Ik was begonnen op 120ug. Ik begon het pas op 240ug een beetje interesant te vinden. Maar niet beter dan 4g paddos. De hallucinaties van LSD zijn voor mij vrij saai. Mooie 2d patronen met ogen dicht is het beste dat ik gezien heb. Als ik met paddos mn ogen dicht doe heb ik het idee dat ik een kijkdoos in kijk waar vanalles gebeurt.
De beste visuele trip die ik gehad heb was op DmT. Dat was echt geweldig. Je hoeft geen breaktrough ervaring te hebben om totaal gebamboezelt te worden door dat goedje.
Iets soortgelijks heb ik ook. Ik had 1p-lsd gekocht 5 pellets van 150ug. Ik kreeg duidelijk vervorming van geluid, maar even goed geen hallucinaties. Uiteraard wel perceptieveranderingen enzo, maar hallucinaties, nog nooit gehad van LSD en dan heb ik toch al snel 750ug naar binnen te werken :-S Ik word wel extreem creatief van LSD. Van Paddos heb ik er ook veel nodig, ik koop meestal de allerblauwste per 7 a 8 gram, voor 1 portie. Nou geloof me, dan werken ze wel... truffels ook, ze zijn echt niet te vreten (daarom liever paddos of eigenlijk nog liever 4-HO-MET) hele rare zure nasmaak die maar bijft hangen. Zit een of ander zuur in ofzo..
Maar DMT is gewoon een andere categorie drug, dat staat zo mijlen ver boven paddos of LSD. Krijg weer kippevel als ik er aan denk. Ik heb de allermooiste dingen gezien met DMT vb een kroonluchter, oud ding, hing scheef, met van metaal, bloemetjes motiefje eveneens van dat metaal. Dus ik vape 30 mg DMT en die kroonluchter veranderd in goud helemaal punt gaaf en ik zie dat motief van die lampenkamp, dus die bloemen en planten, maar echt hoor!! Die beginnen helemaal in zichzelf te draaien op een manier waarop het eigenlijk helemaal niet kon, en toch sta je er met je neus boven op. Het was gewoon overdag maar het enige dat ik nog kon zien was die lamp, de tafel er onder en de bank waar ik op zat. voor de rest was alles gitzwart. Uit die lamp op het plafond verschenen een waaier van allemaal neonheldere kleuren die langzaam draaide en ik hoorde dat ook, het moet gewoon vanzelf gaan. Ik hoor met DMT ook altijd stemmen, maar dan veel tegelijk en in een taal waarvan ik nog nooit iets heb meegekregen... heel vaag. DMT is een echte lichaamseigenstof, daarom kan je het niet innemen. Ja kan wel, maar er gebeurd dan niets. Pas als je er een MAO-remmer weer aan toevoegd, wordt het niet meer afgebroken. Dit is bv bij Ayahuasca het geval. Het zijn twee dranken (misschien wel vaak ook gemixt hoor, maar dat weet ik ff niet) de ene bevat een MAO remmer en de andere daar zit de DMT in. Dus de werkzame stof in ayahuasca is gewoon N-DMT Alleen duurt de opkomst veel langer, zijn de trips minder heftig, heel veel kotsende mensen in zo'n ceremonie... Als iedereen nog gewoon wat goede basepijpjes koopt! Zou fantastisch zijn. En als je het vaped, dan is de trip ook echt niet langer dan 5 hooguit 10 minuten, maar zo extreem heftig, je tijdsperceptie veranderd volkomen. Het is in ieder geval dat er een enorme hoeveelheid DMT wordt aangemaakt bij de geboorte. Ja maar ook vlak voordat je brein sterft wordt er heeeel erg veel DMT vrijggeven. En ze zijn er nu ook bijna zeker van dat DMT ook een belangrijke rol speelt van zijn leven. Verhaal gelezen van een meisje die 50 mg had gevaped en een breaktrough kreeg. Ze is naar eigenzeggen meer dan 1000 jaar op reis geweest door helal en planeten enzo. Dus ze heeft hooguit 10 min in de trip gzeten maar ze voelde bij haar geen tijd meer en kleding slijt daar niet. Soms zat ik voor m'n gevoel gewoon al 2 jaar te wachten op DMT. DMT is echt verreweg de vetste hallucinogeen die er is. Beelden bij gesloten ogen zijn zo ongelooflijk waanzinig. Je kan ook helemaal op de patronen inzoomen, dan worden die patronen steeds complexer. En het is zo ontzettend echt! dat als je uit je trip komt je je hier in een poppenkast voelt zitten, dus alsof de werkelijkheid minder echt is als de werkelijkheid die DMT je laat zien.. . Zeg en hoe Je kan zelfs met DMT kleuren zien die niet bestaan... hoe ga je dat uitleggen...
Anyway, ze moeten echt veeeeel meer onderzoek gaan doen naar DMT. Het wordt niet voor niks in elk levend organisme aangetroffen. Ze noemen het ook wel de spirit molecule.
even een hypothese: stel je overlijdt, dan gaat de rest van de wereld gewoon door met draaien. En jij ligt daar in die kist. Vlak voordat je overleed werd er een enorme hoeveelheid DMT losgelaten. Dan ga je dus trippen zou je zeggen en wat als je tijdsperceptie helemaal veranderd? Stel voor de persoon die net overleden is, is door de DMT de tijd volledig stil gaan staan. Dus die gene heeft dat theoretisch worden we kunstmatig oud gehouden.