Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC ontmaagding!

3MMC ontmaagding!

296 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Nou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Klik om te vergroten...
Have fun! Ik zie er weer 5 nieuwe ontmaagding pagina's bijkomen:wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Nou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Klik om te vergroten...
Geniet ervan !
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
SneeuwStorm zei:
Have fun! Ik zie er weer 5 nieuwe ontmaagding pagina's bijkomen:wink:
Klik om te vergroten...
Daarom houd ik het bij ene pagina 😜 Mijn eigen gestarte topic.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enjoy, lekker op Nederlandse tijd gegeten dus😂
De Dunne zei:
Nou, de 2e keer is aangebroken!
Net 150 mg 3mmc genomen.
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik begrijp ook echt totaal niet waarom zoveel mensen 3-MMC snuiven. Het brandt als een tierelier, en dat stopt ook niet na een paar minuten ofzo. De rush duurt veel korter en het is ook niet zo dat je echt een veel sterkere rush krijgt van dezelfde dosis wanneer je het snuift. In mijn ervaring is het dus echt alleen de inwerkingstijd van een half uur tot een uur dat je ff moet wachten. Als je een klein beetje plant en op de klok let dan geeft dat imo een veel betere ervaring. Maar goed, dan moet je dus wel een beetje plannen :wink:
Klik om te vergroten...
Ik vind speed erger branden, maar de smaak van 3M is gewoon smerig.

overigens werkte een bommetje niet bij mij, maar snuiven wel. Al was het maar een kwartiertje..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die ene zei:
Ik vind speed erger branden, maar de smaak van 3M is gewoon smerig.

overigens werkte een bommetje niet bij mij, maar snuiven wel. Al was het maar een kwartiertje..
Klik om te vergroten...
Nah, de smaak van pep is smeriger, maar kristallen 3mmc branden echt wel harder .:upsidedown::thinking:
Geen ervaring met 3mmc poeder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Geniet ervan !
Klik om te vergroten...
Thanks. Ben erg benieuwd!
Vorige x 225 mg gehad in twee doseringen. Was me teveel totaal. Ging echt wel wat te hard en had tintel tenen door vaatvernauwing.
Kijken of 150mg goed is nu!
Langer van te voren gegeten en ook minder. Pil gecrushed ipv heel genomen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Thanks. Ben erg benieuwd!
Vorige x 225 mg gehad in twee doseringen. Was me teveel totaal. Ging echt wel wat te hard en had tintel tenen door vaatvernauwing.
Kijken of 150mg goed is nu!
Langer van te voren gegeten en ook minder. Pil gecrushed ipv heel genomen.
Klik om te vergroten...
Hou je het op 150? Of is er ruimte om bij te nemen?
Anyhow, geniet er maar van Dunnetje :kissingheart:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Nah, de smaak van pep is smeriger, maar kristallen 3mmc branden echt wel harder .:upsidedown::thinking:
Geen ervaring met 3mmc poeder.
Klik om te vergroten...
Nou, 3mmc is ook wel echt goor hoor! Althans die pillen. Echte indringende soort chemisch zoete geur…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Hou je het op 150? Of is er ruimte om bij te nemen?
Anyhow, geniet er maar van Dunnetje :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Ik weet het nog niet. Ik wacht dit even af eerst.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Nou, 3mmc is ook wel echt goor hoor! Althans die pillen. Echte indringende soort chemisch zoete geur…
Klik om te vergroten...
Ja, maar ik bedoel niet goor. Bedoel eerder, je voelt die steentjes schrapen langs de binnenkant van uw neus.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ja, maar ik bedoel niet goor. Bedoel eerder, je voelt die steentjes schrapen langs de binnenkant van uw neus.
Klik om te vergroten...
Ah daar heb ik geen ervaring mee.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ben benieuwd of ik nu wel horny wordt of niet. Vorige x niet.
Klik om te vergroten...
Nu ben ik ook benieuwd ! :joycat: :tonguewink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het denk zo een 40 minuten geleden genomen en begin het te voelen. Wordt wat klam en zweterig, typ-graag-behoefte. Helaas verder nog niets, geen euforie, kick, happy of geil etc.
Kan nog komen, vorige x duurde het volgens mij ook 1,5 uur of langer eer ik echt vol er in zat.

Als ik over een half uur niet voel wat ik wil of het te weinig vind die 150 mg neem ik nog bij. Hoeveel weet ik nog niet, 1/4 pil zou 37 mg zijn en een halve 75 mg.
Vorige keer vond ik 225 mg teveel eigenlijk, dat was dus 1,5 pil. Was toen met een halve (75mg) begonnen en na ruim een uur een hele (150 mg) bijgenomen.
Nu gelijk met een hele van 150 begonnen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ik heb het denk zo een 40 minuten geleden genomen en begin het te voelen. Wordt wat klam en zweterig, typ-graag-behoefte. Helaas verder nog niets, geen euforie, kick, happy of geil etc.
Kan nog komen, vorige x duurde het volgens mij ook 1,5 uur of langer eer ik echt vol er in zat.
Klik om te vergroten...
Wacht je tot je geil wordt uit jezelf, of stimuleer je de boel door even wat porno te bkijken? Of doe je dit niet?
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoppen en anders is het there you go for a night
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ene zei:
En dan moet je het weer van zijn plek halen, weer crushen, wachten, morgen spijt hebben. Neh, niet doen
Klik om te vergroten...
Doe het ook niet hoor. Idd teveel werk en moeite, te lang wachten. Denk dat als ik nu poeder of kristallen had gehad en gesnoven had ipv pillen ik wel bij zou nemen. Omdat het dan snel werkt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Mmm, heb nu wel wat craving om 3mmc bij te nemen! Niet mega heftig maar het is er wel.
Vorige en eerste keer 0 cravings gehad op misschien 2 seconden na.

Het is dat ik weet dat ik dan weer bijna een uur op effect moet wachten en ik weet dat ik dan niet aan 50 mg bijnemen genoeg heb. Dat houd me wat tegen maar wel zin in meer nu… 😕
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook best erg met 3mmc ja, dat is dus het gevaarlijke aan dat spul 😬 maar wel lekker!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
Dat heb ik ook best erg met 3mmc ja, dat is dus het gevaarlijke aan dat spul 😬 maar wel lekker!
Klik om te vergroten...

Vorige x (1e keer) echt 0 cravings gehad. Misschien 1 a 2 seconden maar verder niks.
Nu toch best wel! Snap nu wel dat mensen steeds bijpakken als je genoeg hebt en tijd hebt. Zal bij mij dan als ik zou snuiven flink erg zijn als ik het al zo met oraal heb.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
wapboy zei:
Stoppen en anders is het there you go for a night
Klik om te vergroten...
Nee ik stop hoor. Het duurt me te lang tot het werkt en moet dan weer pil cruxhen, vloeitje maken, en etc. Nee, ik ben klaar met 3mcc voor vandaag!
Al is de craving best heftig moet ik zeggen! Heftiger als bv bij speed etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."