#1
Elke avond voor het slapengaan gebruik ik een rc-benzo + 5mg melatonine ..
Haha, ik slaap als een roosje!
Voor de rest gebruik ik nooit in de dag benzo's, enkel voorgeschreven Alprazolam als ik bv: paniek voel aankomen, maar dat is al een hele tijd geleden - ik ben een ADHD'er dus ik gebruik Midikinet 20 mg (= Relatine) doorheen de dag, ik mag van mijn psychiater 100mg per dag pakken als volwassen zijnde ... Fuck maat
Voor de rest leef ik "normaal" zeg maar, met de normale hobby's en hier en daar een biertje ..![:tongueout:]()
Is dit een verslaving? Want ik vergelijk dit hetzelfde als een goed glas wijn voor de televisie savonds?
Groet Dieter
Haha, ik slaap als een roosje!
Voor de rest gebruik ik nooit in de dag benzo's, enkel voorgeschreven Alprazolam als ik bv: paniek voel aankomen, maar dat is al een hele tijd geleden - ik ben een ADHD'er dus ik gebruik Midikinet 20 mg (= Relatine) doorheen de dag, ik mag van mijn psychiater 100mg per dag pakken als volwassen zijnde ... Fuck maat
Voor de rest leef ik "normaal" zeg maar, met de normale hobby's en hier en daar een biertje ..
Is dit een verslaving? Want ik vergelijk dit hetzelfde als een goed glas wijn voor de televisie savonds?
Groet Dieter