Heey. āš»
Ik heb niet zoveel zin om alles uit te proberen (is mijn bankrekening het ook niet mee eens lol) maar ik ben wel benieuwd of er nog iets legaals bestaat wat beetje op het effect van etizolam lijkt. Kwam wel deschloroetizolam tegen maar lees daar ook niet al te positieve berichten over. Ik zoek dus geen knock out benzo zoals flualprazolam.
Thanks voor de antwoorden alvast. š
Wat wil je wel, naast niet K.O gaan, er is een wereld aan middelen, betaalbaar om je te ontspannen zonder slaap. Of juist die je helpen in slaap te vallen maar zonder houten hoofd wakker kunnen worden,
Er zijn middelen als seroquel / quetiapine . 50 mg tot,100 om diep te slapen, 25 voor gewoon in slaap vallen en 6/8 uurtjes maken
Phenibut maakt me kalm en zen, en ik slaap dan ook beter, 1 x per week
Bromazolam ( spelling niet zeker van ) neem ik soms als slaappil , naast mijn vaste 10 mg zolpidem
Dan slaap ik 10 uren ( wat mijn pijnlijke lijf soms echt nodig heeft )
Kratom is meer zen en toch energie rijk zijn, en je gaf aan , niet te duur, nu moet je daar juist weer een schep extra van nemen , of twee voor sederend gevoel.
Misschien buiten het boekje, maar heb je misschien een fijne huisarts, of kan je overstappen naar 1 die je kan helpen met het juiste middel voor jouw behoefte ..
Oxazepam is heerlijk ontspannend voor mijn spieren . ( fibromyalgie)
Alprazolam deed me niets, ging een uur gapen en daarna werd ik nerveus .
Dus dat de huisarts uit gelegd en zo zoeken we samen naar wat ik fijn vind,
Je mag ook je vraag en reden en oorzaak prive laten , of je stuurt me een DM
Dan is het wat duidelijker waarvoor je iets zoekt, en hoe vaak .
Etizolam vond ik oke, een 7 ... maar oxazepam een 8,5;/9 .
Het is ook per persoon anders, volg je gevoel vooral. En ik hoop dat je een gelijkwaardig middel vind.
En geen stress binnen de pammetjes en lammetjes familie door gaan met een ander "merk" gaat vaak moeiteloos.
šš¼āšš»