Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste Rc/designer voor avondje netflixen alleen?

Beste Rc/designer voor avondje netflixen alleen?

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben wel is benieuwd naar RC/designer drugs. Enige waar ik bekend mee ben is truffels.

Er zijn zoveel RC’s kom er niet uit.

Ik Zoek iets dat je een chille roes geeft/Warm gevoel. Of iemand die wat anders leuks weet voor avondje film kijken ?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat voor categorie zoek je precies.
Niet echt een rc maar ghb sluit hier bij aan.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ervaring met het kijken van een film aan de 2cb. Ik vond de film echt super mooi maar als je hem wilt begrijpen zou k geen 2cb kiezen.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb bij een vendor aantal dingen besteld na veel onderzoek op het forum.

2F-DCK HCL (kristallen) voor zekerheid ook EGCG erbij bedankt voor de tip @cutepool
Fluetizolam 1 MG pellets
Norflurazepam Micro Pellets
Zal van elk soort een tripreport maken :)


Mijn verdere interreses liggen nog in overweging.

O-PCE
( puur omdat er veel na effecten te zijn zoals misselijk,braken, ziek worden. )

DMXE
( Vind dit nog wat te spannend over alles wat ik ervan gelezen heb )

5-mAO-DMT
( Deze spreekt mij erg aan doordat het je een gehele reset kan geven in gedachte gang, heb het niet gekocht omdat ik eerst een tripsitter wil hebben voor ik het koop)

​

c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-MeO-DMT is de gevaarlijkste van alle 3. Ook de sterkste.
Daarna heb je O-PCE die super sterk is en heel lang duurt.
DMXE is zelfs zwakker dan DCK, heel vriendelijk en kan moeilijk is kwaad. Heb eigenlijk nooit slechte ervaring gehad.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
5-MeO-DMT is de gevaarlijkste van alle 3. Ook de sterkste.
Daarna heb je O-PCE die super sterk is en heel lang duurt.
DMXE is zelfs zwakker dan DCK, heel vriendelijk en kan moeilijk is kwaad. Heb eigenlijk nooit slechte ervaring gehad.
Klik om te vergroten...
Ik zoek al 2 jaar naar DMT. Nooit geweten dat er een RC van was. Trekt mij het meest aan omdat als je geboren word en vlak voor je doodgaat zelf DMT produceerd. Lees veel positieve dingen over DMT en 5-meO-DMT wat het voor je kan betekenen.
Wat is er zo gevaarlijk aan dan na 1-2x gebruiken?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat je kunt sterven. Letterlijk. Dodelijk. Dood.
Het is niet visueel of per se plezierig, (meestal niet) in tegenstelling tot DMT. Die tweede wordt door mensen op de hele wereld, zonder problemen, wordt geëxtraheerd.
Of geproduceerd:

"We report [1] cortical expression of INMT mRNA in rat and human brain, [2] colocalization of INMT and AADC mRNA in the same cells in rat brain, and [3] predominately non-overlapping expression of INMT with AADC mRNA in rat peripheral organs including the adrenal, kidney, lung, and heart. We further show that DMT is present in rat visual cortex in pineal-intact and pinealectomized animals. Moreover, we show DMT levels are significantly elevated by experimentally-induced cardiac arrest. Collectively, these data support the notion that DMT is synthesized in rat brain and at concentrations consistent with that of other known monoamine neurotransmitters. Our demonstration of INMT mRNA expression in human cerebral cortex, choroid plexus, and pineal gland also suggest that DMT biosynthesis may similarly occur in the human brain."

www.nature.com

Biosynthesis and Extracellular Concentrations of N,N-dimethyltryptamine (DMT) in Mammalian Brain - Scientific Reports

