Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZonet 4F-MPH voor het 1st genomen

Zonet 4F-MPH voor het 1st genomen

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Casaan zei:
Doenouniejonge.

Waar ben je toch naar op zoek? Weet je dat zelf wel eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Een legale high.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. 20220118_131033.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kevin761990 zei:
Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. Bekijk bijlage 35535
Klik om te vergroten...
Misschien wat langer wachten...

En jammer dat je weer wat gebruikt! Je Stroh80 uitglijder was nog niet zo lang geleden..
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kevin761990 zei:
Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. Bekijk bijlage 35535
Klik om te vergroten...
Doenouniejonge.

Waar ben je toch naar op zoek? Weet je dat zelf wel eigenlijk?
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Misschien wat langer wachten...

En jammer dat je weer wat gebruikt! Je Stroh80 uitglijder was nog niet zo lang geleden..
Klik om te vergroten...
Maar ik slik sowieso al methylfenidaat, hier komen ze niet achter,
Trouwens ik begin al een licht euforisch gevoel opkomen, lekker. 😉
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kevin761990 zei:
Maar ik slik sowieso al methylfenidaat, hier komen ze niet achter,
Trouwens ik begin al een licht euforisch gevoel opkomen, lekker. 😉
Klik om te vergroten...
Het gaat niet om waar ze achter komen, het gaat om hoe jij je leven wil leiden. Wil je echt steeds op zoek zijn naar een rush, naar een middel om je staat van zijn te veranderen? Wil je de grenzen van je reclasseringstoezicht en je woonplek op blijven zoeken?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kevin761990 zei:
Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. Bekijk bijlage 35535
Klik om te vergroten...
75 mg 4f mph? Dat is een waanzinnig hoge dosering. Ongeveer 4 keer een 'heavy dose' volgens psychonautwiki...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
75 mg 4f mph? Dat is een waanzinnig hoge dosering. Ongeveer 4 keer een 'heavy dose' volgens psychonautwiki...
Klik om te vergroten...
'maar ze komen er niet achter' dus het kan. Toch?

@Kevin761990 ik zou je oprecht met de beste bedoelingen en heel veel liefde even met je hoofd tussen een deur klappen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maaaaatje, het gaat toch niet om wat zij wel/ niet vinden in je bloed of zeik of whatever, maar dat JIJ serieus omgaat met je problemen... Zoek nou niet steeds de grezen op joh! Zonde!
Je zit daar voor een reden, neem die serieus en ze zult een vette legale high als beloning krijgen: high on life bitch.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Het gaat niet om waar ze achter komen, het gaat om hoe jij je leven wil leiden. Wil je echt steeds op zoek zijn naar een rush, naar een middel om je staat van zijn te veranderen? Wil je de grenzen van je reclasseringstoezicht en je woonplek op blijven zoeken?
Klik om te vergroten...
Als ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,
Ten eerste ik mag alleen getest worden op drugs, niet represailles krijgen op intrekken van verlof na.
De therapieën hier zijn ondermaats.
Het is ook een hele deprimerende omgeving.
Deze omgeving zet mij JUIST aan tot experimenteren met middelen.
Ik verveel me kapot hier elke dag.
Wat lijdt tot chronische agitatie bij mij.
Gun mij alsjeblieft ook mijn ontspanning.
Groetjes Kevin
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
'maar ze komen er niet achter' dus het kan. Toch?

@Kevin761990 ik zou je oprecht met de beste bedoelingen en heel veel liefde even met je hoofd tussen een deur klappen.
Klik om te vergroten...
🤣
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kevin761990 zei:
Als ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,
Ten eerste ik mag alleen getest worden op drugs, niet represailles krijgen op intrekken van verlof na.
De therapieën hier zijn ondermaats.
Het is ook een hele deprimerende omgeving.
Deze omgeving zet mij JUIST aan tot experimenteren met middelen.
Ik verveel me kapot hier elke dag.
Wat lijdt tot chronische agitatie bij mij.
Gun mij alsjeblieft ook mijn ontspanning.
Groetjes Kevin
Klik om te vergroten...
En welke omgeving zet je aan tot nuchter zijn?
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil jullie niet tegen het zere been schoppen,
Maar accepteer het nou maar.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Casaan zei:
En welke omgeving zet je aan tot nuchter zijn?
Klik om te vergroten...
Een liefdevolle omgeving waar ik niet dag en nacht last heb van mede cliënten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kevin is uit op aandacht, negatief of positief. En die heeft hij gevonden hier.

De schuld van zijn gebruik nu schuift hij af op de ondermaatse therapie en saaie omgeving. Bruh.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kevin761990 zei:
Een liefdevolle omgeving waar ik niet dag en nacht last heb van mede cliënten.
Klik om te vergroten...
Dan zal je je moeten gaan gedragen op een manier zodat je naar die omgeving toe kan.
n
naakte molratLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kevin761990 zei:
Als ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,
Ten eerste ik mag alleen getest worden op drugs, niet represailles krijgen op intrekken van verlof na.
De therapieën hier zijn ondermaats.
Het is ook een hele deprimerende omgeving.
Deze omgeving zet mij JUIST aan tot experimenteren met middelen.
Ik verveel me kapot hier elke dag.
Wat lijdt tot chronische agitatie bij mij.
Gun mij alsjeblieft ook mijn ontspanning.
Groetjes Kevin
Klik om te vergroten...
Klinkt als bullshit excuses
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Met die aggetaties iedere dag?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik wil kan ik de hele dag last hebben van aggetaties.
Ik kan ook bij iedere aggetatie een snuif nemen, een spuit zetten of een borrel atten.

Dat zou dan mijn keuze kunnen zijn, het zou me alleen geen moer verder brengen.

Brengt het jou verder?
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kevin761990 zei:
Met die aggetaties iedere dag?
Klik om te vergroten...
dat hoort helaas bij verslaving. In plaats van middelen als uitweg te zien. Probeer een hobby / uitlaatklep te zoeken waarin jij kan leren ontspannen zonder afhankelijk te zijn van middelen. Voor sommigen is het muziek anderen sporten of een of andere vorm van creativiteit te uiten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."