6-apb. Sheās Magic š„°
Maar doe je dat dan ook?
zeker, minimaal een uur of 2 tussen de bommetjes en na een binge ben ik vaak wel 1 tot 7 dagen clean. Is ook niet echt dat ik dat als richtlijn gebruik, ik heb te weinig controle om me aan een constante te houden. Het ging stukken beter nadat ik weer een relatie kreeg met een top meid, maar toen ik een andere straat apotheker met bezorgservice, maar minimaal 5g afname, gevonden had ging het best hard downhill.
Daarvoor was ik zonder al te veel moeite mee te hebben gewoon 1 keer per werkcyclus 1.5 gram aan het doen. 5 ploegendienst hield in 6 dagen werk 4 dagen vrij dus een sessie per 10 dagen hield ik een tijdje vol. Na de eerste 2 dagen en dan nog maal 2 dagen begon ik weer 8 uur later dus dan had ik 24 uur tussen mn werk zitten die wel pittig kon zijn maar wel uit hield.
Nu weet ik wat je gaat zeggen, das alsnog veel te veel etc etc. maar die discussie hebben we al eerder gevoerd en kwamen we niet uit maar als ik het hierbij kon houden was ik er okƩ mee geweest. Met dat patroon was ik prima in staat mn dagelijkse bezigheden voor mekaar te krijgen en kon ik wel genieten van mn werkdagen, goede rust en lekker eten. Dan had ik ruimte om aan dingen te werken die me triggeren of in de weg staan om vervolgens met ywcc de drugs helemaal achter me te laten.
Maarrrrrr, desbetreffende straatapotheker had de beste rotzooi die ik ooit had gehad, niet alleen van de poeders die verhandeld werden met de stempel 3m maar van drugs in t algemeen. Ik zal hem nooit vergeven hoe dankbaar ik hem was dat ik die shit gevoeld had, als je snapt wat ik bedoel.
Ik haat het met liefde en met liefde haat ik erop, maar door die grotere afname is mijn gebruik geen haat liefde balans meer en is het tij naar liefde gekeerd. Het gebruik werd niet per se veel vaker, maar alles ging aan een stuk door op en nadat je een keer op de rekening kijkt realiseer je je dat 5 gram niet in 3 dagen verdwijnen kan.
zie net dat ik dit bovenstaande uit had getypt maar neit geplaatst dus ik klik gewoon op plaats zonder te kijken wat er staat i hope its somewhat coherent