Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo ff research chemicals shoppen, jullie nog aanraders?

Zo ff research chemicals shoppen, jullie nog aanraders?

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
2F-DCK al eens gedaan? Geeft bij mij de mooiste visuals en lekkerste holes. DCK is wel lekker hoor, goede keuze.

Qua stims, ik ben momenteel fan van 2-FMA, wordt als functioneel omschreven, maar met een dosis van 30-35 mg ga ik er wel lekker op, lekker subtiel, geen dip.
4-FMA wordt door anderen als top omschreven, maar vond ik niet veel anders dan de 2-FMA.

Benzo's ben ik niet in thuis. Fluetizolam vond ik iig niks.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
2F-DCK al eens gedaan? Geeft bij mij de mooiste visuals en lekkerste holes. DCK is wel lekker hoor, goede keuze.

Qua stims, ik ben momenteel fan van 2-FMA, wordt als functioneel omschreven, maar met een dosis van 30-35 mg ga ik er wel lekker op, lekker subtiel, geen dip.
4-FMA wordt door anderen als top omschreven, maar vond ik niet veel anders dan de 2-FMA.

Benzo's ben ik niet in thuis. Fluetizolam vond ik iig niks.
Klik om te vergroten...
hey thanks!! ik zelf heb nog nooit 2F-DCK gedaan maar zat echt te twijfelen tussen die of DCK en heb nog 2fma thuis. een keer 60mg oraal gedaan en dat voelde echt goed(heb van mezelf adhd en verwachte gewoon rust haha ;p)
heb deze nu nog aan mijn lijst toegevoegd:

DMXE (toch wel sero maar hier wacht ik maar even op)
Bromazolam (schijnt een fijne benzo te zijn na stims)

ga denk ik nu bij dit houden
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpeedPiet zei:
hey thanks!! ik zelf heb nog nooit 2F-DCK gedaan maar zat echt te twijfelen tussen die of DCK en heb nog 2fma thuis. een keer 60mg oraal gedaan en dat voelde echt goed(heb van mezelf adhd en verwachte gewoon rust haha ;p)
heb deze nu nog aan mijn lijst toegevoegd:

DMXE (toch wel sero maar hier wacht ik maar even op)
Bromazolam (schijnt een fijne benzo te zijn na stims)

ga denk ik nu bij dit houden
Klik om te vergroten...
Laat even weten hoe het allemaal bevallen is, ben benieuwd wat je ervan vindt. Veel plezier!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpeedPiet zei:
hey thanks!! ik zelf heb nog nooit 2F-DCK gedaan maar zat echt te twijfelen tussen die of DCK en heb nog 2fma thuis. een keer 60mg oraal gedaan en dat voelde echt goed(heb van mezelf adhd en verwachte gewoon rust haha ;p)
heb deze nu nog aan mijn lijst toegevoegd:

DMXE (toch wel sero maar hier wacht ik maar even op)
Bromazolam (schijnt een fijne benzo te zijn na stims)

ga denk ik nu bij dit houden
Klik om te vergroten...
2f is top. Beetje té zelfs imo

Anders nog O-PCE of een 5-MEO als je voor een disso wil gaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purplext zei:
Qua stims, ik ben momenteel fan van 2-FMA, wordt als functioneel omschreven, maar met een dosis van 30-35 mg ga ik er wel lekker op, lekker subtiel, geen dip.
4-FMA wordt door anderen als top omschreven,
Klik om te vergroten...
2-FMA bedoel je en geen 2-FA? 2-FA vond ik mwah gaat wel.

Ik vind 2-FMA ook een erg fijne stim.
Subtiel, geen serotonine, genoeg energie.
In lagere dosis 20-40 (is pp verschillend) erg functioneel maar niet recreatief.
In een flink hogere dosis wel redelijk recreatief maar verliest dan ook deel van de functionele werking.

4-FMA verbruikt flink serotonine en dat wil TS niet.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
2-FMA bedoel je en geen 2-FA? 2-FA vond ik mwah gaat wel.

