Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 APB.

6 APB.

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!!!

zit met een aantal vragen, omtrent 6 ABP.

Nu gebruik ik op feestjes vaker XTC, gemiddeld eens in de 3 maanden. Vorige week feestje gehad en daar zat weer 4 maanden tussen.

Nu zijn dit vaak feestjes die gemiddeld een uur of 6/7 duren en dan is XTC voor mij ideaal i.c.m. 2CB.

1 April staat er weer een feestje gepland wat langer duurt (13:00-23:00) ik zou Xtc later op de dag kunnen nemen, maar dit ga ik niet doen en aangezien 6apb een langere werkingsduur heeft, zou ik deze graag willen proberen dan.

De hamvraag is dus dan ook, kom 6apb enig sinds in de buurt van XTC of niet? En dan heb ik het vooral over de euforie/energie, het dwangmatige “ik hou van jou” tegen jan en alleman zeggen hoeft niet van mij, het gaat mij vooral om het flink kunnen losgaan op de muziek.

Ik kies mijn feestjes zorgvuldig uit, dus het zou zonde zijn als het een net niet ervaring gaat zijn, omdat ik toch echt eens id 3 maanden even lekker los wil gaan en ontspannen.

Het wordt sowieso de succinate vorm, in capsules of raden jullie poeder vorm aan en zelf afwegen. Dacht aan een dosis tussen de 175-200 mg, aangezien ik ook al veel ervaring heb met XTc/Mdma.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#2
HobbymatigGebruik99 zei:
Hoi!!!

zit met een aantal vragen, omtrent 6 ABP.

Nu gebruik ik op feestjes vaker XTC, gemiddeld eens in de 3 maanden. Vorige week feestje gehad en daar zat weer 4 maanden tussen.

Nu zijn dit vaak feestjes die gemiddeld een uur of 6/7 duren en dan is XTC voor mij ideaal i.c.m. 2CB.

1 April staat er weer een feestje gepland wat langer duurt (13:00-23:00) ik zou Xtc later op de dag kunnen nemen, maar dit ga ik niet doen en aangezien 6apb een langere werkingsduur heeft, zou ik deze graag willen proberen dan.

De hamvraag is dus dan ook, kom 6apb enig sinds in de buurt van XTC of niet? En dan heb ik het vooral over de euforie/energie, het dwangmatige “ik hou van jou” tegen jan en alleman zeggen hoeft niet van mij, het gaat mij vooral om het flink kunnen losgaan op de muziek.

Ik kies mijn feestjes zorgvuldig uit, dus het zou zonde zijn als het een net niet ervaring gaat zijn, omdat ik toch echt eens id 3 maanden even lekker los wil gaan en ontspannen.

Het wordt sowieso de succinate vorm, in capsules of raden jullie poeder vorm aan en zelf afwegen. Dacht aan een dosis tussen de 175-200 mg, aangezien ik ook al veel ervaring heb met XTc/Mdma.
Klik om te vergroten...

Wat is je favoriet? 6-APB of MDMA

Hi! Al een tijd ruime ervaring met beide middelen (6-APB en MDMA). Eerder vaak MDMA gedaan maar na het ontdekken van 6-APB daarbij gebleven. Twijfel om 'for old times sake' toch weer eens een MDMA feestje te doen. Voor mij is het duidelijkste verschil dat 6-APB een meer constante high heeft...
drugsforum.nl drugsforum.nl
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SneeuwStorm zei:

Wat is je favoriet? 6-APB of MDMA

Hi! Al een tijd ruime ervaring met beide middelen (6-APB en MDMA). Eerder vaak MDMA gedaan maar na het ontdekken van 6-APB daarbij gebleven. Twijfel om 'for old times sake' toch weer eens een MDMA feestje te doen. Voor mij is het duidelijkste verschil dat 6-APB een meer constante high heeft...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Zoals ik lees op een festival de moeite waard? Mdma zonder het hele wappie
randje en tijdsbesef..
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
HobbymatigGebruik99 zei:
Zoals ik lees op een festival de moeite waard? Mdma zonder het hele wappie
randje en tijdsbesef..
Klik om te vergroten...
Er is ontzettend veel info op het forum over 6apb. Check it.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
HobbymatigGebruik99 zei:
Hoi!!!

zit met een aantal vragen, omtrent 6 ABP.

Nu gebruik ik op feestjes vaker XTC, gemiddeld eens in de 3 maanden. Vorige week feestje gehad en daar zat weer 4 maanden tussen.

Nu zijn dit vaak feestjes die gemiddeld een uur of 6/7 duren en dan is XTC voor mij ideaal i.c.m. 2CB.

1 April staat er weer een feestje gepland wat langer duurt (13:00-23:00) ik zou Xtc later op de dag kunnen nemen, maar dit ga ik niet doen en aangezien 6apb een langere werkingsduur heeft, zou ik deze graag willen proberen dan.

