Speculoosies , jummie 😍😜
Er is zonet 160mg door mn keelpijpje gegleden. Als ik het overleef laat ik weten hoe het was![]()
Ik bedoelde slechts of je het hebt laten testen. Gezien je een dosering nam en niks voelde. Dan lijkt mij stap 1 toch nagaan of je wel neemt wat je denkt dat je neemt. Zal niet de eerste keer zijn dat een vendor een inactieve stof verstuurd.Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen
Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.
Maar goed... Dat ter zijde...
Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment![]()
Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen
Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.
Maar goed... Dat ter zijde...
Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment![]()
Anders rectaalOkee , ik heb nu 4 pilletjes mandrax.
Mandrax is dus een combo van methaqualone (250mg) en diphenhydramine (25mg).
Twijfel nog altijd of ik ze binnenkort eens ga roken , of ze gewoon ga innemen.
Jij mag niet zo sneaky mee lezen in andere topics 😜😂.Anders rectaal
Je kan er altijd 1 of 2 innemen en de 2 andere oproken.
Okee , ik heb nu 4 pilletjes mandrax.
Mandrax is dus een combo van methaqualone (250mg) en diphenhydramine (25mg).
Twijfel nog altijd of ik ze binnenkort eens ga roken , of ze gewoon ga innemen.
Zal voor binnen een dikke 3 weken zijnSlik er is voor mij, en laat me weten wat het is bro! Ben heel benieuwd!! Thx.
Je kan ook googlen op sl-164 tripreport. Voor iemand die deze site wil pentesten mag je toch wel verwachten dat hij een zoekmachine kan bedienen.![]()
Dat was grappig. Misschien kunnen we dat op elk bericht op dit forum antwoorden?
Alleen niet nuttig, aangezien 80% van de zoekresultaten gaat over het type zonnebril SL-164 van Saint Laurent. De andere 19% geven geen info over SL-164 behalve de chemische structuur.
Iets wat ik ook duidelijk in mijn post vermeld heb trouwens.
Dit is het belangrijkste deel van mijn vraag. Onmogelijk te vinden via Google dus.
Klik hier voor de weg naar álles wat je wil weten! You're welcome!![]()
Ik zoek vooral iemand die deze drug al gedaan heeft en hier veel over kan vertellen. Ideaal zou zijn iemand die SL-164 én Qualudes gedaan heeft en een vergelijking kan maken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."