Ik vind 2-FMA ook een erg fijne stim.
Subtiel, geen serotonine, genoeg energie.
In lagere dosis 20-40 (is pp verschillend) erg functioneel maar niet recreatief.
In een flink hogere dosis wel redelijk recreatief maar verliest dan ook deel van de functionele werking.

4-FMA verbruikt flink serotonine en dat wil TS niet.
Klik om te vergroten...
slik jij 2-fma? want ik heb alleen de pellets
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
2-FMA bedoel je en geen 2-FA? 2-FA vond ik mwah gaat wel.

Ik vind 2-FMA ook een erg fijne stim.
Subtiel, geen serotonine, genoeg energie.
In lagere dosis 20-40 (is pp verschillend) erg functioneel maar niet recreatief.
In een flink hogere dosis wel redelijk recreatief maar verliest dan ook deel van de functionele werking.

4-FMA verbruikt flink serotonine en dat wil TS niet.
Klik om te vergroten...
Ja, ik had het over 2-FMA. 2-FA is ongeveer de slechtste RC die ik geprobeerd heb...

Oh, dat van die serotonine had ik overheen gelezen, dan de 4-FMA niet doen nee. Alhoewel ik daar niks van gevoeld heb, maar ik ben sowieso niet van het sero-spul (m.u.v. mijn geliefde 3-mmc 🤤)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpeedPiet zei:
slik jij 2-fma? want ik heb alleen de pellets
Klik om te vergroten...
Als ik het neem ja, heb ook pellets.
Ik koop altijd pellets of blotters.

Want ik heb NOG STEEDS geen weegschaal. 😬🙈
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
2-FA is ongeveer de slechtste RC die ik geprobeerd heb
Klik om te vergroten...
Eens!
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Als ik het neem ja, heb ook pellets.
Ik koop altijd pellets of blotters.

Want ik heb NOG STEEDS geen weegschaal. 😬🙈
Klik om te vergroten...
ik heb er eentje van 5 euro op alie maar ga wss voor een duurdere binnekort die ik nu heb is wss meer voor wiet
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
2-FMA zoals eerder al gezegd wordt, 2-FA en 3-FA moet je een beetje geluk hebben met de batch, maar heb met beiden goede ervaringen.

Qua disso's 2-fdck
DCK is zeker Nice. Wel wat meer verdovend, minder psychisch.
O-PCE is wel oké, maar vond het te gejaagd ofzo. Kan dat lastig uitleggen, maar dat zal vast ook persoonlijk zijn.

Vergeet DMXE niet! Heb daar fijne ervaringen mee. Ook heel bizarre. En uiteindelijk ook minder fijne. Maar dat is meer omdat mijn lichaam de drugs niet meer trok en raar begon te reageren. Ligt niet zozeer aan het stofje zelf denk ik.

Ohjaa en (te) hoge doseringen 3-meo-pce/p geven ook heel mooie closed en open eye visuals. Maar dat is misschien niet helemaal wat je zoekt. Ik had er meestal gevaarlijk hoge doseringen voor nodig voordat ik ging hallucineren.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
In een flink hogere dosis wel redelijk recreatief maar verliest dan ook deel van de functionele werking.
Klik om te vergroten...
ik heb 2-fma ook in een dosis gebruikt die ik hier maar niet plaats en dat was wauw het was kort maar krachtig nog nooit zo hyper geweest op een stim

kwa disso o-pce voor mij

en 4-fma is om te bommen maar kwa dosis ik doe zelf als ik het doe 3 x 200 mg
op een avond nacht
om de 2 en half 3 uurtjes
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@De Dunne
@ricor
En de rest. Ik zit ook wat te speuren. En 2fma hoor ik hier ook alleen maar positieve verhalen.

Hoelang werkt het? En ik snuif nooit,(als dat kan) werkt oraal net zo goed.

Sorry voor de vragen. Maar bij de ene vriend duurt het een half uur..en kan blijven bijpakken.
En verschil is bizar maar echt waar. Mijn andere maat doet er 5 uur over en is daarnaast gesloopt. Ben enorm gevoelig voor niet slapen na uppers. Hoe is het met met deze.?

