Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vond het opzich niet heel verkeerd, het gaf een best chill gevoel alleen het gaf me niet echt energie."
"o-pce vind ik persoonlijk best wel een grappig spulletje. Het duurt nasaal wel vrij lang, maar dat is daardoor best fijn om als kleine ondertoon op een feestje te nemen bijvoorbeeld. Qua functioneren vind ik het in lage dosissen best heel goed te doen, maar zeker als je er bij gaat blowen word ik er zelf wel erg stommelig van. De effecten vind ik stimulerender dan ketamine en ook iets meer psychedelischer op een manier. Ik heb het deze zaterdag een paar kleine nakjes op een feestje genomen en ik kreeg er een beetje en trip gevoel van (maar dan zonder de visuals). In hoge doseringen kan je er best wel van gaan hallucineren though. De dosering zou ik, zeker als je een lage ketaminetolerantie hebt, erg laag houden. Een heel klein sleutelpuntje zou ik dan nemen om mee te beginnen."