De hamvraag is dus dan ook, kom 6apb enig sinds in de buurt van XTC of niet? En dan heb ik het vooral over de euforie/energie, het dwangmatige “ik hou van jou” tegen jan en alleman zeggen hoeft niet van mij, het gaat mij vooral om het flink kunnen losgaan op de muziek.

Ik kies mijn feestjes zorgvuldig uit, dus het zou zonde zijn als het een net niet ervaring gaat zijn, omdat ik toch echt eens id 3 maanden even lekker los wil gaan en ontspannen.

Het wordt sowieso de succinate vorm, in capsules of raden jullie poeder vorm aan en zelf afwegen. Dacht aan een dosis tussen de 175-200 mg, aangezien ik ook al veel ervaring heb met XTc/Mdma.
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof je op zoek bent naar een 6-APB ervaring. Ik zou alleen de eerste keer niet gelijk zo'n hoge dosis nemen. Liever eerst eens tussen de 100-150 milligram nemen. Misschien heb je dan kans op een underwhelming ervaring, maar dat is nog altijd beter dan er ziek van worden. Zeker in hogere doseringen kun je last krijgen van misselijkheid.
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Klinkt alsof je op zoek bent naar een 6-APB ervaring. Ik zou alleen de eerste keer niet gelijk zo'n hoge dosis nemen. Liever eerst eens tussen de 100-150 milligram nemen. Misschien heb je dan kans op een underwhelming ervaring, maar dat is nog altijd beter dan er ziek van worden. Zeker in hogere doseringen kun je last krijgen van misselijkheid.
Klik om te vergroten...
Is de misselijkheid te vergelijken met MDMA misselijkheid? Daar heb ik namelijk nooit echt last van en zou het zonde vinden om een net niet ervaring te hebben.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
HobbymatigGebruik99 zei:
Is de misselijkheid te vergelijken met MDMA misselijkheid? Daar heb ik namelijk nooit echt last van en zou het zonde vinden om een net niet ervaring te hebben.
Klik om te vergroten...
Op MDMA ben ik zelf nog nooit misselijk geworden, op 6-APB wel, maar dat was na even kotsen over, kon daarna prima door.
Bij vrienden van me die niet konden overgeven ging de misselijkheid niet zomaar weg, dat kan je space wel in de weg zitten.
Het valt bij iedereen anders.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
HobbymatigGebruik99 zei:
Is de misselijkheid te vergelijken met MDMA misselijkheid? Daar heb ik namelijk nooit echt last van en zou het zonde vinden om een net niet ervaring te hebben.
Klik om te vergroten...

Misselijkheid bij MDMA was bij mij meer als 'ie even inkickt dat je dan misselijk kan worden en eventueel even moet overgeven. Bij 6-APB heb ik wel gehad dat ik een paar uur me nogal fuzzy voelde, te warm werd, me misselijk voelde en wat in mezelf gekeerd raakte.

Maar sowieso geldt de vuistregel dat je een nieuwe drug altijd eerst even rustig moet uitproberen voordat je 'm op full speed test. Je weet niet hoe jij erop gaat reageren. Zeker bij research chemicals is dat belangrijk omdat er gewoon niet zoveel over bekend is.
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu begin ik toch te twijfelen.

Lees dat het voor harde feestjes t net niet is en ik hou toch wel meer van de harde techno, waar ik flink los kan gaan. Op mdma sta ik dan ook niet 5 uur lang te beuken, vooral niet op t eind, maar wil toch wel momenten hebben dat ik flink door kan beuken en niet alleen weg loop te spacen op de muziek.

Wil ik wel bij toevoegen, dat Mdma ook bij mij setting afhankelijk is. Thuis=bankhangen en niet er af kunnen komen. Techno/techhouse= meer wegspacen om melodieën en lampen. Industriële techno = echt meer beuken, met wat rustigere momenten, maar wel stuurbaar id zin als ik met iemand wil beuken lukt dat, maar als ik even rustiger aan wil doen likt dit ook. Misschien dat 6apb het zelfde gaat zijn daarin ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
HobbymatigGebruik99 zei:
Nu begin ik toch te twijfelen.

Lees dat het voor harde feestjes t net niet is en ik hou toch wel meer van de harde techno, waar ik flink los kan gaan. Op mdma sta ik dan ook niet 5 uur lang te beuken, vooral niet op t eind, maar wil toch wel momenten hebben dat ik flink door kan beuken en niet alleen weg loop te spacen op de muziek.

Wil ik wel bij toevoegen, dat Mdma ook bij mij setting afhankelijk is. Thuis=bankhangen en niet er af kunnen komen. Techno/techhouse= meer wegspacen om melodieën en lampen. Industriële techno = echt meer beuken, met wat rustigere momenten, maar wel stuurbaar id zin als ik met iemand wil beuken lukt dat, maar als ik even rustiger aan wil doen likt dit ook. Misschien dat 6apb het zelfde gaat zijn daarin ?
Klik om te vergroten...
6-apb is daar echt prima voor.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij werkt 6-apb uitstekend op langere techno feestjes. Kan er uren op dansen en ga er lekker op. Ik kies daar bewust voor en wil dan juist iets wat langer werkt dan mdma.
6-apb is dus prima geschikt!

