Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSL-164

SL-164

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psilocyloner zei:
Klik hier voor de weg naar álles wat je wil weten! You're welcome! :thumbsup:
Klik om te vergroten...



Dat was grappig. Misschien kunnen we dat op elk bericht op dit forum antwoorden?

Alleen niet nuttig, aangezien 80% van de zoekresultaten gaat over het type zonnebril SL-164 van Saint Laurent. De andere 19% geven geen info over SL-164 behalve de chemische structuur.

Iets wat ik ook duidelijk in mijn post vermeld heb trouwens.

heyol zei:
Ik zoek vooral iemand die deze drug al gedaan heeft en hier veel over kan vertellen. Ideaal zou zijn iemand die SL-164 én Qualudes gedaan heeft en een vergelijking kan maken!
Klik om te vergroten...

Dit is het belangrijkste deel van mijn vraag. Onmogelijk te vinden via Google dus.
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het twitchen lijkt me wel echt heel eng. Iemand ervaring mee hier?
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is zonet 160mg door mn keelpijpje gegleden. Als ik het overleef laat ik weten hoe het was :)
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Later nog 100mg bij gegooid, maar helaas weinig van gemerkt.
Binnenkort een herkansing met hogere dosis :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perrydiculous zei:
Later nog 100mg bij gegooid, maar helaas weinig van gemerkt.
Binnenkort een herkansing met hogere dosis :)
Klik om te vergroten...
Vraag me af wat de kwaliteit is.
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Vraag me af wat de kwaliteit is.
Klik om te vergroten...
ok... ik weet niet wat ik hiermee moet?
of wilde je gewoon graag even je negativiteit delen?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Vraag me af wat de kwaliteit is.
Klik om te vergroten...
Je kunt het in de andere RC Reddit posts wel een beetje aflezen maar vanaf zo'n 250mg wordt SL-164 een beetje beter merkbaar.

Ik heb wel vaker genoemd zien worden dat SL-164 wat prijzig is aangezien 1 gram slechts zo'n 4 doseringen betreft waar een gram toch al wel wat kost. Van de duratie van SL-164 wordt echter ook gezegd dat deze 3x langer is dan die van Qualudes.

Als mensen Phenibut of GHB vrij laag doseren melden ze vrij standaard 'niets te merken' waar de effecten desondanks toch wel vrij hard lijken te stapelen wanneer je een bepaald doseringspunt voorbij bent. Ik kan mij wel voorstellen dat de subjectieve effecten tussen 200mg en 400mg SL-164 vrij aanzienlijk kunnen wezen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perrydiculous zei:
ok... ik weet niet wat ik hiermee moet?
of wilde je gewoon graag even je negativiteit delen?
Klik om te vergroten...
Just an honest question. Heb verder geen idee van de normale doseringen dus daarom vroeg ik het me af. Bij veel rc's heb je bij 260mg al wel wat effect.

Zoals @Jmths net aangaf wordt dit goedje vanaf 250 mg beter merkbaar.

Dan is het toch een legitieme vraag om even na te denken over de kwaliteit en indien mogelijk te laten testen?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Just an honest question. Heb verder geen idee van de normale doseringen dus daarom vroeg ik het me af. Bij veel rc's heb je bij 260mg al wel wat effect.

Zoals @Jmths net aangaf wordt dit goedje vanaf 250 mg beter merkbaar.

Dan is het toch een legitieme vraag om even na te denken over de kwaliteit en indien mogelijk te laten testen?
Klik om te vergroten...
Dat heeft dan toch gewoon met de potentie van de analoog te maken en niet met de kwaliteit/kwantiteit ?

Zal ook wel aan de stof liggen lijkt me.
Benzo rc's zijn dan in de meeste gevallen zo potent dat ze in de microgram klasse al effect hebben , terwijl cathinones analogen dan weer meer merkbaar zijn in hogere (mg) dosisen.

Ik weet nu niet echt in welke klasse drugs sl-164 in valt..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Dat heeft dan toch gewoon met de potentie van de analoog te maken en niet met de kwaliteit/kwantiteit ?

Zal ook wel aan de stof liggen lijkt me.
Benzo rc's zijn dan in de meeste gevallen zo potent dat ze in de microgram klasse al effect hebben , terwijl cathinones analogen dan weer meer merkbaar zijn in hogere (mg) dosisen.