N,N-dimethyltryptamine (DMT), a psychedelic compound identified endogenously in mammals, is biosynthesized by aromatic-L-amino acid decarboxylase (AADC) and indolethylamine-N-methyltransferase (INMT). Whether DMT is biosynthesized in the mammalian brain is unknown. We investigated brain...
www.nature.com www.nature.com
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Dat je kunt sterven. Letterlijk. Dodelijk. Dood.
Klik om te vergroten...
Wut? Bij wat voor dosis?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Dat je kunt sterven. Letterlijk. Dodelijk. Dood.
Het is niet visueel of per se plezierig, (meestal niet) in tegenstelling tot DMT. Die tweede wordt door mensen op de hele wereld, zonder problemen, wordt geëxtraheerd.
Of geproduceerd:

"We report [1] cortical expression of INMT mRNA in rat and human brain, [2] colocalization of INMT and AADC mRNA in the same cells in rat brain, and [3] predominately non-overlapping expression of INMT with AADC mRNA in rat peripheral organs including the adrenal, kidney, lung, and heart. We further show that DMT is present in rat visual cortex in pineal-intact and pinealectomized animals. Moreover, we show DMT levels are significantly elevated by experimentally-induced cardiac arrest. Collectively, these data support the notion that DMT is synthesized in rat brain and at concentrations consistent with that of other known monoamine neurotransmitters. Our demonstration of INMT mRNA expression in human cerebral cortex, choroid plexus, and pineal gland also suggest that DMT biosynthesis may similarly occur in the human brain."

www.nature.com

Biosynthesis and Extracellular Concentrations of N,N-dimethyltryptamine (DMT) in Mammalian Brain - Scientific Reports

N,N-dimethyltryptamine (DMT), a psychedelic compound identified endogenously in mammals, is biosynthesized by aromatic-L-amino acid decarboxylase (AADC) and indolethylamine-N-methyltransferase (INMT). Whether DMT is biosynthesized in the mammalian brain is unknown. We investigated brain...
www.nature.com www.nature.com
Klik om te vergroten...
Ik heb t pas gekocht en heb wel is vaker wat gelezen wat je zegt en had het idee dat je meestal wel kloppende dingen zegt.

Echter google ik nu naar mensen die dood gaan en vind ik niks.

Op erowid zijn de ervaringen ook helemaal niet negatief die op het forum ook niet?...
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy🐱 zei:
Ik heb t pas gekocht en heb wel is vaker wat gelezen wat je zegt en had het idee dat je meestal wel kloppende dingen zegt.

Echter google ik nu naar mensen die dood gaan en vind ik niks.

Op erowid zijn de ervaringen ook helemaal niet negatief die op het forum ook niet?...
Klik om te vergroten...
Ik heb net ook gekeken op erowid. Staan best veel nare dingen over zie ik.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hansklok zei:
Ik heb net ook gekeken op erowid. Staan best veel nare dingen over zie ik.
Klik om te vergroten...
Ik scroll iets meer naar beneden en zie het zelfde inderdaad. :sleeping:

had een paar random trips gelezen boven aan de pagina en die waren positief.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoozerboy🐱 zei:
Ik heb t pas gekocht en heb wel is vaker wat gelezen wat je zegt en had het idee dat je meestal wel kloppende dingen zegt.

Echter google ik nu naar mensen die dood gaan en vind ik niks.

Op erowid zijn de ervaringen ook helemaal niet negatief die op het forum ook niet?...
Klik om te vergroten...
Je hebt toch wel gelijkt. Er is tot nu toe niemand van alleen 5-MeO gestorven. Het is altijd met andere drugs geweest.
Mea culpa, zo te zien heb ik onbewust misinformatie verspreid.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cutepool zei:
Je hebt toch wel gelijkt. Er is tot nu toe niemand van alleen 5-MeO gestorven. Het is altijd met andere drugs geweest.
Mea culpa, zo te zien heb ik onbewust misinformatie verspreid.
Klik om te vergroten...
Het is je vergeven schattigert.