Onze dosering is 200mg succinate en niet bij nemen.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik 6-apb op hardcore feesten en heb genoeg energie om zeker 8 uur lang te dansen, dus moet vast lukken👍🏼
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt veelbelovend dus! Nu al zin in.

zit inderdaad te twijfelen tussen 180 a 200 mg, zonder bij te nemen. Heb vandaag de 6apb binnen gekregen blauw-witte capsules van 100 mg. Ben benieuwd!
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga je je 6apb nog laten testen? En ben erg benieuwd naar je er ervaring op 1 april. Schrijf je nog een leuk report daarover?:))
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Djordy63 zei:
Ga je je 6apb nog laten testen? En ben erg benieuwd naar je er ervaring op 1 april. Schrijf je nog een leuk report daarover?:))
Klik om te vergroten...
Ik heb de analytische data binnen gekregen, maar zelf op scheikundig gebied erg slecht. Misschien dat iemand er meer verstand van heeft?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
HobbymatigGebruik99 zei:
Ik heb de analytische data binnen gekregen, maar zelf op scheikundig gebied erg slecht. Misschien dat iemand er meer verstand van heeft?
Klik om te vergroten...
Is dit een chromatogram die de vendor heeft opgestuurd? Want met zo'n grafiek op zichzelf kun je eigenlijk weinig.

Wat te zien is op de grafiek die je doorstuurt is in welke mate een bepaalde golflengte van licht gereflecteerd wordt. Elke stof reflecteert een heel beperkt spectrum van licht. Dat geeft een soort handtekening, die je dus met chemisch-analytische apparatuur kunt scannen om te zien welke stof er in een sample zit.

In dit geval wordt er aangegeven dat er ook een isomeer van 6-APB in de sample zit. Dus er wordt wel vervuiling weergegeven.

Het probleem met dit soort grafieken is alleen dat je niet weet of de meting daadwerkelijk gedaan is, of het apparaat goed stond ingesteld, en of de test wel gedaan is met een sample uit dezelfde batch als waar jij je zakje drugs van hebt. Testen heeft in dus eigenlijk alleen nut als je dat soort dingen zelf kunt controleren, of als je het uitbesteedt aan een partij die je op dit soort dingen kunt vertrouwen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
HobbymatigGebruik99 zei:
Ik heb de analytische data binnen gekregen, maar zelf op scheikundig gebied erg slecht. Misschien dat iemand er meer verstand van heeft?
Klik om te vergroten...
Fancy! Is dat via Energy Control gegaan?
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Is dit een chromatogram die de vendor heeft opgestuurd? Want met zo'n grafiek op zichzelf kun je eigenlijk weinig.

Wat te zien is op de grafiek die je doorstuurt is in welke mate een bepaalde golflengte van licht gereflecteerd wordt. Elke stof reflecteert een heel beperkt spectrum van licht. Dat geeft een soort handtekening, die je dus met chemisch-analytische apparatuur kunt scannen om te zien welke stof er in een sample zit.

In dit geval wordt er aangegeven dat er ook een isomeer van 6-APB in de sample zit. Dus er wordt wel vervuiling weergegeven.

Het probleem met dit soort grafieken is alleen dat je niet weet of de meting daadwerkelijk gedaan is, of het apparaat goed stond ingesteld, en of de test wel gedaan is met een sample uit dezelfde batch als waar jij je zakje drugs van hebt. Testen heeft in dus eigenlijk alleen nut als je dat soort dingen zelf kunt controleren, of als je het uitbesteedt aan een partij die je op dit soort dingen kunt vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Jup, is van de vendor.

zou ik langs een test locatie kunnen gaan met de 6apb, weet niet of ze deze testen? En anders op goed geluk..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
HobbymatigGebruik99 zei:
Jup, is van de vendor.

zou ik langs een test locatie kunnen gaan met de 6apb, weet niet of ze deze testen? En anders op goed geluk..
Klik om te vergroten...
Ja 6-APB kunnen ze gewoon testen.

Welke drugs kan ik laten testen? - Drugs-test.nl

De meeste illegale drugs worden getest bij de testservice. Ook research chemicals kun je bij ons laten testen.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Ja 6-APB kunnen ze gewoon testen.

Welke drugs kan ik laten testen? - Drugs-test.nl

De meeste illegale drugs worden getest bij de testservice. Ook research chemicals kun je bij ons laten testen.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl
Klik om te vergroten...
Top, ga ik nu meteen ze laten testen. Uitslag volgt hopelijk week! Aan de hand daarvan kan ik ook een dosering inschatten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."