#1
2F-DCK al eens gedaan? Geeft bij mij de mooiste visuals en lekkerste holes. DCK is wel lekker hoor, goede keuze.
Qua stims, ik ben momenteel fan van 2-FMA, wordt als functioneel omschreven, maar met een dosis van 30-35 mg ga ik er wel lekker op, lekker subtiel, geen dip.
4-FMA wordt door anderen als top omschreven, maar vond ik niet veel anders dan de 2-FMA.
Benzo's ben ik niet in thuis. Fluetizolam vond ik iig niks.
Qua stims, ik ben momenteel fan van 2-FMA, wordt als functioneel omschreven, maar met een dosis van 30-35 mg ga ik er wel lekker op, lekker subtiel, geen dip.
4-FMA wordt door anderen als top omschreven, maar vond ik niet veel anders dan de 2-FMA.
Benzo's ben ik niet in thuis. Fluetizolam vond ik iig niks.