#1
Have fun! Ik zie er weer 5 nieuwe ontmaagding pagina's bijkomenNou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Have fun! Ik zie er weer 5 nieuwe ontmaagding pagina's bijkomenNou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Geniet ervan !Nou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Daarom houd ik het bij ene pagina 😜 Mijn eigen gestarte topic.Have fun! Ik zie er weer 5 nieuwe ontmaagding pagina's bijkomen![]()
Nou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Ik vind speed erger branden, maar de smaak van 3M is gewoon smerig.Ik begrijp ook echt totaal niet waarom zoveel mensen 3-MMC snuiven. Het brandt als een tierelier, en dat stopt ook niet na een paar minuten ofzo. De rush duurt veel korter en het is ook niet zo dat je echt een veel sterkere rush krijgt van dezelfde dosis wanneer je het snuift. In mijn ervaring is het dus echt alleen de inwerkingstijd van een half uur tot een uur dat je ff moet wachten. Als je een klein beetje plant en op de klok let dan geeft dat imo een veel betere ervaring. Maar goed, dan moet je dus wel een beetje plannen![]()
Nah, de smaak van pep is smeriger, maar kristallen 3mmc branden echt wel harder .Ik vind speed erger branden, maar de smaak van 3M is gewoon smerig.
overigens werkte een bommetje niet bij mij, maar snuiven wel. Al was het maar een kwartiertje..
Thanks. Ben erg benieuwd!Geniet ervan !
Hou je het op 150? Of is er ruimte om bij te nemen?Thanks. Ben erg benieuwd!
Vorige x 225 mg gehad in twee doseringen. Was me teveel totaal. Ging echt wel wat te hard en had tintel tenen door vaatvernauwing.
Kijken of 150mg goed is nu!
Langer van te voren gegeten en ook minder. Pil gecrushed ipv heel genomen.
Nou, 3mmc is ook wel echt goor hoor! Althans die pillen. Echte indringende soort chemisch zoete geur…Nah, de smaak van pep is smeriger, maar kristallen 3mmc branden echt wel harder .
Geen ervaring met 3mmc poeder.
Ik weet het nog niet. Ik wacht dit even af eerst.Hou je het op 150? Of is er ruimte om bij te nemen?
Anyhow, geniet er maar van Dunnetje![]()
Ja, maar ik bedoel niet goor. Bedoel eerder, je voelt die steentjes schrapen langs de binnenkant van uw neus.Nou, 3mmc is ook wel echt goor hoor! Althans die pillen. Echte indringende soort chemisch zoete geur…
Ah daar heb ik geen ervaring mee.Ja, maar ik bedoel niet goor. Bedoel eerder, je voelt die steentjes schrapen langs de binnenkant van uw neus.
Nu ben ik ook benieuwd !Ben benieuwd of ik nu wel horny wordt of niet. Vorige x niet.
Wacht je tot je geil wordt uit jezelf, of stimuleer je de boel door even wat porno te bkijken? Of doe je dit niet?Ik heb het denk zo een 40 minuten geleden genomen en begin het te voelen. Wordt wat klam en zweterig, typ-graag-behoefte. Helaas verder nog niets, geen euforie, kick, happy of geil etc.
Kan nog komen, vorige x duurde het volgens mij ook 1,5 uur of langer eer ik echt vol er in zat.
Doe het ook niet hoor. Idd teveel werk en moeite, te lang wachten. Denk dat als ik nu poeder of kristallen had gehad en gesnoven had ipv pillen ik wel bij zou nemen. Omdat het dan snel werkt.En dan moet je het weer van zijn plek halen, weer crushen, wachten, morgen spijt hebben. Neh, niet doen
Dat heb ik ook best erg met 3mmc ja, dat is dus het gevaarlijke aan dat spul 😬 maar wel lekker!Mmm, heb nu wel wat craving om 3mmc bij te nemen! Niet mega heftig maar het is er wel.
Vorige en eerste keer 0 cravings gehad op misschien 2 seconden na.
Het is dat ik weet dat ik dan weer bijna een uur op effect moet wachten en ik weet dat ik dan niet aan 50 mg bijnemen genoeg heb. Dat houd me wat tegen maar wel zin in meer nu… 😕
Dat heb ik ook best erg met 3mmc ja, dat is dus het gevaarlijke aan dat spul 😬 maar wel lekker!
Nee ik stop hoor. Het duurt me te lang tot het werkt en moet dan weer pil cruxhen, vloeitje maken, en etc. Nee, ik ben klaar met 3mcc voor vandaag!Stoppen en anders is het there you go for a night
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."