Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke rc geeft julie de meeste euforie?

welke rc geeft julie de meeste euforie?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
ik heb niet super veel ervaring met rc drugs, maar ik heb wel wat dingen gebruikt. zoals: 6 apb, 5 apb, 5 mapb. en een paar andere dingen.
maar ik ben benieuwd welke rc de meeste euforie geeft voor julie.
i
inner_searchLid
3-meO-PCP en opce.
G
GeneesmiddelLid
Je hebt verschillende soorten euforie. De stoffen die jij beschrijft krijgen hun euforie van serotonine release en zijn idd de sterkte releasers op de RC markt.

Zelf krijg ik juist veel euforie van psychedelica, alles leuk vinden, lachen etc. 4-HO-MET vooral.
L
LDJ1000Lid
Geneesmiddel zei:
Je hebt verschillende soorten euforie. De stoffen die jij beschrijft krijgen hun euforie van serotonine release en zijn idd de sterkte releasers op de RC markt.

Zelf krijg ik juist veel euforie van psychedelica, alles leuk vinden, lachen etc. 4-HO-MET vooral.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog 2 4 ho met 20 mg pillen liggen. Ik heb het nog nooit gebruikt. hoe veel zou jij zou jij aan raden te gebruiken voor de eerste keer?
S
StraatPiraatLid
de '3mmc' die nu bij dealers in omloop is, ik heb van veel verschillende bronnen gehaald en het is bijna allemaal kak maar in 2 gevallen leveren ze poes/miauw/3mmc (volgens hunzelf dan) waar ik van 1 bommetje echt helemaal knetter kan gaan.
de rush van zon bom is keer op keer alsof ik voor t eerst xtc ervaar, mits ik een tijdje tussen de keren dat ik gebruik houd
G
GeneesmiddelLid
Lldj_ zei: