Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZonet 4F-MPH voor het 1st genomen

Zonet 4F-MPH voor het 1st genomen

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Na jou stoerdoenerij met jou stroh verhaal 75 mg van een drug nemen die al vanaf 10mg een actieve werking heeft?
Klagen over jouw omgeving en diezelfde omgeving de schuld geven van jou gebruik?



Dit dus. Een aandachtskind.

Als ik bij de minste aggetatie drugs moet nemen vraag me af wanneer dan nog nuchter zou zijn. Komop man
Klik om te vergroten...
Ik doe helemaal niet stoer, ik vind het niet stoer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kevin761990 zei:
Ik doe helemaal niet stoer, ik vind het niet stoer.
Klik om te vergroten...

Je loopt hier wel lekker aandacht te trekken met jou overdoseringen en vind jezelf helemaal "de man" dat het gewoon kan.. in mijn ogen stoerdoenerij en aandacht vragen.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Je loopt hier wel lekker aandacht te trekken met jou overdoseringen en vind jezelf helemaal "de man" dat het gewoon kan.. in mijn ogen stoerdoenerij en aandacht vragen.
Klik om te vergroten...
Jij KENT ME TOTAAL NIET DUS KOM NIET MET JE VOOROORDELEN AANZETTEN, TROUWENS IK HEB 50mg extra genomen, lekker puh.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar ik ben de beschuldigingen van aandachtstrekker zijn zat, ik laat mijn trip niet verpesten door al die negativiteit. Even goede vrienden.
Fijne dag verder
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Doenouniejonge.

Waar ben je toch naar op zoek? Weet je dat zelf wel eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Een legale high.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kevin761990 zei:
Maar ik ben de beschuldigingen van aandachtstrekker zijn zat, ik laat mijn trip niet verpesten door al die negativiteit. Even goede vrienden.
Fijne dag verder
Klik om te vergroten...
Houdoe

Bedenk dat voor je hier komt roeptoeteren over je gebruik
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kevin761990 zei:
Met die aggetaties iedere dag?
Klik om te vergroten...
Zoek een andere uitlaatklep!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kevin761990 zei:
Jij KENT ME TOTAAL NIET DUS KOM NIET MET JE VOOROORDELEN AANZETTEN, TROUWENS IK HEB 50mg extra genomen, lekker puh.
Klik om te vergroten...
Raar mannetje ben je.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kevin761990 zei:
Maar ik ben de beschuldigingen van aandachtstrekker zijn zat, ik laat mijn trip niet verpesten door al die negativiteit. Even goede vrienden.
Fijne dag verder
Klik om te vergroten...

Doei 👋.
n
naakte molratLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kevin761990 zei:
Als ik wil uitleggen hoe het zit is het een heel verhaal,
Ten eerste ik mag alleen getest worden op drugs, niet represailles krijgen op intrekken van verlof na.
De therapieën hier zijn ondermaats.
Het is ook een hele deprimerende omgeving.
Deze omgeving zet mij JUIST aan tot experimenteren met middelen.
Ik verveel me kapot hier elke dag.
Wat lijdt tot chronische agitatie bij mij.
Gun mij alsjeblieft ook mijn ontspanning.
Groetjes Kevin
Klik om te vergroten...
Ik zal mijn ongenuanceerde uitspraak even toelichten, want je hebt er zo niks aan.

je gedrag en gebruik komt uit jezelf. Jij doet dat. Je omgeving zet je niet aan tot gebruik, waarschijnlijk weet je niet om te gaan met bepaalde dingen. Je noemt verveling, en dat is nou net iets wat je wel makkelijk kan oplossen, maar je moet het willen. Ga tekenen, puzzelen, origami, noem het op. Probeer dingen, iets, want iets is beter dan niets. Schroef een oude versterker uit elkaar, gewoon omdat het kan. Extra punten als je hem weer werkend ìn elkaar zet.

Praat over shit. Over je irritaties, over je verveling, over omgaan met hiërarchie. Maar praat ook over leuke dingen, dat je blij bent omdat je je favoriete kleding aan hebt, dat het eten dat iemand heeft gekookt lekker is. Hoe maak je dat? Maakt niet uit wat, en misschien merk je dat je het fijn is, of dat ook praten je ontspant.

Praten betekend ook luisteren. Mensen zeggen interessante dingen, die jij niet hoort als je boos bent of high bent. Stel een vraag over hetgeen iemand over praat, ook al boeit het je niet, je traint namelijk je sociale skills. En chicks diggen echt iemand die luistert. Bonus!

