvallend dat de meeste dit erbij vertelden. Daarentegen was bij de meeste vendors 5-mapb juist wel in HCl vorm verkrijgbaar.
@Dirkjan kun jij dit verklaren?
Als ik kijk naar mdma neem ik zo'n 200mg op een festival.Hey Djordy, de dosis verschilt echt per persoon. Zoals bij alle drugs gaat de een helemaal uit zijn plaat van een lage dosis en heeft de andere 2x zoveel nodig om er een beetje lekker in te zitten. Je ka wel bedenken hoe gevoelig je voor andere drugs bent (vooral MDMA) en op basis daarvan een inschatting maken. Het is daarbij wel beter om iets te voorzichtig te zijn dan net te hoog te zitten - je kan altijd de volgende keer meer nemen!
In zijn pure vorm is het poeder, dus de vloeistof is poeder ergens in opgelost. Dat werkt normaal gesproken sneller dan een bommetje of capsule. Nadeel is natuurlijk dat je het proeft. Je kan echter altijd zelf het poeder in een drankje gooien en dan zo innemen. Ik zou dus altijd het poeder nemen, is handiger en je kan het altijd nog in vloeistof innemen als je dat wil.
Voila gewicht speelt zeker mee, ik weeg ca65kg. Eerste keer ging ik op 1 dosis v 150mg ook 8u door en tussen 8-12u nog fijne na-effecten n na 15u waren ook de grote pupillen weg. Bijnemen heb ik nog nooit nood aan gehad, juist omdat ik het al zo langwerkend vind bij 1 dosis.Ik neem met 6-apb de afgelopen tijd (2x gedaan dit jaar) 2 x een dosis van 110mg. Neem na ongeveer 3-4 uur de 2e dosering en zo ben ik echt een dikke 10 uur onderweg. Ik weeg wel 92 kg.
Ik vind het fijner als het wat langer duurt en een tikkeltje minder intens is, vandaar dat het bijnemen me erg goed bevalt. Maar met 65 kg zou 150mg in 1 keer goed moeten werken denk ik 😏Voila gewicht speelt zeker mee, ik weeg ca65kg. Eerste keer ging ik op 1 dosis v 150mg ook 8u door en tussen 8-12u nog fijne na-effecten n na 15u waren ook de grote pupillen weg. Bijnemen heb ik nog nooit nood aan gehad, juist omdat ik het al zo langwerkend vind bij 1 dosis.
Jup, 150mg geeft heerlijke, stabiele n lange rush en ervaar dit als meest langwerkende stim. Merk wel verschil qua intensiteit met 100mg, dus 110 is misschien nogal lichte dosis vr jou, maar als bijnemen goed zit, lekker toch. Misschien dat jij 200mg in een x ook aan kan, voor mij too much.Ik vind het fijner als het wat langer duurt en een tikkeltje minder intens is, vandaar dat het bijnemen me erg goed bevalt. Maar met 65 kg zou 150mg in 1 keer goed moeten werken denk ik 😏
Ja ook wel eens gedaan. Dan is het wel intens en werkt het sneller uit. Ik wil het liefste zo lang mogelijk door gaan.Jup, 150mg geeft heerlijke, stabiele n lange rush en ervaar dit als meest langwerkende stim. Merk wel verschil qua intensiteit met 100mg, dus 110 is misschien nogal lichte dosis vr jou, maar als bijnemen goed zit, lekker toch. Misschien dat jij 200mg in een x ook aan kan, voor mij too much.
Ik weeg rond de 63 kilo en heb vorig weekend rond de 160 mg genomem. Mijn weegschaal klopt niet helemaal dus het kan iets meer of minder zijn. Deze dosis beviel mij goed, al denk ik dat het de volgende keer iets minder mocht zijn. Sommige stukjes van dw avond zijn een beetje vaag namelijk, en ik heb een paar dagen last van mijn kaken gehad dus ik ging goed hard denk ik 😂 ik weet wel dat ik de hele nacht zowat euforie voelde!Voila gewicht speelt zeker mee, ik weeg ca65kg. Eerste keer ging ik op 1 dosis v 150mg ook 8u door en tussen 8-12u nog fijne na-effecten n na 15u waren ook de grote pupillen weg. Bijnemen heb ik nog nooit nood aan gehad, juist omdat ik het al zo langwerkend vind bij 1 dosis.
Volgens mij is het wel zo dat de meeste vendors 6-apb als succinate verkopen (heb er een aantal willekeurig gemaild en ze zeiden er bijna allemaal bij dat die ook niet meer (?), of moeilijker te maken is. Nou heb ik verder geen verstand van scheikunde, maar wel opvallend dat de meeste dit erbij vertelden. Daarentegen was bij de meeste vendors 5-mapb juist wel in HCl vorm verkrijgbaar.Ik weeg rond de 63 kilo en heb vorig weekend rond de 160 mg genomem. Mijn weegschaal klopt niet helemaal dus het kan iets meer of minder zijn. Deze dosis beviel mij goed, al denk ik dat het de volgende keer iets minder mocht zijn. Sommige stukjes van dw avond zijn een beetje vaag namelijk, en ik heb een paar dagen last van mijn kaken gehad dus ik ging goed hard denk ik 😂 ik weet wel dat ik de hele nacht zowat euforie voelde!
Mijn 1e keer had ik tussen 120 en 140 mg dus ik denk dat ergens tussen de 140 en 160 mg perfect voor mij is.
Er zijn rc labs in China gesloten, misschien ligt het daar aankun jij dit verklaren?
Een beetje, maar dat kan mijn collega @Flualhamdulillam veel beter.@Dirkjan kun jij dit verklaren?
Check ook even dit topicVolgens mij is het wel zo dat de meeste vendors 6-apb als succinate verkopen (heb er een aantal willekeurig gemaild en ze zeiden er bijna allemaal bij dat die ook niet meer (?), of moeilijker te maken is. Nou heb ik verder geen verstand van scheikunde, maar wel opvallend dat de meeste dit erbij vertelden. Daarentegen was bij de meeste vendors 5-mapb juist wel in HCl vorm verkrijgbaar.
@Dirkjan kun jij dit verklaren?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."