#1
Een legale high.Doenouniejonge.
Waar ben je toch naar op zoek? Weet je dat zelf wel eigenlijk?
Een legale high.Doenouniejonge.
Waar ben je toch naar op zoek? Weet je dat zelf wel eigenlijk?
Misschien wat langer wachten...Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. Bekijk bijlage 35535
Doenouniejonge.Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. Bekijk bijlage 35535
Maar ik slik sowieso al methylfenidaat, hier komen ze niet achter,Misschien wat langer wachten...
En jammer dat je weer wat gebruikt! Je Stroh80 uitglijder was nog niet zo lang geleden..
Het gaat niet om waar ze achter komen, het gaat om hoe jij je leven wil leiden. Wil je echt steeds op zoek zijn naar een rush, naar een middel om je staat van zijn te veranderen? Wil je de grenzen van je reclasseringstoezicht en je woonplek op blijven zoeken?Maar ik slik sowieso al methylfenidaat, hier komen ze niet achter,
Trouwens ik begin al een licht euforisch gevoel opkomen, lekker. 😉
75 mg 4f mph? Dat is een waanzinnig hoge dosering. Ongeveer 4 keer een 'heavy dose' volgens psychonautwiki...Ik heb zonet 3 pellets van 25mg 4F-MPH ingenomen.
Ik moet zeggen dat ik er niets van merk.
Hebben anderen dat ook?
Dat ze er niets van merken?
Misschien ben ik wel opgelicht. Bekijk bijlage 35535
'maar ze komen er niet achter' dus het kan. Toch?75 mg 4f mph? Dat is een waanzinnig hoge dosering. Ongeveer 4 keer een 'heavy dose' volgens psychonautwiki...
Als ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,Het gaat niet om waar ze achter komen, het gaat om hoe jij je leven wil leiden. Wil je echt steeds op zoek zijn naar een rush, naar een middel om je staat van zijn te veranderen? Wil je de grenzen van je reclasseringstoezicht en je woonplek op blijven zoeken?
🤣'maar ze komen er niet achter' dus het kan. Toch?
@Kevin761990 ik zou je oprecht met de beste bedoelingen en heel veel liefde even met je hoofd tussen een deur klappen.
En welke omgeving zet je aan tot nuchter zijn?Als ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,
Ten eerste ik mag alleen getest worden op drugs, niet represailles krijgen op intrekken van verlof na.
De therapieën hier zijn ondermaats.
Het is ook een hele deprimerende omgeving.
Deze omgeving zet mij JUIST aan tot experimenteren met middelen.
Ik verveel me kapot hier elke dag.
Wat lijdt tot chronische agitatie bij mij.
Gun mij alsjeblieft ook mijn ontspanning.
Groetjes Kevin
Een liefdevolle omgeving waar ik niet dag en nacht last heb van mede cliënten.En welke omgeving zet je aan tot nuchter zijn?
Dan zal je je moeten gaan gedragen op een manier zodat je naar die omgeving toe kan.Een liefdevolle omgeving waar ik niet dag en nacht last heb van mede cliënten.
Klinkt als bullshit excusesAls ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,
Ten eerste ik mag alleen getest worden op drugs, niet represailles krijgen op intrekken van verlof na.
De therapieën hier zijn ondermaats.
Het is ook een hele deprimerende omgeving.
Deze omgeving zet mij JUIST aan tot experimenteren met middelen.
Ik verveel me kapot hier elke dag.
Wat lijdt tot chronische agitatie bij mij.
Gun mij alsjeblieft ook mijn ontspanning.
Groetjes Kevin
dat hoort helaas bij verslaving. In plaats van middelen als uitweg te zien. Probeer een hobby / uitlaatklep te zoeken waarin jij kan leren ontspannen zonder afhankelijk te zijn van middelen. Voor sommigen is het muziek anderen sporten of een of andere vorm van creativiteit te uiten.Met die aggetaties iedere dag?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."