#1
Ik weet precies wat de gevaren zijn trouwens, dat is waarom ik clonazolam bijvoorbeeld niet te vaak deed. Maar ik ken mn grenzen en hou de dosis normaal
Nog even aanvulling, gidazepam wordt gebruikt in doses 20-30mg origineel. Denk dus dat per 1 mg opbouwen van deze stof wel verantwoord is.Ik ga een lage dosis proberen, maar klinkt niet als een benzo om regelmatig te consumeren, haal altijd pellets maar deze was alleen in poedervorm, dus vandaar
RC benzos zijn niet te vergelijken... Had jij clonazolam poeder besteld en dan zonder echte weegschaal wat genomen dan slaap je maar dan zoals Michael Schumacher.Ben totaal geen benzo nieuweling, waar baseer je dat op?
Nogmaals, heb veel ervaring met rc benzo’s en heb alles gedaan, ook voor de recente ban van flualp, clona, flubro en dicla. Je trekt zomaar conclusies die niet nodig en niet waar zijn. Ik stel gewoon een vraag.RC benzos zijn niet te vergelijken... Had jij clonazolam poeder besteld en dan zonder echte weegschaal wat genomen dan slaap je maar dan zoals Michael Schumacher.
Dat je een rijtje huisarts of behandeling benzos heb gehad is wat anders als nog op Russische forums onbekende potente analogen nemen die soms wel 100 tot 1000 keer sterker zijn als je medicinale benzodiazepine. Ook zijn het vaak geeneens structuur wijs benzodiazepine maar soort gelijke of antagonisten.
Excuus dan,Nogmaals, heb veel ervaring met rc benzo’s en heb alles gedaan, ook voor de recente ban van flualp, clona, flubro en dicla. Je trekt zomaar conclusies die niet nodig en niet waar zijn. Ik stel gewoon een vraag.
Inmiddels proefkonijn gespeeld? Ben iig benieuwd naar je bevindingen.Ik ga een lage dosis proberen, maar klinkt niet als een benzo om regelmatig te consumeren, haal altijd pellets maar deze was alleen in poedervorm, dus vandaar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."