Thanks people
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpeedPiet zei:
ik heb er eentje van 5 euro op alie maar ga wss voor een duurdere binnekort die ik nu heb is wss meer voor wiet
Klik om te vergroten...
Voor wiet is ook wel oke voor mij. Al kan ik beter gelijk een 0,001 (of is 0,01 genoeg?) precieze kopen. Mak dat roep ik al jaaaren…! 🥴🤪😏

Af en toe heb ik het idee dat het gewicht niet klopt bij de coffeeshop. Lees er geen bad-reviews over dus wie weet is het mijn idee.
Sommige toppen zijn dikker, voller en steviger dan anderen dus het kan erg vertekenen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpeedPiet zei:
Hey ik ga zo weer wat bestellen nou is de vraag wat raden jullie mij nog aan?
ik zoek zelf een disso om te genieten van closed eyes visuals en te holen
en stims voor tijdens uitgaan(techno) met alcohol of ghb (geen serotonine)
en misschien nog een benzo om te kunnen slapen als het echt moet

wat ik nu in mijn lijstje heb is
Klik om te vergroten...
Wil je een disso? Ketamine
Stimmetje voor de festivals? Speed
Benzo om te slapen? Oxazepam, themazepam, diazepam.

Snap heel de rc hyps niet de goeie zijn er al tussen uitgevist en mensen blijven maar proberen. Ohja wist je al trouwns dat rc rotzooi een slap aftrekzel van de echte shit is? Waarom pak je dan niet de basic shit. Enige die zijn eigen dingetje hadden waren mephedrone (4mmc) en 4fmp dit waren de enige met unieke werking.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paddestoel zei:
@De Dunne
@ricor
En de rest. Ik zit ook wat te speuren. En 2fma hoor ik hier ook alleen maar positieve verhalen.

Hoelang werkt het? En ik snuif nooit,(als dat kan) werkt oraal net zo goed.

Sorry voor de vragen. Maar bij de ene vriend duurt het een half uur..en kan blijven bijpakken.
En verschil is bizar maar echt waar. Mijn andere maat doet er 5 uur over en is daarnaast gesloopt. Ben enorm gevoelig voor niet slapen na uppers. Hoe is het met met deze.?

Thanks people
Klik om te vergroten...
Werkt oraal juist beter. Het wel werkt heeeeeeel lang na. De echte voelbare werking is bij mij max ongeveer 7 á 8 uren, bij sommigen iets langer. Maar de natsimulatie is nog “erger” en langer bijna als speed. Dus vroeg beginnen en vroeg stoppen (begin middag al) als je überhaupt nog wil slapen nachts.
Wel is die nasleep/comedown minder heftig en vervelend als vele andere middelen. Ook kan ik als ik laag doseer eten en drinken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
dat rc rotzooi een slap aftrekzel van de echte shit is? Waarom pak je dan niet de basic shit.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker waar. En 1P-LSD is ook top. Geen enkel merkbaar verschil met echte LSD.
Etizolam was trouwens ook apart. Niet te vergelijken met geen enkele farmaceutische “echte” benzo qua effect.
Verder, vooral de meeste uppers, zijn idd flauwe aftreksels.
Nadeel is dat niet iedereen even makkelijk aan “echte shit” kan komen. Plus het prijsverschil is gigantisch…
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
MXiPr
Nep
fluetizolam en norflurazepam
4b-mar
methylmescaline
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Dat is zeker waar. En 1P-LSD is ook top. Geen enkel merkbaar verschil met echte LSD.
Etizolam was trouwens ook apart. Niet te vergelijken met geen enkele farmaceutische “echte” benzo qua effect.
Verder, vooral de meeste uppers, zijn idd flauwe aftreksels.
Nadeel is dat niet iedereen even makkelijk aan “echte shit” kan komen. Plus het prijsverschil is gigantisch…
Klik om te vergroten...
Ik vind het appart dat aan echte shit komen onmogelijk is. We leven in nederland we zijn een en al drugs.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
MXiPr
Nep
fluetizolam en norflurazepam
4b-mar
methylmescaline
Klik om te vergroten...
NEP gehaald :) ben benieuwd hoeveel mg zou ik gebruiken gespreid over 6 uur met drank van te voren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."