Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMA

3MMA

19 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
3 MMA is voor losers die geen echte drugs kunnen kopen via marrokanen

Wat een sukkel ben je zeg rat
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind alleen maar hele wisselende meningen hierover. Ik vroeg mij af of er al meer ervaringen zijn met deze RC? En of het vergelijkbaar is met 3MMC.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, heb het links laten liggen vanwege de negatieve ervaringen en achtergrond. Maar dat was toen het pas net op de markt was.

Het lijkt waarschijnlijk zeker niet op 3-mmc. Het is namelijk een amfetamine en geen cathinon.

Voor 3-mmc vervangers kan je je beter wagen aan 3-cmc.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, heb het links laten liggen vanwege de negatieve ervaringen en achtergrond. Maar dat was toen het pas net op de markt was.

Het lijkt waarschijnlijk zeker niet op 3-mmc. Het is namelijk een amfetamine en geen cathinon.

Voor 3-mmc vervangers kan je je beter wagen aan 3-cmc.
Klik om te vergroten...
Hmm oké, ik heb 3cmc geprobeerd en vond er niet zoveel aan. Het klinkt mij alsnog niet slecht, een amfetamine soort met serotonine afgifte (denk ik?) Bedankt voor je reactie.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Allebei troep. Kap met die shit. Er is een reden dat dit soort dingen nu gebeuren, omdat ze de hele lijst al hebben afgewerkt en met nieuwe dingen moeten komen.
Er is een reden dat er niet is begonnen met Fluor of Chloor omdat we wisten hoe naar die shit ie voor ons lichaam. Soms, als we jolig zijn, stoppen we ze zelfs in raketten en schieten we het op elkaar. Ken je die beelden nog? Die rijen met blauwe kinderlichaampjes die buiten werden neergelegd? En dan waren het geen smurfen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Allebei troep. Kap met die shit. Er is een reden dat dit soort dingen nu gebeuren, omdat ze de hele lijst al hebben afgewerkt en met nieuwe dingen moeten komen.
Er is een reden dat er niet is begonnen met Fluor of Chloor omdat we wisten hoe naar die shit ie voor ons lichaam. Soms, als we jolig zijn, stoppen we ze zelfs in raketten en schieten we het op elkaar. Ken je die beelden nog? Die rijen met blauwe kinderlichaampjes die buiten werden neergelegd? En dan waren het geen smurfen.
Klik om te vergroten...
Vanaaaffff nu! mag niemand meer amfetamines gebruiken!

Sorry Dirk, nu ben ik in een flauwe bui

​

D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Vanaaaffff nu! mag niemand meer amfetamines gebruiken!

Sorry Dirk, nu ben ik in een flauwe bui

​

Klik om te vergroten...
I have much to teach

do you perhaps have the two large boulders on your chest I asked for?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
I have much to teach

do you perhaps have the two large boulders on your chest I asked for?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of dit een referentie is naar iets maar ik heb geen keien op mijn borst. Wat ik wel binnen handbereik heb:

- Een banaan
- Een koekje (zo een lekkere met spijs en amandel)
- Sinaasappelsap
- Twee truien
- Fles water
- Flesje sinaasappelsap
- Syringe 5ml
- neusspray 10ml
- Box
- Opladers
- Snuifspateltje

Voor andere dingen moet ik opstaan, kan je hier iets mee?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Ik weet niet of dit een referentie is naar iets maar ik heb geen keien op mijn borst. Wat ik wel binnen handbereik heb:

- Een banaan
- Een koekje (zo een lekkere met spijs en amandel)
- Sinaasappelsap
- Twee truien
- Fles water
- Flesje sinaasappelsap
- Syringe 5ml
- neusspray 10ml
- Box
- Opladers
- Snuifspateltje

Voor andere dingen moet ik opstaan, kan je hier iets mee?
Klik om te vergroten...
Even de strategieën overdenken…
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Geneesmiddel dr uit 👉
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
@Geneesmiddel dr uit 👉
Klik om te vergroten...
Waaruit? Dan moet ik eerst ergens in. Ik kan proberen holes, spaces en voids te creeeren met mijn neuspraytje en dan mezelf daaruit vechten. Ik weet niet wat je bedoeld, wees niet verlegen en gooi het eruit
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rat zei:
Ik vind alleen maar hele wisselende meningen hierover. Ik vroeg mij af of er al meer ervaringen zijn met deze RC?
Klik om te vergroten...
Ik heb begrepen dat het een vrij zware roes geeft, maar daarin wel redelijk euforisch is. Ik las bijvoorbeeld een tripreport van iemand die ervan euforisch op de bank ging zitten chillen, maar niet heel veel praten bijvoorbeeld. Het is dan een beetje de vraag of je daarnaar op zoekt bent. Want als je specifiek op zoek bent naar de effecten van 3-MMC:
Rat zei:
En of het vergelijkbaar is met 3MMC.
Klik om te vergroten...
Ja en nee dus. 3-MMA is ook een entactogene stimulant net als 3-MMC. Maar 3-MMC bleef nog redelijk 'helder'. Sommige mensen vonden juist dat aspect fijn in bijvoorbeeld een sociale setting: dat je niet té veel onder invloed bent. Als je dat verwacht dan ga je met 3-MMA geen leuke ervaring hebben. Mede daarom is het belangrijk om van elke drug echt wat nieuws te verwachten. Als je zoekt naar een 'vervanger van (..)' dan is de kans dat je teleurgesteld raakt aanzienlijk omdat drug-effecten zo kunnen verschillen en het misschien net een nuance was die je aangenaam vond.

