Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lemmy zei: Beetje doorzichtig allemaal vind ik. Maar misschien zit ik er compleet naast. Klik om te vergroten... Dat mag, maar je zit er naast hoor. Ik ben beetje nieuw hier en sowieso met forums dus misschien dat ik niet helemaal juiste kan vinden. Laten we het hierbij houden, bedankt voor jullie reacties."
"Hooiii, Even verhaaltje kwijt hoor haha… Een van de eerste keren dat ik XTC had gebruikt ben ik zo ontzettend ziek geweest. Natuurlijk als ik terug denk veel te veel voor die eerste keren. (3,5 pillen, zou niet meer weten hoeveel mg niet zo hoog als ze nu worden verkocht maar ook geen lage dosis weet ik nog) Mooie is de aller eerste keer ging sowieso al helemaal niet goed dit was op een festival. Niet op tijd bij nemen kwam in een zieke dip terecht. Later werd ik wat misselijk. Maargoed, als ik het goed heb was het mijn 2e of 3e keer dat ik zo ontzettend ziek ben geworden van XTC. Misselijk, overgeven meteen al het was niet dat ik helemaal van padje was trouwens, ik weet het nog als de dag van gisteren. Volgende dagen gewoon ziek en zo rare klachten moeilijk uit te leggen maar alsof ik even momentje duizelig werd en soort van weg viel. Dit duurt nog geen seconde maar erg raar gevoel. Ik moest zeker 1 week bijkomen hiervan. Sindsdien, geen XTC meer aangeraakt. Bang om dingen te slikken waar ik me weer zo bij voel dus ik ben gaan snuiven (3mmc). Ga ik zeker beter op, maar ontzettend vies spul en slecht spul, dit blijf ik zeggen maar toch blijf ik het gebruiken, iknow slecht. Helaas is het ook behoorlijk verslavend. Gelukkig kan ik er wel van afblijven en gebruik ik wanneer ik een festival heb maar zodra ik er aan zit merk ik wel redelijke cravings. Mijn vraag eigenlijk naar jullie is of jullie wel eens zoiets hebben meegemaakt met XTC volgensmij is misselijkheid sowieso wel een bijwerking, maar what about die andere vage duizeligheid/wegval klachten. Alsof mijn hoofd een screenshot maakt lol. Iemand ervaringen? Let me know ))"
"Mr. Jummy zei: Stel dat deze pillen 130mg MDMA bevatten en je 70 kilo weegt. De vuistregel is dat alles boven de 105mg (gewicht x 1,5) negatieve effecten veroorzaakt. Als je er 3,5 wegtikt zit je op de +/- 450mg, bijna vier-en-een-half-keer zo veel. Klik om te vergroten... Juist, dat weet ik en als ik er nu aan denk is dat ook veel te veel en niet leuk. Is nu bijna een jaar geleden. Heb er van geleerd, maar voor mij 1x en nooit meer, letterlijk. Mr. Jummy zei: Misselijk wel eens gehad tijdens de come-up. De andere klachten kunnen voorkomen bij een over dosering. Klik om te vergroten... Vind ik niet zo gek om te horen. Blij dat het goed is gekomen. Misselijk was ik eerste keer ook maar toen ook zeker wat minder genomen. Mr. Jummy zei: Heb je de keren daarna wel gedoseerd? Genoeg gedronken en voldoende schaduw opgezocht? Klik om te vergroten... Het is al een tijdje geleden, ik weet het nog heel goed en dat het er ook op leek dat het gewoon goed ging. Was niet hele warme dag in april dus, drinken hield ik bij niet te veel/niet te weinig zei ik altijd. Naar het einde toe begon de ellende en de volgende dag tot zeker een week erna."
"Hallo! Binnenkort ga ik voor de eerste keer 3-MMC gebruiken, en ik ga het dan snuiven. Ik heb erg slechte ervaring met andere middelen die oraal gaan. Mijn maag/darmen kunnen dit niet aan en ben ook daarom een tijd gestopt. Over een paar weken ga ik het weer proberen maar dan 3mmc snuiven. Ik heb het ooit is eerder gedaan maar echt maar 3 sleutel flinke punten. Ik hoor beetje horror verhalen, vooral dus over veel cravings hebben en elke 15 min dus willen bijnemen. Dit viel met mijn vorige ervaring met 3mmc reuze mee en kon zo nee zeggen. Nu komt iedereen waarschijnlijk weer met die verhalen, maar eigenlijk wil ik wat advies. Ik ben zo niet bekend met het snuiven en hoeveel. Wat is handig voor mij: ik ben een vrouw 1.74 en 70 kilo. Beginnen we met een mooie lijn? Wanneer zou ik dan weer bijnemen? Gevoel of tijd? Laat het even weten ik ben benieuwd. Bedankt."
"FredKroket zei: Neem niet te dikke lijnen. Als je teveel en/of te hard snuift komt het alsnog in je keel/slokdarm terecht. Klik om te vergroten... Ja dat weet ik nog van vorige keer, sleutelpunt voelde al lekker branderig bij neus/keel"
"Duwd zei: De hoeveelheid doe ik meestal op gevoel. De eerste paar branden als een gek maar daarna wordt het wat minder. Bijnemen zowel gevoel als tijd. Als je er lekker inzit en vooral bij 3cmc is de piek heel erg kort en verlang je alweer naar een nieuwe na 15 minuten. Denk daar wel om Klik om te vergroten... Snap ik, waar denk je dan aan na 1,5 / 2 uur of kom je dan al in een dip?"
"Duwd zei: Afhankelijk van hoeveel je neemt maar zou niet minder dan een uur er tussen laten. Echter zou ik het wel aanraden om het te combineren met een bommetje. Dit werkt veel langer en je spaart je neus ermee😄 Klik om te vergroten... Snap ik, over nagedacht maar ook dit komt in de maag en ben zo bang dat ik weer erg veel last van mijn maag krijg. Laatste keren bijvoorbeeld xtc, helemaal niet extreem veel genomen maar ben er elke keer zo ziek/misselijk van."
"Als iemand dit leest, ik ga dus sowieso snuiven. Als je advies moest geven aan iemand die dit voor 2e keer gaat doen (Beginner). Hoeveel gram beginnen? Lijn of punt? Hoeveel bijnemen? Kan iemand mij hier wat mee over uitleggen? Bedankt!"
"FredKroket zei: Zoekfunctie ouleh Klik om te vergroten... Wat bedoel je? Als je bedoeld dat ik het kan opzoeken, voor mij kom ik niet op een goed antwoord daarom stel ik deze vraag"
"Lemmy zei: Maar heb je het al opgezocht? Of is dit een verkapte poging om aan het spul te komen? Klik om te vergroten... Wat??? 😂 Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? 😅"