#1
Ayahuasca theetje beleef mijn eigen film wel😋Kopje thee?
Ayahuasca theetje beleef mijn eigen film wel😋Kopje thee?
Misinformatie maar met goed bedoelde intentie maakt nie uit johJe hebt toch wel gelijkt. Er is tot nu toe niemand van alleen 5-MeO gestorven. Het is altijd met andere drugs geweest.
Mea culpa, zo te zien heb ik onbewust misinformatie verspreid.
Ayahuasca is een hele mooie heb dit 1-2 jaar geleden gedaan. Zeker een aanrader ! Op de smaak na 😂🤮 Zou eerder nog een keer DMT willen roken puur omdat ik de Ayahuasca niet goed binnenkan houden.Het is je vergeven schattigert.
Echter zijn er aardig wat negatieve ervaringen dus ben ik bij deze beter voorbereid.
NN-Dmt & Ayahuasca altijd heel echt gerespecteerd en dat deed het terug maar kennelijk is dit toch iets anders.
Dacht is een beetje het zelfde straatje en sta er nu iig wel wat minder non chalant tegenover.
Juist het kotsen heeft een diepgaande geestelijke reiniging.Ayahuasca is een hele mooie heb dit 1-2 jaar geleden gedaan. Zeker een aanrader ! Op de smaak na 😂🤮 Zou eerder nog een keer DMT willen roken puur omdat ik de Ayahuasca niet goed binnenkan houden.
Ik heb het eerste 4 keer gedronken na 5-10 minuten weer uit gekotst steeds me lichaam kon het niet binnenhouden dus de werkende stoffen konden niet goed opgenomen worden waardoor ik steeds opnieuw moest. Gelukkig lukte het 1 keer om het 25 minuten binnen te houden. Daarna kwam het er ook weer uit. Heb er een mooie kleine reis uit kunnen halen.Juist het kotsen heeft een diepgaande geestelijke reiniging.
Lekker laten goaannnnnn
Ayahuasca of anahuasca?Ik heb het eerste 4 keer gedronken na 5-10 minuten weer uit gekotst steeds me lichaam kon het niet binnenhouden dus de werkende stoffen konden niet goed opgenomen worden waardoor ik steeds opnieuw moest. Gelukkig lukte het 1 keer om het 25 minuten binnen te houden. Daarna kwam het er ook weer uit. Heb er een mooie kleine reis uit kunnen halen.
Ben nog wel van mening dat dit wel iets meer had kunnen zijn ondanks dat het al best een hele heftige trip was.
Volgens de begeleiding die erbij was zei ook dat het niet lang genoeg in mijn lichaam heeft gezeten waardoor de stoffen zich niet goed konden opnemen.
Ondanks dat erg bijzonder spul. Kon niet geloven dat mijn moeder die echt anti drugs is mij dat had aangeraden 😂
Haha volgensmij heb je geen slaap nodig maar een mackroketAyahuasca of anahuasca?
anahausca vond mijn lichaam persoonlijks niks.
Naast dat de trip veel minder leerzaam is en een stuk chaotischer,
Is het gewoon oplichterij ayahuasca betekent:
De liaan van de geestenwereld(dat is de spirit die je begeleid B. Caapi)
En die zit helemaal niet in anahuasca!
Is een beetje alsof je een mackroket koopt zonder kroket maar wel met het broodje en de saus en wat rareen meuk er op.
(Haha sorry random voorbeeld ik heb slaap nodig)
Anahuasca kan even bijzonder als ayahuasca zijn. Dat jij dat niet hebt gehad kan vele oorzaken hebben.Ayahuasca of anahuasca?
anahausca vond mijn lichaam persoonlijks niks.
Naast dat de trip veel minder leerzaam is en een stuk chaotischer,
Is het gewoon oplichterij ayahuasca betekent:
De liaan van de geestenwereld(dat is de spirit die je begeleid B. Caapi)
En die zit helemaal niet in anahuasca!
Is een beetje alsof je een mackroket koopt zonder kroket maar wel met het broodje en de saus en wat rareen meuk er op.
(Haha sorry random voorbeeld ik heb slaap nodig)
Er zullen zeker verschillende recepten zijn die dan ook verschillende werkingen hebben.Anahuasca kan even bijzonder als ayahuasca zijn. Dat jij dat niet hebt gehad kan vele oorzaken hebben.
Het grote verschil tussen Caapi en Syrische wijnruit is dat er in Syrische wijnruit geen THH zit. Als je echter Syrische wijnruit langere tijd kookt heb je ook conversie naar THH. Op dit manier kan anahuasca dezelfde basis brengen als ayahuasca.
En dan nog een opmerking: er is niet 1 soort ayahuasca. Door de vele soorten toevoegingen die door de vele aparte stammen (en nieuwe exploreerders) worden gedaan kan je niet spreken over ayahuasca alsof dit altijd hetzelfde brouwsel is. Er zijn tig verschillende soorten brouwsels waarbij de ene goed kan vallen en de ander je echt niet kan bekoren.
Uhm lekkere roes zoals je ook met keta hebt. Geen idee wat voor categorie dat is disso volgensmij ?Wat voor categorie zoek je precies.
Niet echt een rc maar ghb sluit hier bij aan.
Nice ! Welke film keek je ?Ik heb ervaring met het kijken van een film aan de 2cb. Ik vond de film echt super mooi maar als je hem wilt begrijpen zou k geen 2cb kiezen.
Heb paar jaar geleden veel wiet gerookt valt helaas niet lekker meerWiet? Naast dit ken ik weinig waarmee ik rustig wat kan netflixen. Als het meeste inkickt is focus op de serie/film verloren
Zal dat is op zoeken hier op het forum. Je had het ook over GHB is dat niet net zo verslavend als opiaten ?O-PCE vapen
Alles is verslavend. Er is een drug voor iedereen. Het is heel persoonsafhankelijk.Zal dat is op zoeken hier op het forum. Je had het ook over GHB is dat niet net zo verslavend als opiaten ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."