Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-pce

O-pce

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ik heb zojuist o-pce binnen gekregen nu heb ik een paar vraagjes over wat ik kan verwachten.

1. Hoelang werkt het en na hoelang kan ik weer normaal doen en gewoon lopen en praten
2. Wat zijn de effecten

3. Hoeveel moet ik nemen

Vriendelijker groetjes snuifbeertje
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het genomen
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg er helen kleine pupillen van
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mark247 zei:
Ik heb het genomen
Klik om te vergroten...
Hoeveel?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Had eerder reeds fantastische ervaringen met 2FDCK en nog dit jaar 1ste x 3MeO pcp, wat meteen über zalige, best intense (positief) roes opleverde, heel zorgeloos en deels ontkoppeld van de realiteit. Echt toppertje en spijtig dat deze op de ban is gegaan.

O-pce had ik wat later ook besteld, heb het in 10mg pellets. Ik had wel verwachtingen door oa 3MeO pcp en ook 2fdck. 10mg Staat op psychonautwiki als common, dus nam dosis van 20mg, wat sterk zou zijn mr niet heavy. Maar wat een teleurstelling was dit, kwam nergens in de buurt van 3MeO-pcp en 2fdck (in hogere dosis), zelf bij een volgende x met 30mg, bleef het gewoon een flauw afkooksel te zijn van eerder genoemde stofjes uit de disso en arylcyclohexylamine-klasse.

Dus nu zo'n 2u later, welke beleving tot hiertoe en ook ni onbelangrijk, wat was je dosis?
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Had eerder reeds fantastische ervaringen met 2FDCK en nog dit jaar 1ste x 3MeO pcp, wat meteen über zalige, best intense (positief) roes opleverde, heel zorgeloos en deels ontkoppeld van de realiteit. Echt toppertje en spijtig dat deze op de ban is gegaan.

O-pce had ik wat later ook besteld, heb het in 10mg pellets. Ik had wel verwachtingen door oa 3MeO pcp en ook 2fdck. 10mg Staat op psychonautwiki als common, dus nam dosis van 20mg, wat sterk zou zijn mr niet heavy. Maar wat een teleurstelling was dit, kwam nergens in de buurt van 3MeO-pcp en 2fdck (in hogere dosis), zelf bij een volgende x met 30mg, bleef het gewoon een flauw afkooksel te zijn van eerder genoemde stofjes uit de disso en arylcyclohexylamine-klasse.

Dus nu zo'n 2u later, welke beleving tot hiertoe en ook ni onbelangrijk, wat was je dosis?
Klik om te vergroten...
Ik heb 15mg gepakt en vond het veeld sterker werken bij mij dan 2fdck heb echt 2 uur mega ligen te spacen en alles draaide het enigste rare was dat mn pupille er enorm klein van werden echt speld puntjes net als bij fentanyl
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mark247 zei:
Ik heb 15mg gepakt en vond het veeld sterker werken bij mij dan 2fdck heb echt 2 uur mega ligen te spacen en alles draaide het enigste rare was dat mn pupille er enorm klein van werden echt speld puntjes net als bij fentanyl
Klik om te vergroten...
Zie, da blijft toch ferm subjectief, de werking van stofjes 😮 2FDCK is wel rond de 400 volledig out gaan.
M
MolvouLid
01-01-2024, 00:00
#8
o-pce vind ik persoonlijk best wel een grappig spulletje. Het duurt nasaal wel vrij lang, maar dat is daardoor best fijn om als kleine ondertoon op een feestje te nemen bijvoorbeeld. Qua functioneren vind ik het in lage dosissen best heel goed te doen, maar zeker als je er bij gaat blowen word ik er zelf wel erg stommelig van. De effecten vind ik stimulerender dan ketamine en ook iets meer psychedelischer op een manier. Ik heb het deze zaterdag een paar kleine nakjes op een feestje genomen en ik kreeg er een beetje en trip gevoel van (maar dan zonder de visuals). In hoge doseringen kan je er best wel van gaan hallucineren though.
De dosering zou ik, zeker als je een lage ketaminetolerantie hebt, erg laag houden. Een heel klein sleutelpuntje zou ik dan nemen om mee te beginnen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mark247 zei:
iemand anders ook opgevallen dat ook nog na de trip je kleine pupillen hebt
Klik om te vergroten...

Maar ik zou het niet onlogisch vinden hoor, want sommige andere disso's hebben ook affiniteit voor opioïde-receptoren.

ajp.psychiatryonline.org

Attenuation of Antidepressant Effects of Ketamine by Opioid Receptor Antagonism

Objective: In addition to N-methyl-d-aspartate receptor antagonism, ketamine produces opioid system activation. The objective of this study was to determine whether opioid receptor antagonism prior to administration of intravenous ketamine attenuates its acute antidepressant or dissociative...
ajp.psychiatryonline.org ajp.psychiatryonline.org
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had een sample gekregen van mijn RC vendor van 0.2g. Daarnet 20mg afgewogen en geslikt. Eens benieuwd wat dit wordt!
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het persoonlijk niet echt wat voor feestjes. Het is af en toe erop of eronder. Ik vond het zelf ook erg lastig op dat moment met (veel) anderen te zijn. Kan ook aan mij als persoon liggen.
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het bij iemand anders ook opgevallen dat ook nog na de trip je kleine pupillen hebt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mark247 zei:
Is het bij iemand anders ook opgevallen dat ook nog na de trip je kleine pupillen hebt
Klik om te vergroten...
Mij niet per se maar weet ook niet of ik in de spiegel heb gekeken. In ieder geval die avond niet meer echt opvallend.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb op disso's ook kleine pupillen.
Ik vind O-PCE wel leuk, krijg er mooie visuals van🤩
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Ik heb op disso's ook kleine pupillen.
Klik om te vergroten...
Ik ook. Needlepoint eyes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."