#1
Haha, 2c's moet je nooit snuiven. Die fout maak je maar 1 keer.2c-e.. m'n ergste ooit.. nooit meer.
kweet ook niet hoe m'n maat snoof maar die had een dag zere longen en zeker twee uur naar adem staan te happen en staan tranen..
na eerst een half uur te liggen kermen en creperen.
Bekijk bijlage 11424