Als ik het zou vergelijken dan denk ik dat 3-MMA meer in de buurt komt met 4-FMA. Maar ik heb zelf nooit 3-MMA genomen dus ik kan geen goede kwalitatieve vergelijking maken. De online reports lopen nogal uiteen. 4-FMA heeft in ieder geval ook meer die zware euforische roes waarvan je even achterover gaat zitten en chillen. En online zie ik de drug meer met MDMA en 5-MAPB vergeleken worden dan met 3-MMC. Hoewel anderen zeggen dat de effecten tussen speed en 3-MMC in zitten. Mogelijk heeft dat verschil ook te maken met de ingenomen dosis: dat een lage dosis wat meer stimulerend is en bij een hoge dosis de kalmerende euforie meer de overhand krijgt

Het lijkt erop dat er flinke doseringen nodig zijn om zo'n roes te bewerkstelligen. Online lees ik ook mensen die 3-MMA niks vinden. Die het omschrijven als 'de na-effecten van een stimulerende drug' en die daarna best veel last van bijwerkingen krijgen zoals vergeetachtigheid, verwarring, een tintelend gevoel in ledematen, vasoconstrictie, misselijkheid, buikklachten en last van hun neus omdat het snuiven nogal onprettig schijnt te zijn.

Probeer met nieuwe drugs altijd minimaal een uur lang te zoeken naar informatie, waarbij je ook actief zoekt naar ongewenste bijwerkingen.





G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
3 MMA is voor losers die geen echte drugs kunnen kopen via marrokanen

Wat een sukkel ben je zeg rat
Klik om te vergroten...
Tenminste wel een rijke loser dan, tering 3mma is duur :')

@Neo-Shulginist Dankjewel voor alle informatie!
Als het tussen speed en 3mmc in ligt lijkt mij dit echt een hele leuke RC. Maar als het vooral op je sero werkt dan lijkt het me weer 3 keer niks.
Ik laat het maar ff links liggen nog en wacht dan liever nog even af tot er meer over bekend is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Er is een reden dat er niet is begonnen met Fluor of Chloor omdat we wisten hoe naar die shit ie voor ons lichaam.
Klik om te vergroten...

Om dit allemaal over één kam te scheren is totale bullshit. O.a. Fluor wordt heel veel toegepast in medicijnen om één middel potenter te maken, beter door een celbarière te laten komen, het metabolisme te vertragen etc.

Of het toevoegen van een fluoratoom gevaarlijk is voor je lichaam hangt helemaal per stof af. Dat ligt veel complexer in elkaar en hangt samen met hoe het door je lichaam afgebroken en afgescheiden wordt.

Bij sommige middelen kan het riskant zijn. Bij sommige middelen totaal niet. Een statement dat fluor in een stof per definitie gevaarlijk is, is dus overtrokken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik zeg niet en en
Ik zeg vrij waarschijnlijk ook slecht
Nu je het zegt
Jodide in zout 🧐
Klik om te vergroten...

Kijk, de kans dat het in 3-cmc geen goede invloed heeft op ons lichaam is best aanwezig. Maar dat weten we pas zeker na een degelijk onderzoek.

Maar het is niet zo dat het bij alle stoffen waar een chloor of fluor atoom aanhangt, slecht is voor het lichaam. Dat valt of staat echt met de manier hoe ons lichaam het afbreekt en uitscheid.

Wat betreft het zout. Je lichaam heeft ook een klein beetje jodium nodig. Daarnaast is dit echt een toevoeging aan het zout. En geen atoom dat aan het NaCl molecuul hangt. Dat heet een soort I-NaCl wordt zegmaar.

Dat maakt echt een wezenlijk verschil in hoe iets verwerkt kan worden in ons lichaam.

Als ik op een ander voorbeeld kom, kom ik hier nog op terug. Kan nu even geen goed voorbeeld bedenken van een 'gezond' molecuul waar zeer 'ongezonde' atomen aanhangen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Bij sommige middelen kan het riskant zijn. Bij sommige middelen totaal niet. Een statement dat fluor in een stof per definitie gevaarlijk is, is dus overtrokken.
Klik om te vergroten...
Ik zeg niet en en
Ik zeg vrij waarschijnlijk ook slecht
Nu je het zegt
Jodide in zout 🧐
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
◻️ i surrender my forces over to you
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#18
3MMA is mijn all-time favorite RC. Het is niet goedkoop maar z'n geld waard. De 'methyl' en 'meth' staan garant voor een verrassende space-flight.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beady zei:
3MMA is mijn all-time favorite RC. Het is niet goedkoop maar z'n geld waard. De 'methyl' en 'meth' staan garant voor een verrassende space-flight.
Klik om te vergroten...
Klinkt interesting.. Welke ROA?
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beady zei:
3MMA is mijn all-time favorite RC. Het is niet goedkoop maar z'n geld waard. De 'methyl' en 'meth' staan garant voor een verrassende space-flight.
Klik om te vergroten...
Wow goed om er zulke positieve dingen over te horen. Ben ook benieuwd welke ROA. Toch maar eens proberen binnenkort denk ik... Lees steeds meer goede dingen erover.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."