Echter zijn er aardig wat negatieve ervaringen dus ben ik bij deze beter voorbereid.

NN-Dmt & Ayahuasca altijd heel echt gerespecteerd en dat deed het terug maar kennelijk is dit toch iets anders.

Dacht is een beetje het zelfde straatje en sta er nu iig wel wat minder non chalant tegenover.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#14
cutepool zei:
Je hebt toch wel gelijkt. Er is tot nu toe niemand van alleen 5-MeO gestorven. Het is altijd met andere drugs geweest.
Mea culpa, zo te zien heb ik onbewust misinformatie verspreid.
Klik om te vergroten...
Misinformatie maar met goed bedoelde intentie maakt nie uit joh
Snoozerboy🐱 zei:
Het is je vergeven schattigert.

Echter zijn er aardig wat negatieve ervaringen dus ben ik bij deze beter voorbereid.

NN-Dmt & Ayahuasca altijd heel echt gerespecteerd en dat deed het terug maar kennelijk is dit toch iets anders.

Dacht is een beetje het zelfde straatje en sta er nu iig wel wat minder non chalant tegenover.
Klik om te vergroten...
Ayahuasca is een hele mooie heb dit 1-2 jaar geleden gedaan. Zeker een aanrader ! Op de smaak na 😂🤮 Zou eerder nog een keer DMT willen roken puur omdat ik de Ayahuasca niet goed binnenkan houden.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hansklok zei:
Ayahuasca is een hele mooie heb dit 1-2 jaar geleden gedaan. Zeker een aanrader ! Op de smaak na 😂🤮 Zou eerder nog een keer DMT willen roken puur omdat ik de Ayahuasca niet goed binnenkan houden.
Klik om te vergroten...
Juist het kotsen heeft een diepgaande geestelijke reiniging.

Lekker laten goaannnnnn
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snoozerboy🐱 zei:
Juist het kotsen heeft een diepgaande geestelijke reiniging.

Lekker laten goaannnnnn
Klik om te vergroten...
Ik heb het eerste 4 keer gedronken na 5-10 minuten weer uit gekotst steeds me lichaam kon het niet binnenhouden dus de werkende stoffen konden niet goed opgenomen worden waardoor ik steeds opnieuw moest. Gelukkig lukte het 1 keer om het 25 minuten binnen te houden. Daarna kwam het er ook weer uit. Heb er een mooie kleine reis uit kunnen halen.
Ben nog wel van mening dat dit wel iets meer had kunnen zijn ondanks dat het al best een hele heftige trip was.
Volgens de begeleiding die erbij was zei ook dat het niet lang genoeg in mijn lichaam heeft gezeten waardoor de stoffen zich niet goed konden opnemen.
Ondanks dat erg bijzonder spul. Kon niet geloven dat mijn moeder die echt anti drugs is mij dat had aangeraden 😂
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hansklok zei:
Ik heb het eerste 4 keer gedronken na 5-10 minuten weer uit gekotst steeds me lichaam kon het niet binnenhouden dus de werkende stoffen konden niet goed opgenomen worden waardoor ik steeds opnieuw moest. Gelukkig lukte het 1 keer om het 25 minuten binnen te houden. Daarna kwam het er ook weer uit. Heb er een mooie kleine reis uit kunnen halen.
Ben nog wel van mening dat dit wel iets meer had kunnen zijn ondanks dat het al best een hele heftige trip was.
Volgens de begeleiding die erbij was zei ook dat het niet lang genoeg in mijn lichaam heeft gezeten waardoor de stoffen zich niet goed konden opnemen.
Ondanks dat erg bijzonder spul. Kon niet geloven dat mijn moeder die echt anti drugs is mij dat had aangeraden 😂
Klik om te vergroten...
Ayahuasca of anahuasca?

anahausca vond mijn lichaam persoonlijks niks.