Ik weet nu niet echt in welke klasse drugs sl-164 in valt..
Klik om te vergroten...
Gezien het vanaf 250mg beter merkbaar wordt en de OP niks merkte van 260mg zou je ook vraagtekens kunnen zetten bij de puurheid/kwaliteit van de genomen stof is wat ik bedoelde.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Gezien het vanaf 250mg beter merkbaar wordt en de OP niks merkte van 260mg zou je ook vraagtekens kunnen zetten bij de puurheid/kwaliteit van de genomen stof is wat ik bedoelde.
Klik om te vergroten...
Als je het op die manier stelt begrijp ik je vraag beter :).

Mss heeft ts wel tolerantie mbt deze stoffen.
Of is idd de kwaliteit slecht.
Maar dat zijn dan weer speculaties.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
5576891f-2b5b-11e8-abcc-02b7b76bf47f.jpg
inner_search zei:
Als je het op die manier stelt begrijp ik je vraag beter :).

Mss heeft ts wel tolerantie mbt deze stoffen.
Of is idd de kwaliteit slecht.
Maar dat zijn dan weer speculaties.
Klik om te vergroten...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Bekijk bijlage 6985
Klik om te vergroten...
Speculoosies , jummie 😍😜
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perrydiculous zei:
Er is zonet 160mg door mn keelpijpje gegleden. Als ik het overleef laat ik weten hoe het was :)
Klik om te vergroten...

Min dose is een stuk hoger circa 400mg. Maar don 't try it at home. Tenzij je het langzaam opbouwt. Dan lijkt het meer op quaaludes 😏

Maar het schijnt dat het neurotoxisch is. Hoop dat het wel meevalt ...
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen :tongueout:

Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.
Maar goed... Dat ter zijde...

Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment :grin:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perrydiculous zei:
Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen :tongueout:

Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.
Maar goed... Dat ter zijde...

Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment :grin:
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde slechts of je het hebt laten testen. Gezien je een dosering nam en niks voelde. Dan lijkt mij stap 1 toch nagaan of je wel neemt wat je denkt dat je neemt. Zal niet de eerste keer zijn dat een vendor een inactieve stof verstuurd.

Dat kun je naïef noemen, ik noem het consequent.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
@heyol , ik sta terug bij men zuid Afrikaanse collega , moest je nog vragen hebben mbt mandrax.
Dan is het vandaag en morge de moment.
Ik kan je al meegeven dat hij sl-164 al heeft geprobeerd en nog niet in de verste verte op mandrax (roken) lijkt en is dus bij die 1ne keer gebleven.
Met 1 pil mandrax icm 2 sigaretten en 0.5g weed hebben ze 4 puffen.
Hij rookt nog bijna dagenlijks het spul en een familie stuurt het op vanuit Zuid-Afrika zelf.
Morgen heb ik 4 pilletjes :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perrydiculous zei:
Precies, dat is inderdaad ok wel wat ik erover gehoord heb. En ik ben ook bewust aan de lage kant begonnen. Die neurotoxiciteit zou me niets verbazen gezien de horror verhalen, maarja, ik moet toch de 100 een keer halen, anders kan ik dat nooit van m'n bucketlist strepen :tongueout:

Qua categorie valt SL-164 onder de Barbituraten. Niet veel op de RC markt waarmee je het kunt vergelijken.
Wat betreft de puurheid: Zelfs als je Methaqualon als richtlijn neemt, wat in de geneeskunde gebruikt werd, wijkt deze dosis niet eens heel erg af. Zonder enig referentiekader een mening vormen over een dosis getuigt ook van een vrij naïeve houding, mijns inziens. Kijk bijvoorbeeld eens naar Phenibut of GHB, waarbij 2g verre van ongewoon is.
Maar goed... Dat ter zijde...

Volgende keer begin ik met 220 ofzo, denk ik, maar whatever feels right in the moment :grin:
Klik om te vergroten...

Het is een analoog van quaaludes die onder de groep

It is a member of the quinazolinone class.
Vallen geen barb of benzo dus :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Okee , ik heb nu 4 pilletjes mandrax.
Mandrax is dus een combo van methaqualone (250mg) en diphenhydramine (25mg).
Twijfel nog altijd of ik ze binnenkort eens ga roken , of ze gewoon ga innemen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Okee , ik heb nu 4 pilletjes mandrax.
Mandrax is dus een combo van methaqualone (250mg) en diphenhydramine (25mg).
Twijfel nog altijd of ik ze binnenkort eens ga roken , of ze gewoon ga innemen.
Klik om te vergroten...
Anders rectaal :wink:
Je kan er altijd 1 of 2 innemen en de 2 andere oproken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."