Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAantoning gebruik 3mmc

Aantoning gebruik 3mmc

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doffert zei:
Ik ken het.. ik heb daar uren ruzie over gehad vroeger met me ouders. Ik heb zelfs afkickklinieken gebeld en de makers van de testen om te bewijzen dat een wazig streepje ook negatief is.

Dit werd toen afgeschreven als dat ik deze mensen zou hebben omgekocht om dit te zeggen.
Klik om te vergroten...
Ach, ja goed, ik kijk er precies zo tegenaan.
Die MOP en MDMA is een goeie negatief.
Cocaine vind ik al twijfelachtig.
amfetamine is positief
Meth amfetamine twijfelachtig
THC positief
Zo beoordeel ik het, iemand die helemaal clean is, test niet zo als op de foto met amfetamine. Dusssss, je bent niet helemaal clean.
Bamm, you are fired. Goodby work, goodby house, byby warm bed, hello welcom streetlife.

In theorie test het inderdaad alleen positief op THC maar met zo een uitslag zou ik geen ouders/partner/werkgever oid kunnen overtuigen dat ik helemaal clean ben.
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft iemand nog praktijkervaring met labuitslagen van 3mmc gebruik.

Ik heb laatst een uitslag gehad positief op coke maar toen had ik ook coke en 3mmc gebruikt. Bij amfetamine was de waarde 0 in ieder geval.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
StraatPiraat zei:
En stimulanten in zijn algemeen. Vooral in snuif vorm ervaar ik stims als verslavend, oraal valt dit meestal wel mee.
Dan zit je ook niet om de 10 minuten weer te punten.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik dagelijks sos, maar ik ervaar 3cmc als ontzettend verslavend. Ik vind dit serieus voor mij een gevaarlijke. Ik snuif het maar je blijft maar bijpakken. En weeg daar de prijs en dat je er ontzettend makkelijk aan kan komen daar bij af, ik ging van “even” proberen naar dagelijks gebruik van 3cmc. Gevaarlijk verslavend spul.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pepschepje zei:
Ik gebruik dagelijks sos, maar ik ervaar 3cmc als ontzettend verslavend. Ik vind dit serieus voor mij een gevaarlijke. Ik snuif het maar je blijft maar bijpakken. En weeg daar de prijs en dat je er ontzettend makkelijk aan kan komen daar bij af, ik ging van “even” proberen naar dagelijks gebruik van 3cmc. Gevaarlijk verslavend spul.
Klik om te vergroten...
Bij bommetjes heb je wel minder die drang om bij te pakken merk ik, klapt ook minder op het hart althans zo ervaar ik het.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Bij bommetjes heb je wel minder die drang om bij te pakken merk ik, klapt ook minder op het hart althans zo ervaar ik het.
Klik om te vergroten...
Ik heb bij het snuiven van 3-CMC helemaal geen last van harde versnelling van mijn hart, hartslag gaat wel iets omhoog maar niks vergeleken met als ik sos gebruik. Dan schiet hij tot ver boven de 140 in rust, dat is ook niet best😅
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben wel benieuwd hoe het dan goed gekomen is. Tweede test was wel in orde?

Ik zou wel uitkijken met 3-MMC als je al een cocaïneprobleem hebt. Straks ruil je de ene verslaving in voor de andere.
D
Dansen in de kamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik geloof dat dit onderwerp is toegestaan, zoniet alvast excuus.

Na het ontstaan van een cocaine probleem wordt ik al een lange periode ondervonden aan een multidrugstest. Dit ging allemaal reuzegoed totdat ik deze week een keer 3mmc had geprobeerd. Deze stof gaf de dag erna een vals positief voor het gebruik van crystal meth.