Maak geen drama, niet je vinger wijzen. De mensen om je heen zijn er om je te helpen. Niet per se alleen de begeleiding, het kan al een klein dingetje zijn die een groepsgenoot een keer tegen je zegt. Je hoeft geen vrienden met ze te zijn, maar mensen kun je ook best als tools gebruiken (niet! Misbruiken) om verder te komen.

Therapie is geen magie die je problemen oplost, het geeft je handvatten die je kunt gebruiken om ze zelf op te lossen. Daarbij kan medicatie je helpen, maar zeker geen medicatie die je zelf hebt bedacht.

Noot: Mijn hele leven ben ik van groep naar groep gegaan, meer dan 20 jaar vertoef ik binnen de hulpverlening, al dan niet ambulant nu. Ik heb geleefd met autisten, borderliners, schizofrenen, manisch depressieven, verslaafden, suïcidalen en combinaties van dezen en meer. Neem mijn advies serieus, want ik spreek met ruime ervaring. Doe er wat mee nu het nog kan of je raakt alles inclusief jezelf kwijt.

Het is iets langer geworden dan ik wou, maar ik kan nog veel langer door lullen. Je snapt mijn punt wel. Lees dit allemaal nog een keer als je nuchter bent.

En als bonus een hele relevante quote van onze bolleboos Einstein:

“If you do what you always did, you get what you always got.”

stuur me maar een bericht als je wilt lullen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
naakte molrat zei:
Ik zal mijn ongenuanceerde uitspraak even toelichten, want je hebt er zo niks aan.

je gedrag en gebruik komt uit jezelf. Jij doet dat. Je omgeving zet je niet aan tot gebruik, waarschijnlijk weet je niet om te gaan met bepaalde dingen. Je noemt verveling, en dat is nou net iets wat je wel makkelijk kan oplossen, maar je moet het willen. Ga tekenen, puzzelen, origami, noem het op. Probeer dingen, iets, want iets is beter dan niets. Schroef een oude versterker uit elkaar, gewoon omdat het kan. Extra punten als je hem weer werkend ìn elkaar zet.

Praat over shit. Over je irritaties, over je verveling, over omgaan met hiërarchie. Maar praat ook over leuke dingen, dat je blij bent omdat je je favoriete kleding aan hebt, dat het eten dat iemand heeft gekookt lekker is. Hoe maak je dat? Maakt niet uit wat, en misschien merk je dat je het fijn is, of dat ook praten je ontspant.

Praten betekend ook luisteren. Mensen zeggen interessante dingen, die jij niet hoort als je boos bent of high bent. Stel een vraag over hetgeen iemand over praat, ook al boeit het je niet, je traint namelijk je sociale skills. En chicks diggen echt iemand die luistert. Bonus!

Maak geen drama, niet je vinger wijzen. De mensen om je heen zijn er om je te helpen. Niet per se alleen de begeleiding, het kan al een klein dingetje zijn die een groepsgenoot een keer tegen je zegt. Je hoeft geen vrienden met ze te zijn, maar mensen kun je ook best als tools gebruiken (niet! Misbruiken) om verder te komen.

Therapie is geen magie die je problemen oplost, het geeft je handvatten die je kunt gebruiken om ze zelf op te lossen. Daarbij kan medicatie je helpen, maar zeker geen medicatie die je zelf hebt bedacht.

Noot: Mijn hele leven ben ik van groep naar groep gegaan, meer dan 20 jaar vertoef ik binnen de hulpverlening, al dan niet ambulant nu. Ik heb geleefd met autisten, borderliners, schizofrenen, manisch depressieven, verslaafden, suïcidalen en combinaties van dezen en meer. Neem mijn advies serieus, want ik spreek met ruime ervaring. Doe er wat mee nu het nog kan of je raakt alles inclusief jezelf kwijt.

Het is iets langer geworden dan ik wou, maar ik kan nog veel langer door lullen. Je snapt mijn punt wel. Lees dit allemaal nog een keer als je nuchter bent.

En als bonus een hele relevante quote van onze bolleboos Einstein:

“If you do what you always did, you get what you always got.”

stuur me maar een bericht als je wilt lullen
Klik om te vergroten...
Voor een naakte rat zeg je best goeie dingen, daar kan mijn rat nog wat van leren!
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#12
naakte molrat zei:
Ik zal mijn ongenuanceerde uitspraak even toelichten, want je hebt er zo niks aan.

je gedrag en gebruik komt uit jezelf. Jij doet dat. Je omgeving zet je niet aan tot gebruik, waarschijnlijk weet je niet om te gaan met bepaalde dingen. Je noemt verveling, en dat is nou net iets wat je wel makkelijk kan oplossen, maar je moet het willen. Ga tekenen, puzzelen, origami, noem het op. Probeer dingen, iets, want iets is beter dan niets. Schroef een oude versterker uit elkaar, gewoon omdat het kan. Extra punten als je hem weer werkend ìn elkaar zet.

