Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke rc geeft julie de meeste euforie?

welke rc geeft julie de meeste euforie?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb niet super veel ervaring met rc drugs, maar ik heb wel wat dingen gebruikt. zoals: 6 apb, 5 apb, 5 mapb. en een paar andere dingen.
maar ik ben benieuwd welke rc de meeste euforie geeft voor julie.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
3-meO-PCP en opce.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt verschillende soorten euforie. De stoffen die jij beschrijft krijgen hun euforie van serotonine release en zijn idd de sterkte releasers op de RC markt.

Zelf krijg ik juist veel euforie van psychedelica, alles leuk vinden, lachen etc. 4-HO-MET vooral.
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Je hebt verschillende soorten euforie. De stoffen die jij beschrijft krijgen hun euforie van serotonine release en zijn idd de sterkte releasers op de RC markt.

Zelf krijg ik juist veel euforie van psychedelica, alles leuk vinden, lachen etc. 4-HO-MET vooral.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog 2 4 ho met 20 mg pillen liggen. Ik heb het nog nooit gebruikt. hoe veel zou jij zou jij aan raden te gebruiken voor de eerste keer?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
de '3mmc' die nu bij dealers in omloop is, ik heb van veel verschillende bronnen gehaald en het is bijna allemaal kak maar in 2 gevallen leveren ze poes/miauw/3mmc (volgens hunzelf dan) waar ik van 1 bommetje echt helemaal knetter kan gaan.
de rush van zon bom is keer op keer alsof ik voor t eerst xtc ervaar, mits ik een tijdje tussen de keren dat ik gebruik houd
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lldj_ zei:
Ik heb nog 2 4 ho met 20 mg pillen liggen. Ik heb het nog nooit gebruikt. hoe veel zou jij zou jij aan raden te gebruiken voor de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Heb je ervaring met psychedelica? Een eerste keer is 20mg een prima dosis. Het is wel trippy dus belangrijk dat je je goed voorbereidt en weet wat je kunt verwachten.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
3m en 6apb
M
MorethenafeelingšŸ”’Lid
01-01-2024, 00:00
#8
euthylone, 6apb
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
6-apb. She’s Magic 🄰

StraatPiraat zei:
de rush van zon bom is keer op keer alsof ik voor t eerst xtc ervaar, mits ik een tijdje tussen de keren dat ik gebruik houd
Klik om te vergroten...
Maar doe je dat dan ook?
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
4-FA
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat doet 6-apb dan ,sterkere rush dan 3cmcof 3mmc ? . slammen of ?
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
regular ChemsUser zei:
Wat doet 6-apb dan ,sterkere rush dan 3cmcof 3mmc ? . slammen of ?
Klik om te vergroten...
het is minder stimulerend dan 3cmc en laat meer serotonine vrij
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
6-apb. She’s Magic 🄰


Maar doe je dat dan ook?
Klik om te vergroten...
zeker, minimaal een uur of 2 tussen de bommetjes en na een binge ben ik vaak wel 1 tot 7 dagen clean. Is ook niet echt dat ik dat als richtlijn gebruik, ik heb te weinig controle om me aan een constante te houden. Het ging stukken beter nadat ik weer een relatie kreeg met een top meid, maar toen ik een andere straat apotheker met bezorgservice, maar minimaal 5g afname, gevonden had ging het best hard downhill.

Daarvoor was ik zonder al te veel moeite mee te hebben gewoon 1 keer per werkcyclus 1.5 gram aan het doen. 5 ploegendienst hield in 6 dagen werk 4 dagen vrij dus een sessie per 10 dagen hield ik een tijdje vol. Na de eerste 2 dagen en dan nog maal 2 dagen begon ik weer 8 uur later dus dan had ik 24 uur tussen mn werk zitten die wel pittig kon zijn maar wel uit hield.
Nu weet ik wat je gaat zeggen, das alsnog veel te veel etc etc. maar die discussie hebben we al eerder gevoerd en kwamen we niet uit maar als ik het hierbij kon houden was ik er okƩ mee geweest. Met dat patroon was ik prima in staat mn dagelijkse bezigheden voor mekaar te krijgen en kon ik wel genieten van mn werkdagen, goede rust en lekker eten. Dan had ik ruimte om aan dingen te werken die me triggeren of in de weg staan om vervolgens met ywcc de drugs helemaal achter me te laten.

