Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Men eerste reactie hier Was ook opzoek naar deze 'benzo'..... Gebruik dagelijks toch wel 12mg, van voor 2000.... Bromazepam. In België is nu zo een ruime keus aan benzo's, waarom proefkonijn spelen?! Met een half clonopine, en een stukje patch fent.... Slaap je zeer goed hoor. En bètablokkers zoals propranolol, kost je nauwelijks wat.... En is voor het hart. Maar een kwartje werkt bijna gelijk.... Het is niet mentaal kalmerend, maar hier voor het hart kalmerend... Al dit verbieden etc. Ik ben een ouwe zak.... Ik heb de 90's helemaal gezien. Nu met ongekende designer stuff,... Ben je zeker niet beter af!!! Zoals fent., Men grootste fout ooit."
"In de prehistorie rond 1993, was een lexotannetje een leuke afsluiter na een nacht MDMA. Je kreeg nog een zalig, rustgevende afsluiter. Met slechts 6mg, geen 12. En zolang je het weekends houd, ..is er geen probleem. Dit kwam er wel,..... Maar om werkgerelateerde redenen. En we zijn,...er bijna 30 verder 🤣 Grappig, dat je van alle partypillen, zelfs met duizenden... Je bijna probleemloos stopt!! En deze 'medicijnen', net verslavend... neen zelfs dat niet!! ...AFHANKELIJK werken. En die onzin, van de bijsluiter... is er enkel om hun in te dekken, legaal. Alsof ze dom zijn."