Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC vergelijkbaar met MDMA/COKE

Welke RC vergelijkbaar met MDMA/COKE

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dieterenalsoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello,
Na redelijk wat opzoekwerk ben ik er nog niet volledig uit, daarom eens de vraag op dit forum.
Welke RC leunt het dichtste aan bij MDMA en welke bij coke?

Alvast bedankt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
De combi daar van was 3mmc maar die is nu verboden.
6apb lijkt erg op mdma.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
De combi daar van was 3mmc maar die is nu verboden.
6apb lijkt erg op mdma.
Klik om te vergroten...
Ik zou eerder 5mapb zeggen. 6apb geeft mij een helder hoofd
a
angeldus_tLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lees op reddit veel positieve ervaringen over 3-MMA, sommigen vinden het beter dan 3-MMC en 4-MMC.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
angeldus_t zei:
Ik lees op reddit veel positieve ervaringen over 3-MMA, sommigen vinden het beter dan 3-MMC en 4-MMC.
Klik om te vergroten...
3MMA beter dan 4MMC?
Nu maak je me nieuwsgierig om 3MMA te proberen.
N
NeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neel zei:
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
Klik om te vergroten...
Ik zou voorstellen om het spul van je dealer een keer te laten testen, mocht het bagger zijn dan maar eens een andere dealer zoeken. Tja, er is ook troep in omloop.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neel zei:
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
Klik om te vergroten...
Corona heeft import duur gemaakt dus dan zijn dealers als snel geneigt om meer te gaan versnijden.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Neel zei:
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
Klik om te vergroten...
Tog apart dat hier in de Achterhoek ergens helemaal achteraf het heel makkelijk kan krijgen en zelfs nog goedkoper dan ooit als je het met 10 15 jaar geleden vergelijkt
Het leg tog ook aan jezelf laat je je zo afzetten accepteer je dat als je er een keer intrapt hebben ze ook geen reden om goed spul te verkopen van dit spul 0.3 blijf je de hele nacht paraat 10EA5123-DD2C-43E5-BE7B-B978B482CB9D.jpeg
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Dit kan ook door gewenning veroorzaakt worden :wink:
Klik om te vergroten...
Idd en plus, t effect is helemaal niet zo bijzonder. Nuchter nemen geeft heel ander effect dan met alcohol. Coca-ethyleen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neel zei:
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
Klik om te vergroten...
Dit kan ook door gewenning veroorzaakt worden :wink:
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat was indd 3mmc.

6-APB is echt wel heel fijne entactogene stim, die indd van alle rc's, al het dichtst heeft aangeleund bij MDMA, maar dan zonder echt wausy n overweldigend te zijn, mr je krijgt wel een heel lekkere stabiele euforische rush in de plaats met zeer fijne vrij lange na-stimulatie en zonder kater.
Qua coke, kank je minder helpen, aangezien ik dit ferm overrated drug vind, gewoon niet mijn ding, té kil n kortwerkend.
Er zijn ondertussen wel andere rc's die mn nr voor schuift als 3mmc alternatief, zoals 3-CMC (3-chloormethacathinon). Maar hier is echt nog minder over gekend dan over 3mmc.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
Ja dat was indd 3mmc.

6-APB is echt wel heel fijne entactogene stim, die indd van alle rc's, al het dichtst heeft aangeleund bij MDMA, maar dan zonder echt wausy n overweldigend te zijn, mr je krijgt wel een heel lekkere stabiele euforische rush in de plaats met zeer fijne vrij lange na-stimulatie en zonder kater.
Qua coke, kank je minder helpen, aangezien ik dit ferm overrated drug vind, gewoon niet mijn ding, té kil n kortwerkend.
Er zijn ondertussen wel andere rc's die mn nr voor schuift als 3mmc alternatief, zoals 3-CMC (3-chloormethacathinon). Maar hier is echt nog minder over gekend dan over 3mmc.
Klik om te vergroten...
Je vergeet 5mapb, dat is net mdma, wazig zijn.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neel zei:
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig kan er allerlei syntetische drugs door. ,goed koper, houd je ook wakker. Geen fijn effect.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neel zei:
Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat
Klik om te vergroten...
De hoop op echte kwaliteit is bij mij allang vervlogen.
Sterker nog, de afname in kwaliteit heeft mij naar de mmc3 geloodst.
Hier ga ik nog een apart topic over schrijven.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nihilist88 zei:
Ja dat was indd 3mmc.

6-APB is echt wel heel fijne entactogene stim, die indd van alle rc's, al het dichtst heeft aangeleund bij MDMA, maar dan zonder echt wausy n overweldigend te zijn, mr je krijgt wel een heel lekkere stabiele euforische rush in de plaats met zeer fijne vrij lange na-stimulatie en zonder kater.
Qua coke, kank je minder helpen, aangezien ik dit ferm overrated drug vind, gewoon niet mijn ding, té kil n kortwerkend.
Er zijn ondertussen wel andere rc's die mn nr voor schuift als 3mmc alternatief, zoals 3-CMC (3-chloormethacathinon). Maar hier is echt nog minder over gekend dan over 3mmc.
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte dagenlijks sos, maar heb nu 3CMC ontdekt.. eerste lijn is kut maar daarna geen last meer. Ik wordt hier een stuk minder paranoia van dan van de coke. Cravings zijn wel hetzelfde, je blijft pakken. Ik vind het gevoel van een juiste wat hogere dosis 3CMC een beetje hetzelfde voelen als een light combi van sos en mdma.
geen kater de dag erna, wel heel veel zin om opnieuw te gebruiken dat maakt het gevaarlijk. Ook mijn totale eetlust is de laatste paar dagen gewoon verdwenen.
B
Black foxLid
01-01-2024, 00:00
#17
3MMA

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."