Maarrrrrr, desbetreffende straatapotheker had de beste rotzooi die ik ooit had gehad, niet alleen van de poeders die verhandeld werden met de stempel 3m maar van drugs in t algemeen. Ik zal hem nooit vergeven hoe dankbaar ik hem was dat ik die shit gevoeld had, als je snapt wat ik bedoel.

Ik haat het met liefde en met liefde haat ik erop, maar door die grotere afname is mijn gebruik geen haat liefde balans meer en is het tij naar liefde gekeerd. Het gebruik werd niet per se veel vaker, maar alles ging aan een stuk door op en nadat je een keer op de rekening kijkt realiseer je je dat 5 gram niet in 3 dagen verdwijnen kan.

zie net dat ik dit bovenstaande uit had getypt maar neit geplaatst dus ik klik gewoon op plaats zonder te kijken wat er staat i hope its somewhat coherent
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geneesmiddel zei:
Je hebt verschillende soorten euforie. De stoffen die jij beschrijft krijgen hun euforie van serotonine release en zijn idd de sterkte releasers op de RC markt.

Zelf krijg ik juist veel euforie van psychedelica, alles leuk vinden, lachen etc. 4-HO-MET vooral.
Klik om te vergroten...
Je zou zelfs verder kunnen gaan en zeggen dat euforie iets heel persoonlijk is en iedereen dit anders ervaart.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zoek er nog naar! Mss door mn add/adhd (currently niet aan rilatine, maar ga er wel zan beginnen op noodzakelijke dagen na zo ongeveer 30 jaar niet meer genomen te hebben) maar ik voel niets….
Tot nu toe geprobeerd: coke, van verschillende vendors bij met merkbare kwaliteit, bevestigd door de kenners om me heen die meededen. Ik werd er wat wakkerder van, vermoeidheidsgevoel verminderde, that was it… hoefde niet meer voor mij. Dan toch maanden later 1 x coke gekregen van de dealer met de melding (is nieuw, probeer eens). De enige opmerking die ik kan geven is dat het me heel erg ontspande. Super relaxed, me bewist van ln zorgen maar kon ze aan de kant leggen voor effe en gewoon tevreden zijn met mezelf en mn dag verder afgewerkt. DIE zou ik nog opnieuw doen enkel voor dat effect. De rust in ln hoofd maar ik doe niets illegaals meer en vind NEP echt wel super.

3mmc: wakker van gebleven met gesprekspartner. Totaal geen vermoeidheidsgevoel, maar NIETS van euforie, wel duidelijk spraakzamer en nog altijd even eerlijk maar iets meer open. Lag wss aan de gesprekspartner. 2 gram ipgebruikt tussen middernacht en 6, tegen 5 uur voelde ik me plots enorm dronken, draaierig hoofd. Wss dehydratatie. Duurde een uur en na veel drinken was dat opgelost. Nu ja, wel heel veel gebruikt voor de eerste keer dus

speed: had van woensdag tot vrijdagochtend niet, geen minuut geslapen… durfde niet rijden. Vriend stelde lijntje speed voor. Ik snoof het om 15.00 en werd opnieuw heel erg rustig in ln hood en idd wakker en normaal alert. Ik durfde en kon weer rijden, wel weer de nacht door.

2cb: letterlijk niets
Ghb: letterlijk niets, wat rustiger misschien
6-apb: lijntje 30 nep gesnoven om 14.00, 18.00 bommetje 30 6-apb (eerste keer). Toen het insloeg wat milde tremors, kaken op elkaar geklemd, weer nacht door maar met een heel vreemde maar mild gevoel in mn hoofd. Wss een vorm van high maar bij mij was het gewoon een super onaangenaam gevoel. Niets van euforie gemerkt dus weer niets voor mij. Daags eena om 15.09 weer lijntje 30 nep gesnoven en voelde datzelfde onaangename maar niet overheersend gevoel terugkeren.

Dus, iemand tips voor rc’s die het beste zijn voor euforie maar liefst zo weinig of kort durende oppep? Need my sleep. Thx

heb hier ook een complexe forumvraag over gesteld.

straks proberen: a-phip

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."