Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc snuiven

3mmc snuiven

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Duwd zei:
De hoeveelheid doe ik meestal op gevoel. De eerste paar branden als een gek maar daarna wordt het wat minder. Bijnemen zowel gevoel als tijd. Als je er lekker inzit en vooral bij 3cmc is de piek heel erg kort en verlang je alweer naar een nieuwe na 15 minuten. Denk daar wel om
Klik om te vergroten...
Snap ik, waar denk je dan aan na 1,5 / 2 uur of kom je dan al in een dip?
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#2
exhibition zei:
Snap ik, waar denk je dan aan na 1,5 / 2 uur of kom je dan al in een dip?
Klik om te vergroten...
Afhankelijk van hoeveel je neemt maar zou niet minder dan een uur er tussen laten.

Echter zou ik het wel aanraden om het te combineren met een bommetje. Dit werkt veel langer en je spaart je neus ermeeπŸ˜„
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind hoe dikkere lijnen je neemt (je ook harder gaat uiteraard) hoe meer cravings je krijgt. Dus heel hard gaan = meer cravings

Dit kan natuurlijk voor andere mensen anders zijn.
Duwd zei:
niet minder dan een uur er tussen laten.
Klik om te vergroten...
ik doe dit soms wel. Is echt te zien aan hoe ik me voel. Soms zit er 15min tussen en de andere keer 2u. Ik tast het af
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speedboot1993 zei:
ik doe dit soms wel. Is echt te zien aan hoe ik me voel. Soms zit er 15min tussen en de andere keer 2u. Ik tast het af
Klik om te vergroten...
Tja ik ook wel eens. Maar ik wil geen verkeerde adviezen geven zoveel weet ik er namelijk ook niet vanaf.
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duwd zei:
Afhankelijk van hoeveel je neemt maar zou niet minder dan een uur er tussen laten.

Echter zou ik het wel aanraden om het te combineren met een bommetje. Dit werkt veel langer en je spaart je neus ermeeπŸ˜„
Klik om te vergroten...
Snap ik, over nagedacht maar ook dit komt in de maag en ben zo bang dat ik weer erg veel last van mijn maag krijg. Laatste keren bijvoorbeeld xtc, helemaal niet extreem veel genomen maar ben er elke keer zo ziek/misselijk van.
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als iemand dit leest, ik ga dus sowieso snuiven. Als je advies moest geven aan iemand die dit voor 2e keer gaat doen (Beginner). Hoeveel gram beginnen? Lijn of punt? Hoeveel bijnemen? Kan iemand mij hier wat mee over uitleggen? Bedankt!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
exhibition zei:
Als iemand dit leest, ik ga dus sowieso snuiven. Als je advies moest geven aan iemand die dit voor 2e keer gaat doen (Beginner). Hoeveel gram beginnen? Lijn of punt? Hoeveel bijnemen? Kan iemand mij hier wat mee over uitleggen? Bedankt!
Klik om te vergroten...
Inmiddels al genomen?

Ik zou eerder denken in milligrammen ipv grammen😜

Maar eventjes rondneuzen op het forum en je zult je antwoord wel vinden. Beter eerst beginnen met te weinig dan in een keer teveel. Ik heb het nooit afgewogen maar op gevoel gedaan maar je kunt wat richtlijnen opzoeken en vanuit daar je keuze maken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
exhibition zei:
Als iemand dit leest, ik ga dus sowieso snuiven. Als je advies moest geven aan iemand die dit voor 2e keer gaat doen (Beginner). Hoeveel gram beginnen? Lijn of punt? Hoeveel bijnemen? Kan iemand mij hier wat mee over uitleggen? Bedankt!
Klik om te vergroten...
Zoekfunctie ouleh
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Zoekfunctie ouleh
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je? Als je bedoeld dat ik het kan opzoeken, voor mij kom ik niet op een goed antwoord daarom stel ik deze vraag
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
exhibition zei:
Wat bedoel je? Als je bedoeld dat ik het kan opzoeken, voor mij kom ik niet op een goed antwoord daarom stel ik deze vraag
Klik om te vergroten...

Maar heb je het al opgezocht? :thinking:

Of is dit een verkapte poging om aan het spul te komen? :thinking:
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Maar heb je het al opgezocht? :thinking:

Of is dit een verkapte poging om aan het spul te komen? :thinking:
Klik om te vergroten...
Wat??? πŸ˜‚ Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? πŸ˜…
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
exhibition zei:
Wat??? πŸ˜‚ Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Is het echt zo moeilijk ja? Here you go: https://m.psychonautwiki.org/wiki/3-MMC
TripSit Factsheets - 3-MMC
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
exhibition zei:
Wat??? πŸ˜‚ Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Dat mag maar als je zoekt op 3-mmc dosering hier op het forum of op google lees je precies wat je nodig hebt. Plus door zelf dit soort dingen uit te zoeken leer je ook een boel andere dingen over de stof. En gezien het een rc is, is een beetje onderzoek wel aan te raden.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
exhibition zei:
Wat??? πŸ˜‚ Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? πŸ˜…
Klik om te vergroten...

