Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving of niet?

Verslaving of niet?

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Jazeker, één keer cold turkey bvan 3mg Lorazepam per dag, gevolgd door een Diazepam taper van een maand. Jaren later Diazepam taper van 20mg Temazepam volgens Ashton tempo. Ik raak het voor geen goud meer aan.
Klik om te vergroten...
Dan zwijg ik meneer, ik raak het max 2x in de week nog aan met lage dosissen (als in stukjes afbijten), hier ga ik goed op. Ik begrijp je volledig, maar mag ik iets hebben? #grapje #maar-ook-wel-gemeend
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dupont zei:
Jazeker, één keer cold turkey van 3mg Lorazepam per dag, gevolgd door een Diazepam taper van een maand van de crisisdienst waar ik helemaal van de kaart was beland. Half jaar PAWS aan over gehouden. Jaren later Diazepam taper van 20mg Temazepam volgens Ashton tempo. Was draaglijk maar ik raak het voor geen goud meer aan.
Klik om te vergroten...
Nogmaals, ik begrijp je volledig: ik heb de full-bow-akfick ook gehad: ik volede letterlijk mijn handen en voeten niet meer, etc ..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat mag natuurlijk. Het is jouw lijf, maar de ellende begint bij iedereen bij de eerste die je neemt met alle goede voornemens erbij :wink:

Hardleers, ook zo'n kenmerk van verslaving :wink:
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Ja dat mag natuurlijk. Het is jouw lijf, maar de ellende begint bij iedereen bij de eerste die je neemt met alle goede voornemens erbij :wink:

Hardleers, ook zo'n kenmerk van verslaving :wink:
Klik om te vergroten...
Je weet het vriend, is ook zo, maar liever 2x in de week dan elke dag "savonds afvragen welke RC-benzo ik vanavond weer ga nemen" ... :)
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Ja dat mag natuurlijk. Het is jouw lijf, maar de ellende begint bij iedereen bij de eerste die je neemt met alle goede voornemens erbij :wink:

Hardleers, ook zo'n kenmerk van verslaving :wink:
Klik om te vergroten...
Maar je bent "to the point": en dat apprecieer ik. Je spreekt uiteraard ook over wat ervaring!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
RosseGod96 zei:
Je weet het vriend, is ook zo, maar liever 2x in de week dan elke dag "savonds afvragen welke RC-benzo ik vanavond weer ga nemen" ... :)
Klik om te vergroten...
"mij overkomt het niet" dacht iedere verslaafde ooit :) Mijzelf incluis.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
"mij overkomt het niet" dacht iedere verslaafde ooit :) Mijzelf incluis.
Klik om te vergroten...
Voila inderdaad. Ik kan hier weinig extra commentaar op geven jammer-genoeg ... :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."