Uiteindelijk alles goed gekomen, maar hierbij dus een headsup voor de gene op dit forum die baat hebben bij een schone dosis urine..
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoeft niet persee door de 3MMC te komen. Ik heb ook weleens voor ketamine positief gescoord, terwijl ik al enkele maanden niks gebruikt had.

kan natuurlijk ook dat uw 3mmc een andere stof was of met iets is versneden.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nah, mijn ervaring is hetzelfde. Dat 3mmc positief test in urine als amfetamine.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Nah, mijn ervaring is hetzelfde. Dat 3mmc positief test in urine als amfetamine.
Klik om te vergroten...
Maakte jouw test onderscheid tussen methamfetamine en amfetamine?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
straatpiraat zei:
Maakte jouw test onderscheid tussen methamfetamine en amfetamine?
Klik om te vergroten...
Nee, geloof et niet, waren multitesten en was dan amfetamine, cocaine, thc en benzos dacht ik.
3mmc scoorde dan positief als amfetamine en een heel klein beetje als cocaïne.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
Nee, geloof et niet, waren multitesten en was dan amfetamine, cocaine, thc en benzos dacht ik.
3mmc scoorde dan positief als amfetamine en een heel klein beetje als cocaïne.
Klik om te vergroten...
Bijzonder, dat zal dan wel het 'meth' gedeelte zijn in 3-methylmethcathinon. Aangezien cathinon een compleet andere stof is en methyl- veel voorkomt (bijv. ritalin) zal het wel niet uit die hoek komen, maar zeker weet ik het ook niet.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Ben wel benieuwd hoe het dan goed gekomen is. Tweede test was wel in orde?

Ik zou wel uitkijken met 3-MMC als je al een cocaïneprobleem hebt. Straks ruil je de ene verslaving in voor de andere.
Klik om te vergroten...
Ik heb 7-8 jaar een zwaar cocaïne probleem gehad, voor mij persoonlijk is 3-MMC geen valkuil om daar in te vallen.
Heb het genomen 2 dagen geleden een serieus lichte dosis en vindt het wel weer even genoeg geweest voor komende tijd.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blyatman zei:
Ik heb 7-8 jaar een zwaar cocaïne probleem gehad, voor mij persoonlijk is 3-MMC geen valkuil om daar in te vallen.
Heb het genomen 2 dagen geleden een serieus lichte dosis en vindt het wel weer even genoeg geweest voor komende tijd.
Klik om te vergroten...
Toch wil ik het even zeggen; pas echt op met 3mmc.
Maar fijn om te horen!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
straatpiraat zei:
Toch wil ik het even zeggen; pas echt op met 3mmc.
Maar fijn om te horen!
Klik om te vergroten...
Ik ga er ook flink met respect mee om, net als met alle andere drugs, mijn verleden met cocaïne wil ik nergens in herbeleven met een andere soort drugs🙂

dank voor de waarschuwing.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Ik heb 7-8 jaar een zwaar cocaïne probleem gehad, voor mij persoonlijk is 3-MMC geen valkuil om daar in te vallen.
Heb het genomen 2 dagen geleden een serieus lichte dosis en vindt het wel weer even genoeg geweest voor komende tijd.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk, ik zeg niet dat het altijd misgaat. Maar het klonk alsof het cocaïneprobleem van TS vrij recent is. Dan is het wel extra uitkijken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu ik dit lees...Kent iemand de afbreektijd van 3mmc?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Natuurlijk, ik zeg niet dat het altijd misgaat. Maar het klonk alsof het cocaïneprobleem van TS vrij recent is. Dan is het wel extra uitkijken.
Klik om te vergroten...
Ja, als het in de situatie recentelijk is dan is het sowieso wel uitkijken met welke snuif substantie dan ook.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
Ja, als het in de situatie recentelijk is dan is het sowieso wel uitkijken met welke snuif substantie dan ook.
Klik om te vergroten...
En stimulanten in zijn algemeen. Vooral in snuif vorm ervaar ik stims als verslavend, oraal valt dit meestal wel mee.
Dan zit je ook niet om de 10 minuten weer te punten.
M
MajcblkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus je bestelt iets bij een webshop en t slaat uit op amfetamine ? Of heb je t gekocht op straat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."