#1
Ik heb zelf capsules gevuld, die zijn allemaal even zwaar.Het beste kan je niet met het blote oog afmeten, maar pak je even een milligramweegschaal. Dan is het ook even een kwestie van zoeken wat een goede hoeveelheid is. Maar je hebt in ieder geval minder nodig dan wanneer je 3-MMC slikt.
Daar pak ik er eentje van en maak ik open (ik snuif het) als ik gebruik, dan weet ik altijd precies de hoeveelheid van wat ik in neem. En (vaak😅) probeer ik het daar dan bij te houden.
want ik weet zeker als ik niet zou afmeten, het eind echt zoek is. 😶