#1
4fma is wel sterk, iniedergeval die ik laatst had die poeder. Alleen als je bijpakt blijf je echt lang wakker en de dip is minder vind ik
van alles eigenlijk. Ik vond 3mmc een beetje saai het was me eerste stimulant drug
dit. mdma blijft voor het beste ooit zie me zelf over 40 jaar het nog steeds doenJe 1ste stim en je vind deze al saai. Probeer eens MDMA dan. Een klassieke drug met de beste euforische effecten.
Daarom vroeg ik al of Crystal Meth een optie is. Als dat een stap te ver is, begin dan niet aan pyros vapen....dat is geen stap verder, maar een jump met een polstokals je echt iets sterks wil moet je Pyros vapen maar raad ik je niet aan nog hardere rush dan crack volgens andere, dus ziek verslavend ik zou iets doen zoals 6-apb of gewoon xtc die zouden je wss niet telleurstellen
Ik had de kans op meth te halen maar idk denk dat t te ver gaat dan maar ik wilde een echt euforisch stim. Ik denk aan om XTC te halen of 6apbDaarom vroeg ik al of Crystal Meth een optie is. Als dat een stap te ver is, begin dan niet aan pyros vapen....dat is geen stap verder, maar een jump met een polstok
isgoed thanks!als je echt iets sterks wil moet je Pyros vapen maar raad ik je niet aan nog hardere rush dan crack volgens andere, dus ziek verslavend ik zou iets doen zoals 6-apb of gewoon xtc die zouden je wss niet telleurstellen
Dan zou ik voor 6apb gaan, is echt een leukeIk had de kans op meth te halen maar idk denk dat t te ver gaat dan maar ik wilde een echt euforisch stim. Ik denk aan om XTC te halen of 6apb
Ligt echt aan wat je sterker vind... Ik vind speed niet echt sterk laat staan sterker als 3-mmc (goede)Waarom haal je niet eens speed bij de plaatselijke dealer? Dat is toch de klassieke stimulant waar de meesten bekend mee zijn. Sterker dan 3-MMC maar niet zo idioot sterk als de pyro's. Dat lijkt me een beetje een extreme stap.
Als je geen dealers kent schijnt 3-FA vergelijkbaar te zijn, maar ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee dus kan het je niet aan- of afraden.
EDIT: Lees nu dat je iets euforisch wilt, doe dan zeker XTC idd.
Ik reken in potentie en intensiteit van de effecten heheWanneer is iets sterker dan de ander? Ligt dat niet aan de dosis en setting voornamelijk?
Zou ook kunnen dat ik gewoon meer neem van speed dan van 3-MMCLigt echt aan wat je sterker vind... Ik vind speed niet echt sterk laat staan sterker als 3-mmc (goede)
kheb ze allemaal in een lijst gezet thanks allemaal 😁Mdphp en a-php
Blijf dan lekker genieten van MDMA, 6apb 5mapb en hele 3F serie en nog wat 4F stimulanten.Ik had de kans op meth te halen maar idk denk dat t te ver gaat dan maar ik wilde een echt euforisch stim. Ik denk aan om XTC te halen of 6apb.
z
Dus heen meth, wel mdphp? Waarom dan geen meth?kheb ze allemaal in een lijst gezet thanks allemaal 😁
Heeft iemand een aanrading voor een sterke research chemical stimulant? vond 3mmc wel leuk maar alleen heel hoge dose. is er een sterkere variant of zo? of iets sterker?
Thanks!
3 MMC is ook best saai, geen extase, geen halleluja , maar eerder als je het met niets combineert, ( ik enkel een pijnstiller dan 3 x daags, of 2 ipv 5 ) geen drank alcohol of andere rc. Blijff het meer een soort speed, je raakt wat opgefockt, wil dingen doen ( dat maakt het ook ideaal voor jongeren, je oogt dan wat strak, en wakker.van alles eigenlijk. Ik vond 3mmc een beetje saai het was me eerste stimulant drug
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."