#1
Leuk report!
Vraagje: ik ben nog niet zo thuis in de RC's: ik heb 4F-MPH poeder liggen. Maar hiermee adviseert men veel lagere doseringen (rond de 10mg).
Heb jij dan een andere middel of toch hetzelfde? De effecten lijken dezelfde, maar ben wat in de war ivm de dosis.
Edit: het zijn 2 verschillende stoffen: 'jouw' 4F-MP is een amfetamine analoog, terwijl 'mijn' 4F-MPH een methylphenidaat analoog is, die dus veel potenter is.
Sorry voor jouw topic-kaping!![:)]()
Vraagje: ik ben nog niet zo thuis in de RC's: ik heb 4F-MPH poeder liggen. Maar hiermee adviseert men veel lagere doseringen (rond de 10mg).
Heb jij dan een andere middel of toch hetzelfde? De effecten lijken dezelfde, maar ben wat in de war ivm de dosis.
Edit: het zijn 2 verschillende stoffen: 'jouw' 4F-MP is een amfetamine analoog, terwijl 'mijn' 4F-MPH een methylphenidaat analoog is, die dus veel potenter is.
Sorry voor jouw topic-kaping!