Naast dat de trip veel minder leerzaam is en een stuk chaotischer,

Is het gewoon oplichterij ayahuasca betekent:

De liaan van de geestenwereld(dat is de spirit die je begeleid B. Caapi)

En die zit helemaal niet in anahuasca!

Is een beetje alsof je een mackroket koopt zonder kroket maar wel met het broodje en de saus en wat rareen meuk er op.

(Haha sorry random voorbeeld ik heb slaap nodig)
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snoozerboy🐱 zei:
Ayahuasca of anahuasca?

anahausca vond mijn lichaam persoonlijks niks.

Naast dat de trip veel minder leerzaam is en een stuk chaotischer,

Is het gewoon oplichterij ayahuasca betekent:

De liaan van de geestenwereld(dat is de spirit die je begeleid B. Caapi)

En die zit helemaal niet in anahuasca!

Is een beetje alsof je een mackroket koopt zonder kroket maar wel met het broodje en de saus en wat rareen meuk er op.

(Haha sorry random voorbeeld ik heb slaap nodig)
Klik om te vergroten...
Haha volgensmij heb je geen slaap nodig maar een mackroket

Heb wel echt de Ayahuasca gehad had nog nooit gehoord van anahuasca.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snoozerboy🐱 zei:
Ayahuasca of anahuasca?

anahausca vond mijn lichaam persoonlijks niks.

Naast dat de trip veel minder leerzaam is en een stuk chaotischer,

Is het gewoon oplichterij ayahuasca betekent:

De liaan van de geestenwereld(dat is de spirit die je begeleid B. Caapi)

En die zit helemaal niet in anahuasca!

Is een beetje alsof je een mackroket koopt zonder kroket maar wel met het broodje en de saus en wat rareen meuk er op.

(Haha sorry random voorbeeld ik heb slaap nodig)
Klik om te vergroten...
Anahuasca kan even bijzonder als ayahuasca zijn. Dat jij dat niet hebt gehad kan vele oorzaken hebben.

Het grote verschil tussen Caapi en Syrische wijnruit is dat er in Syrische wijnruit geen THH zit. Als je echter Syrische wijnruit langere tijd kookt heb je ook conversie naar THH. Op dit manier kan anahuasca dezelfde basis brengen als ayahuasca.

En dan nog een opmerking: er is niet 1 soort ayahuasca. Door de vele soorten toevoegingen die door de vele aparte stammen (en nieuwe exploreerders) worden gedaan kan je niet spreken over ayahuasca alsof dit altijd hetzelfde brouwsel is. Er zijn tig verschillende soorten brouwsels waarbij de ene goed kan vallen en de ander je echt niet kan bekoren.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Anahuasca kan even bijzonder als ayahuasca zijn. Dat jij dat niet hebt gehad kan vele oorzaken hebben.

Het grote verschil tussen Caapi en Syrische wijnruit is dat er in Syrische wijnruit geen THH zit. Als je echter Syrische wijnruit langere tijd kookt heb je ook conversie naar THH. Op dit manier kan anahuasca dezelfde basis brengen als ayahuasca.

En dan nog een opmerking: er is niet 1 soort ayahuasca. Door de vele soorten toevoegingen die door de vele aparte stammen (en nieuwe exploreerders) worden gedaan kan je niet spreken over ayahuasca alsof dit altijd hetzelfde brouwsel is. Er zijn tig verschillende soorten brouwsels waarbij de ene goed kan vallen en de ander je echt niet kan bekoren.
Klik om te vergroten...
Er zullen zeker verschillende recepten zijn die dan ook verschillende werkingen hebben.

Echter na wat persoonlijke experimenten gaat mijn voor keur toch echt uit naar iets wat caapi bevat.

En dit werd voor mijn ervaring met anahuasca bevestigd.

Echter is dit een gevoels ding dus sluit ik me inderdaad af voor anahuasca.

Ik volg mijn gevoel in wat ik doe dat wil niet zeggen dat dat voor een ander ook zo is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."