Praat over shit. Over je irritaties, over je verveling, over omgaan met hiërarchie. Maar praat ook over leuke dingen, dat je blij bent omdat je je favoriete kleding aan hebt, dat het eten dat iemand heeft gekookt lekker is. Hoe maak je dat? Maakt niet uit wat, en misschien merk je dat je het fijn is, of dat ook praten je ontspant.

Praten betekend ook luisteren. Mensen zeggen interessante dingen, die jij niet hoort als je boos bent of high bent. Stel een vraag over hetgeen iemand over praat, ook al boeit het je niet, je traint namelijk je sociale skills. En chicks diggen echt iemand die luistert. Bonus!

Maak geen drama, niet je vinger wijzen. De mensen om je heen zijn er om je te helpen. Niet per se alleen de begeleiding, het kan al een klein dingetje zijn die een groepsgenoot een keer tegen je zegt. Je hoeft geen vrienden met ze te zijn, maar mensen kun je ook best als tools gebruiken (niet! Misbruiken) om verder te komen.

Therapie is geen magie die je problemen oplost, het geeft je handvatten die je kunt gebruiken om ze zelf op te lossen. Daarbij kan medicatie je helpen, maar zeker geen medicatie die je zelf hebt bedacht.

Noot: Mijn hele leven ben ik van groep naar groep gegaan, meer dan 20 jaar vertoef ik binnen de hulpverlening, al dan niet ambulant nu. Ik heb geleefd met autisten, borderliners, schizofrenen, manisch depressieven, verslaafden, suïcidalen en combinaties van dezen en meer. Neem mijn advies serieus, want ik spreek met ruime ervaring. Doe er wat mee nu het nog kan of je raakt alles inclusief jezelf kwijt.

Het is iets langer geworden dan ik wou, maar ik kan nog veel langer door lullen. Je snapt mijn punt wel. Lees dit allemaal nog een keer als je nuchter bent.

En als bonus een hele relevante quote van onze bolleboos Einstein:

“If you do what you always did, you get what you always got.”

stuur me maar een bericht als je wilt lullen
Klik om te vergroten...
Dankjewel naakte molrat, ik heb echt wat aan jouw repliek.
Misschien moet ik een abonnement nemen op een kickboks school ofzo.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#13
naakte molrat zei:
Schroef een oude versterker uit elkaar, gewoon omdat het kan. Extra punten als je hem weer werkend ìn elkaar zet.
Klik om te vergroten...

Schema's leren lezen is een van de meest rustgevende dingen die er zijn. Menig apparaat (semiprofessioneel, geen kvk) gerepareerd. Dankzij een uitlaatklep zoeken :)
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kevin761990 zei:
Dankjewel naakte molrat, ik heb echt wat aan jouw repliek.
Misschien moet ik een abonnement nemen op een kickboks school ofzo.
Klik om te vergroten...
Zeker doen , stort je op sport , natuur , goed eten. Probeer een nieuwe hobby. Succes kerel.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:openmouth:
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ChefCurry zei:
Zeker doen , stort je op sport , natuur , goed eten. Probeer een nieuwe hobby. Succes kerel.
Klik om te vergroten...
Dankjewel, 🤗
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kevin761990 zei:
Dankjewel naakte molrat, ik heb echt wat aan jouw repliek.
Misschien moet ik een abonnement nemen op een kickboks school ofzo.
Klik om te vergroten...
Inhoudsopgave zei:
Schema's leren lezen is een van de meest rustgevende dingen die er zijn. Menig apparaat (semiprofessioneel, geen kvk) gerepareerd. Dankzij een uitlaatklep zoeken :)
Klik om te vergroten...
ChefCurry zei:
Zeker doen , stort je op sport , natuur , goed eten. Probeer een nieuwe hobby. Succes kerel.
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu? Al wat dingen opgepakt?
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotjoch zei:
Hoe gaat het nu? Al wat dingen opgepakt?
Klik om te vergroten...
Hoi, ja ik ben gaan sporten en muziek maken.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kevin761990 zei:
Hoi, ja ik ben gaan sporten en muziek maken.
Klik om te vergroten...
Top man !! Keep on
c
cryptoflexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo allemaal,ik heb en vraag,hoe lang is de 4F-MPH zichtbaar in de urine?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."