Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*4f-mph oraal gebruiken (voor studie)* Voorheen gebruikte ik wel eens ritalin om te studeren en dat vond ik een erg fijn middel. Hierdoor heb ik een zakje 4f-mph poeder besteld. Ik heb de ervaring op deze form gelezen om het vervolgens zelf te gebruiken. Op een andere forum heb ik gelezen dat 10 mg echt wel genoeg is om te gebruiken. In het zakje dat ik heb besteld zit 60 mg, dus op goed geluk heb een bommetje gemaakt waarin ik dacht ongeveer 10 mg te hebben gepakt. Omdat ik een paar keer voorbij zag komen dat wanneer je te veel pakt je het erg goed voelt, heb ik besloten mijn bommetje toch maar te verdelen in 2 bommetjes (ik wilde niet het risico lopen dat ik te veel innam en ik ben zeker niet bang aangelegd op “drugs”gebied). Na de verdeling zat er ongeveer 1 (wel redelijk royaal) sleutelpuntje in een bommetje en deze heb ik oraal ingenomen. Ik merk wel dat dit al best veel is (opgelucht dat ik minder in heb genomen dan in eerste instantie de bedoeling was). Het enorme euforische gevoel heb ik gelijk en wil ook gelijk aan de slag met de studie. Maar na 1,5 uur (nu dus) merk ik dat het echt wel (letterlijk) als een bom in slaat en wilde ik deze ervaring delen voor mensen die 4f-mph ook willen gebruiken voor de studie. Op zich vind ik het een fijn spulletje, maar voor de volgende keer zal ik echt wat minder pakken voor een bommetje (1 klein sleutelpuntje) want het effect is mega. Ik vind het gevoel met deze hoeveelheid beetje te vergelijken met xtc. Dus een tip als je het wil gebruiken voor het studeren (net als ik) en je hebt geen weegschaal: 1 klein sleutelpuntje 4f-mph poeder verwerken in een bommetje (wikkelen in een vloeitje) voor oraal gebruik en het werkt top! P.s. Het werkte bij mij al na 30 minuten!"