#1
Dan zwijg ik meneer, ik raak het max 2x in de week nog aan met lage dosissen (als in stukjes afbijten), hier ga ik goed op. Ik begrijp je volledig, maar mag ik iets hebben? #grapje #maar-ook-wel-gemeendJazeker, één keer cold turkey bvan 3mg Lorazepam per dag, gevolgd door een Diazepam taper van een maand. Jaren later Diazepam taper van 20mg Temazepam volgens Ashton tempo. Ik raak het voor geen goud meer aan.