Beetje doorzichtig allemaal vind ik. Maar misschien zit ik er compleet naast.
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Beetje doorzichtig allemaal vind ik. Maar misschien zit ik er compleet naast.
Klik om te vergroten...
Dat mag, maar je zit er naast hoor. Ik ben beetje nieuw hier en sowieso met forums dus misschien dat ik niet helemaal juiste kan vinden. Laten we het hierbij houden, bedankt voor jullie reacties.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Het beste kan je niet met het blote oog afmeten, maar pak je even een milligramweegschaal. Dan is het ook even een kwestie van zoeken wat een goede hoeveelheid is. Maar je hebt in ieder geval minder nodig dan wanneer je 3-MMC slikt.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf capsules gevuld, die zijn allemaal even zwaar.
Daar pak ik er eentje van en maak ik open (ik snuif het) als ik gebruik, dan weet ik altijd precies de hoeveelheid van wat ik in neem. En (vaakπŸ˜…) probeer ik het daar dan bij te houden.
want ik weet zeker als ik niet zou afmeten, het eind echt zoek is. 😢
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#17
exhibition zei:
Dat mag, maar je zit er naast hoor. Ik ben beetje nieuw hier en sowieso met forums dus misschien dat ik niet helemaal juiste kan vinden. Laten we het hierbij houden, bedankt voor jullie reacties.
Klik om te vergroten...
Heb je het inmiddels geprobeerd?
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo!

Binnenkort ga ik voor de eerste keer 3-MMC gebruiken, en ik ga het dan snuiven. Ik heb erg slechte ervaring met andere middelen die oraal gaan. Mijn maag/darmen kunnen dit niet aan en ben ook daarom een tijd gestopt.

Over een paar weken ga ik het weer proberen maar dan 3mmc snuiven. Ik heb het ooit is eerder gedaan maar echt maar 3 sleutel flinke punten. Ik hoor beetje horror verhalen, vooral dus over veel cravings hebben en elke 15 min dus willen bijnemen. Dit viel met mijn vorige ervaring met 3mmc reuze mee en kon zo nee zeggen.

Nu komt iedereen waarschijnlijk weer met die verhalen, maar eigenlijk wil ik wat advies. Ik ben zo niet bekend met het snuiven en hoeveel. Wat is handig voor mij: ik ben een vrouw 1.74 en 70 kilo.

Beginnen we met een mooie lijn? Wanneer zou ik dan weer bijnemen? Gevoel of tijd? Laat het even weten ik ben benieuwd. Bedankt.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad de hoeveelheid craving verschilt per persoon. Persoonlijk kan ik het ook goed onderdrukken.

De hoeveelheid doe ik meestal op gevoel. De eerste paar branden als een gek maar daarna wordt het wat minder. Bijnemen zowel gevoel als tijd. Als je er lekker inzit en vooral bij 3cmc is de piek heel erg kort en verlang je alweer naar een nieuwe na 15 minuten. Denk daar wel om
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
exhibition zei:
Hallo!

Binnenkort ga ik voor de eerste keer 3-MMC gebruiken, en ik ga het dan snuiven.
Klik om te vergroten...
Laat het eerst maar testen want de meeste 3-MMC die tegenwoordig verkocht wordt is wat anders.

exhibition zei:
Ik heb erg slechte ervaring met andere middelen die oraal gaan. Mijn maag/darmen kunnen dit niet aan en ben ook daarom een tijd gestopt.

Over een paar weken ga ik het weer proberen maar dan 3mmc snuiven. Ik heb het ooit is eerder gedaan maar echt maar 3 sleutel flinke punten. Ik hoor beetje horror verhalen, vooral dus over veel cravings hebben en elke 15 min dus willen bijnemen. Dit viel met mijn vorige ervaring met 3mmc reuze mee en kon zo nee zeggen.
Klik om te vergroten...
Snuiven is inderdaad verslavender van slikken. Sowieso kan 3-MMC sterke cravings veroorzaken. Je kunt die cravings krijgen als de drug net begint uit te werken en je nog langer een high wil ervaren. Maar je kunt ook last krijgen van cravings als je een tijdje nuchter bent. Hoe vaker je 3-MMC gebruikt, des te vaker je zin kan krijgen om het te gaan doen. Dat is dus een proces wat zich geleidelijk opbouwt. De eerste keren maak je een kennismaking, en daarna wordt het gebruik steeds een beetje meer en heviger. Daarin bepaal je inderdaad of je nee wil zeggen. Het probleem is wel dat 3-MMC steeds vaker de zin om ja of nee te zeggen kan gaan beΓ―nvloeden.

exhibition zei:
Nu komt iedereen waarschijnlijk weer met die verhalen, maar eigenlijk wil ik wat advies. Ik ben zo niet bekend met het snuiven en hoeveel. Wat is handig voor mij: ik ben een vrouw 1.74 en 70 kilo.

Beginnen we met een mooie lijn? Wanneer zou ik dan weer bijnemen? Gevoel of tijd? Laat het even weten ik ben benieuwd. Bedankt.
Klik om te vergroten...
Het beste kan je niet met het blote oog afmeten, maar pak je even een milligramweegschaal. Dan is het ook even een kwestie van zoeken wat een goede hoeveelheid is. Maar je hebt in ieder geval minder nodig dan wanneer je 3-MMC slikt.

De meeste mensen snuiven ergens tussen de 25 tot 100 milligram per keer. Dus misschien dan eerst even die 25 milligram proberen.

Ohja, en pas op met 'ik voel nog niks, dus ik neem maar een dubbele dosis erbij'.
Het kan zijn dat het langer duurt voordat de vorige dosis voelbaar wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."